Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvan het begin, tot het stoppen...

van het begin, tot het stoppen...

525 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo, vanavond weer lekker de stad in :)
Sinds ik gestopt ben met de bruin heb ik de ambitie weer teruggevonden om te gaan stappen.
Zal ook met het gestegen libido te maken hebben :wink:
Ik ben vorige weekend bij het stappen trouwens echt mijn droomvrouw tegen het lijf gelopen.
Klikte meteen, we hebben meer dan een uur onafgebroken samen zitten praten in de rokersruimte. Prachtige vrouw om te zien, en echt helemaal mijn type.
Ze is 25 jaar, woont in de omgeving, is werkzaam in de jeugdzorg, en had ik al gezegd dat ze er prachtig uitzag?!
Ik was echt helemaal overdonderd door haar...
Maar nog meer toen haar vriend ineens de rokersruimte binnen kwam lopen!
Ze had tijdens ons gesprek wel gezegd dat ze een vriend had, maar niet dat hij die avond ook daar was. Ik heb dus ook geen telefoonnummer meer kunnen vragen want ze gingen gelijk weg. Ze heeft me nog wel bij mijn been gepakt en een lach gegeven net voordat ze de deur uitliep.

Het was natuurlijk ook weer te mooi om waar te zijn. :angry:
Ze woont nu een jaar samen met die knakker.
Mijn verstand zegt, gauw vergeten en doorgaan.
Maar met de afkick ben ik net als rara toch een beetje emo geworden.
Fuck it, ik zie wel...
Wie weet wie ik vanavond allemaal ontmoet.

Ik ben iig nog steeds goed bezig.
Nog 9 weken, 3 dagen, and counting! :)

:wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lieve Yoro,

weet precies hoe je je voelt; helemaal "Remi" (Alleen op de wereld).

Met mij precies hetzelfde vanavond. Ik heb ook erg veel zin in intimiteit, maar manlief was moe van het omhakken van de boom in de tuin.

Eerst heb ik heel erg emo allerlei huilliedjes op Youtube (afspeellijsten) zitten afdraaien: Don't Cry (Guns 'n'' Roses), Drive (REM), Hijo de la Luna (Mecano) en niet te vergeten: Runaway Train (als je nog niet weg wilde rennen, vluchten van alles, dan zorgt dit lied er zeker voor!).

HEERLIJK: lekker zwelgen in mijn verdriet, de KUTdingen die ik allemaal voor die KUTzooi in mijn KUTleven heb gedaan. Als ik net clean ben huil ik van die dikke tranen en voel ik het verdiet écht van diep van binnen komen, is best mooi eigenlijk vind ik... Wat Cruijff al zei: "Elk nadeel heb zn voordeel :wink: . En dan nog even een kaskraker van Michael Jackson, zoals "Man in the mirror", helmaal toepasselijk: wat een KUTwereld...

Maar eerlijk is eerlijk: tussen het huilen door moet ik ook wel erg om mezelf lachen, gaat het door mn hoofd "Maar ik ben wel mooi helemaal CLEAN: Yes!" en ben ik zelfs al weer een beetje alle drama aan het afsluiten door te denken aan de wasmand die uitpuilt en de vaatwasser die nog moet worden geleegd, ja, door mij nu Eend! :grin: )

Ik besloot dan maar uit te gaan (voor wie het nog niet weet, ben bi, vindt man ok, dus helemaal toppie voor mij :grin: ).

En precies als je écht een leuke meid wil "scoren", lukt het dus gewoon niet. Yoro, ik wou dat ik op zn minst in een café was geweest. Ik heb wel 6 vrienden/vriendinnen gebeld en sms-jes gestuurd; niemand kon of wilde.

Van mijn bi-vriendinnetjes zat er één met manlief op de bank en moest de andere morgen om 6 uur op ("So what", dacht ik...). Verder moest 1 vriend thuis blijven van zijn vriendin, reageerde een andere vriendin niet op mijn bericht en was vriend 2 boos op mij omdat ik vorige week zaterdag onze afspraak was vergeten. Hij reageerde dus ook niet...

En ik zit dit allemaal wel zo relaxed te schrijven, maar wat ik eigenlijk wil zeggen: Ik voelde me écht verdomd alleen vanavond (net als Ciske de Rat, maar dan erger).

Helemaal gefrusteerd heb ik dus een glas wijn gepakt en liep ik de trap op. Ik was van plan lekker even met mijn man te gaan vozen, maar ja, het kan nog erger: hij sliep al...

Dus Yoro, als je in de Randstad woont, kunnen wij misschien uitgaan volgende week; samen eenzaam is in elk geval niet alleen! :wink:

Hoi! :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Yoro, hoe gaat het met je? Deze week ga je weer afbouwen, schreef je.

Wil graag weten of alles ok is met je...

Lieve groet! :wave:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi R@R@ :)

Ik ben inderdaad gisteren weer begonnen met de meet verder af te bouwen.
Deze week sta ik op 22,5mg/dag.
Gaat niet helemaal zonder pijn of moeite, maar langzaam maar zeker kom ik er wel :wink:

Ik woon in Noord-Brabant, net tegen de Belgische grens aan.
Niet echt regio randstad zeg maar :wink:
Ik ben trouwens toch het stappen aan het afremmen.

Afgelopen weekend bij het stappen toch weer een paar pilletjes op :(
Ik merk dat ik gewoon nog niet bekwaam ben om te gaan stappen.
Voorlopig zal ik dus toch het stappen even links laten liggen.
Ik voel me toch al niet lekker, en dat zal de komende 2 - 3 maanden steeds slechter gaan.
Op zo'n avond ziekjes op stap te gaan word steeds moeilijker.
Dan ga ik toch weer lijntjes snuiven of pilletjes slikken om de avond door te komen.
Dat is niet de bedoeling natuurlijk, dus voorlopig voor mij even geen wilde zaterdagavonden.

Eerst maar eens goed uitzieken tot ik weer op eigen krachten een avondje stappen aan kan...
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi dat je het nog steeds allemaal volhoudt Yoro!
Stappen is nu nog voor jou een valkuil, maar dat zie je zelf gelukkig heel goed.
Eerder in dit topic schreef je er ook al eens over hoe lastig je dat vond.

Bedenk maar dat als alles achter de rug is, je weer kunt stappen en genieten tot je er dood bij neervalt...nou ja, niet helemaal natuurlijk :wink:
Opletten moeten we allemaal en afhankelijk van je voorgeschiedenis moet je dat een beetje meer of minder. Dat beseffen is het belangrijkste en zo te lezen doe je dat goed.

Je bent goed bezig vind ik en je motivatie staat nog steeds als een huis, ook als het eens wat minder gaat. Just continue the happy story.

Ik zal voor je duimen.
:wave: Sarori
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe gaat het met jou Yoro? Al last van afkick? Of valt het mee?

Hoi! :wave:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sarori zei:
Je bent goed bezig vind ik en je motivatie staat nog steeds als een huis, ook als het eens wat minder gaat. Just continue the happy story.
Ik zal voor je duimen.
:wave: Sarori
Klik om te vergroten...

Thanks Sarori :)

Ik vind het zelf ook niet slecht gaan.
Het is nu bijna 3 maanden geleden dat ik mijn laatste bruine druppeltje over de folie liet rollen.
Ik heb gelukkig nog steeds weinig tot geen moeite om dat zo te houden.
Vooral het lichamelijk ziek voelen vind ik eigenlijk het zwaarst.
Maar dat is dan ook weer een stok achter de deur om juist niet terug te vallen. :wink:

En bij het stappen heb ik het er duidelijk moeilijk mee om overal af te blijven.
Sinds ik bruin ben gaan gebruiken ben ik een beetje minachtend over die andere drugs gaan denken. Zo van pff, dat is niet lichamelijk verslavend dus stelt dat geen fuck voor. Zolang het maar geen bruin is. Maar dat is nutuurlijk BullShit.
Die drugs kunnen zeker zo vernietigend zijn, dat heb ik zelf ervaren.
Zowel lichamelijk als geestelijk als voor de portomonee.
De enige manier waarop ik toendertijd daarmee heb kunnen stoppen was door een betere vervangende drugs te gaan gebruiken. Ik heb dus echt geen zin om weer terug te vallen op pilletjes en wit, met alle gevolgen van dien. Ik wou te veel tegelijk en wou te snel gaan.
Ik stel mijn avondjes stappen en mijn zoektocht naar vrouwelijk gezelschap dus uit tot na de zomervakantie. Dan maken die paar maanden ook niet meer uit.
Ik weet zeker dat ik dan sterker ben om ook van die andere drugs af te blijven.
Dat vrouwelijk gezelschap komt dan ook vanzelf wel :grin:

Trouwens nog maar zo´n 9 weken tot ik op nul sta met alles... :)
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#8
r@r@77 zei:
Hoe gaat het met jou Yoro? Al last van afkick? Of valt het mee?

Hoi! :wave:
Klik om te vergroten...

Hoi rara,

Gaat best redelijk. Ik heb nu een paar dagen een half pilletje meet afgebouwd.
Ik moet zeggen dat ik het wel voel, maar niet onhoudbaar.
Een paar weken geleden toen ik iedere week met 5 mg/dag zakte had ik het er moeilijker mee.
Ik mag zover dus in mijn handjes klappen :)
Ik verwacht dat begin volgende week, wanneer ik afbouw naar 20 mg/dag, het feest pas echt gaat beginnen. Maar misschien dat het ook wel meevalt.
Ik laat het wel over me heen komen.
Tot nu toe is me deze week tenminste nog meegevallen.

En hoe gaat ie nu met jou, nog afkickveschijnselen of bijwerkingen van je implantaat?
Gelukkig een korte werkweek, Is toch weer een last minder!

Gr, Yoro :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi Yoro,

Goed om positief te blijven, als je niet teveel beren op de weg ziet (en al helemaal geen BRUINe beren :wink: ) is dat mooi.

Maar je kan je wél alvast voorbereiden: wat maakt jou blij als je afkickt, of beter gezegd: minder wanhopig? Een goed begin is het halve werk!

Suc6! :wave:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#10
r@r@77 zei:
wat maakt jou blij als je afkickt
Klik om te vergroten...

hmmm.. zelfs na lang nadenken krijg ik niets verzonnen.
Ik kan wel e.e.a verzinnen voor ná de afkick.
Tot die tijd lekker negatief en overal tegenaan schoppen :grin:
Weinig behoefte om nu blij te zijn, dat komt na de afkick vanzelf zodra ik me weer een beetje mens begin te voelen :wink:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#11
UPDATE AFKICKSCHEMA

In de bijlage m'n bijgewerkt afkickschema. :wave:
p.s. weer ff aanklikken om leesbaar te maken.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Yo Ro!

HOE VOEL JE JE NU?

Ik heb even mijn agenda erbij gepakt om te kijken welke week we nu zitten. En a.s. dinsdag zit je op 20 mg., toch?

Volgens mij schreef jij dat 20 mg. bij jou het moeilijke punt is. Bij mij was dat altijd 10, maar aangezien ik nooit hoger dan 40 heb gezeten, kan dat verhoudingsgewijs wel klopppen. Kennelijk zijn er niet zo heel veel individuele verschillen wat dat betreft.

Overal lekker tegenaan schoppen, "be my guest!" Ook zoiets als emo :wink: , Go ahead; leef je uit!

Alles wat helpt om niet weer je dosis op te voeren of erger: weer aan de bruin te gaan is toegestaan!!!

Ik heb ook zo'n instelling van: ok, ik heb geaccepteerd dat ik zo ben tijdens afkick, het helpt me om het zo door te komen, dus neem me maar even zoals ik ben (maar dan natuurlijk de zorg voor en aanwezigheid van de kinderen een paar dagen minimaliseren).

Je weet waar je het voor doet! Je kan een lijstje maken waarop je alle redenen zet waarom JIJ clean wilt worden. Dat helpt als je het écht moeilijk krijgt.

Houd ons op de hoogte! Tegen mij mag je aanschoppen zoveel als je wilt! :wink:

Suc6! :wave:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik moet zeggen dat de afgelopen week soepeltjes verlopen is. :)
Komende dinsdag sta ik inderdaad op 20mg Rara.
Ik denk niet dat komende week het zwaarst word, maar ik denk wel dat het dan pas echt gaat beginnen... Zo laag heb ik, sinds ik jaren geleden begonnen ben, nog nooit gestaan.
Ook heb ik nog nooit zo lang achtereen geen bruin gebruikt.
Alle persoonlijk records maximaal overtroffen dus!
De komende laatste loodjes zullen waarschijnlijk nog het zwaarst worden.
Al eerder heb ik voorproefjes gehad van wat me te wachten staat.
Ik heb nog steeds hoop dat het misschien meevalt, maar verwacht toch het ergst.
Dan kan het ook alleen maar meevallen :wink:
Gelukkig dat ik het overdag veel te druk heb met mijn werk om mezelf kut te voelen.
Dan heb ik alleen de avond nog maar om chagrijnig mezelf rot te voelen.
Dat ik de nachten haast slapeloos doorkom begint bijna te wennen.
De ene nacht is beter dan de andere, maar zo gaat het al zeker een week of 10 sinds ik ben begonnen met afbouwen.
Als ik dat zo dag voor dag doe is het nog wel te overzien.
Iedere dag die ik doorkom streep ik af en dan weer op naar de volgende.
Tot nu toe werkt dit voor mij en kom ik langzaam maar zeker waar ik zijn wil.
Kwestie van volhouden, wat er ook gebeurt!

En hoe is nou met jou Rara??
Morgen weer voor de klas zeker... suc6 en jij ook volhouden ey!

:wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hé Yoro,

Gaat prima zo, toch? Ga maar uit van: "Ik kwam, ik zag en overwon!"

Ik werk alleen dinsdag, donderdag en vrijdag, maar morgen weer een drukke dag met kinderen naar school brengen, ophalen, zwemles middelste zoon etc.

Ik heb het gelukkig ook overdag te druk om ziek en depri te zijn nu. De spierpijn is veel minder nu. Ik heb een heerlijke dag gehad: met mijn kinderen + vriendinnetje van oudste zoon lekker naar het buitenbad geweest, patat gegeten (had vandaag even geen zin om te kokenO), heel veel lol aan tafel gehad...

De grijze wolken lijken langzaam weg te drijven. Ik vind mezelf weer langzaam terug; kan weer intens genieten van alles om me heen, ja nog steeds emo, maar nu heel blij emo.

Ik gun jullie (Eend, Yoro, Needle) het ook allemaal zó: het is zó heerlijk om weer je eigen gevoel te hebben!!! Als je aan de opiaten bent merk je geen verschil, pas als je er op terug kijkt, zoals ik nu.

Ik voel me vrij. Nee, ik ben nu niet hyper. Ik voel me juist "rustig blij". Bij mijn vorige implantaat (ook een 6-weeks) zat ik echt soms af te tellen, maar nu heb ik helemaal geen trek. Ik ben ervan overtuigd dat dat niet door de Naltrexon komt, maar dat er iets in mij is veranderd.

Slechts één minpunt: ik zat tijdens afkick op 3-4 pillen Oxazepam per nacht (van 10 mg.) en nu zit ik nog steeds op 2 pillen per nacht. Soms neem ik een nacht niets, omdat ik niet verslaafd wil worden, maar dat is nu al 3 nachten geleden... Ik wil niet de ene verslaving voor de andere inruilen, dus ik bouw nu al af.

En dankzij jou Eend, weet ik nu: LANGZAAM...


Hoi! :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Yo! Hoe gaat het nu? :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Van Stumper tot Ster!

Sluit me aan bij Yoro (en hoe gaat het met jou?): hoe gaat het Eend?

Enne: hoe gaat het met onze gevederde vriend Kanarie? Kan Arie of kan Arie niet? :grin:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#17
r@r@77 zei:
Yo! Hoe gaat het nu? :wave:
Klik om te vergroten...

Brrrrrrrr.......
Ik heb al een waardeloos weekend achter de rug.
Ziekjes en slapeloos.
sinds dinsdag gezakt naar 20mg/dag meet...
Ik hoop maar dat het een piek is en zsm weer een "normale'' dag/nacht tussendoor krijg.
Na een kloteweekend nu ook nog eens een heftig begin van de week..
Me zo een dag, of 2 dagen voelen is kut maar nog wel vol te houden.
Maar nu haast een week achtereen, en met de dag erger.
Fuck wat zijn die laatste loodjes zwaar :angry:
Als ik 's ochtends m'n meet inneem begin ik rond 13 uur al weer de eerste afkickverschijnselen te krijgen. Nu begin ik mezelf dus op mijn werk ook al ziek te voelen.....zucht.
Ook nog eens stervensdruk op het werk....lange dagen, en veel werk mee naar huis zodat ik er in de avond ook nog tot laat mee bezig ben.

Misschien wat tips over de tijdstippen van inname?
Ik mag 4 pilletjes van 5 mg p/st op een dag innemen.

wanneer ik wakker word rond half 7 neem ik 10 mg (2 pilletjes).
Dan pas wanneer ik thuis ben van het werk neem ik rond 18 uur 5mg (1 pil)
Voordat ik naar bed ga neem ik dan tussen 23 en 24 uur de laatste 5 mg (1 pil)

10 mg om te gaan werken is voor mij echt bijzonder weinig.
toen ik nog op 125 mg p/dag stond nam ik 's ochtends 75 mg/dag om te werken.
Tot 3 maanden geleden heb ik dat af kunnen bouwen naar 35mg in de ochtend voor het werken.
Nu dus nog maar 10mg, en het werk brengt steeds meer verantwoordelijkheden en de daarbij behorende stress mee. Kan niet slechter uitkomen tijdens de afkick....

Ik wil dus eigenlijk mijn dosis in de ochtend weer verhogen, en dan gaat er verder in de dag natuurlijk automatisch een dosis af. Ik durf dit niet zo goed omdat ik bang ben dat ik dan helemaaaal niet meer kan slapen. Dan heb ik in de ochtend wel meer meet om "normaal" te kunnen werken, maja. Als daar slapeloze zieke nachten aan vooraf gaan heeft dat uiteindelijk ook weinig effect.

Ik heb ook al overwogen om nu al benzoos aan de arts te vragen.
Die zou ik pas helemaal aan het einde van het ritje, voor korte tijd krijgen omdat ik daar ook niet verslaafd aan wil raken. Maar als ik zo door moet gaan en volgende week op 17,5 mg /dag sta.....zucht. Ik zie het gewoon ff niet meer zitten.

Wat denken jullie? schuiven met tijdstip van inname, 1 of 2 dagen in de week een benzo, of gewoon doorbikkelen in de hoop dat het misschien weer draagzaam word?

:wave:
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#18
sjah tis natuurlijk eigenlijk niet zo slim om met vaste schemas te gaan schuiven, maar voor mij heeft het gewerkt ooit ..

is het geen idee om sochtends een half pilletje meer te nemen, zodat je smiddags en savonds een kwart pilletje minder neemt? zelf had ik het sochtends ook altjid het slechtst, al kwam ik dan soms idd wel in de knoop met slapen ( misschien melatonine of een ander homeopatische rustgever met bv passiebloem of valeriaan extract erin( weinig werking ervan verwachten hoor)

persoonlijk zou ik dat eerder proberen dan af en toe een benzo erbij en pas naar benzoos gaan kijken als dat ook niet zou werken. eerlijk gezegd zou ikzelf eerder een jointje roken dan het met benzoos proberen, maar das natuurlijk net zo fout

Ik zou ook kijken naar wat de prijs van dat door bikkelen is .. als dat je je werk of werkplezier kost is dat misschien niet zo'n goede optie en is het uiteindelijk zinniger om dan toch een slaapmiddel te nemen AF en TOE ... daar kleven risicoos aan die je wel kent natuurlijk.

sjah en k ben zo'n zweefteef, maar je zou versteld staan van hoe goed sommige mensen slapen van een kristal als amethist onder hun kussen :wink: soms moet je het zoeken in gekke hoeken zegmaar :wink:

sterkte man!
:wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hé Yoro, ik ben ziek thuis vandaag, dus kan nu antwoorden.

Ik sluit me aan bij wat Arie zegt: 's ochtends is het het ergst, heel herkenbaar. Het is fijn als je een goede start kan maken. Dus ik zou een half pilletje Symoron meer proberen.

Je zegt dat je rond het middaguur zieker wordt. Zou je kunnen schuiven met werktijden? Dus eerder beginnen en eerder klaar? Of als dat niet kan de Meet pas innemen als je op de werk bent? Of een half uur vóór je naar je werk gaat?

Kies een dagdeel waarbij het ziek zijn de minste consequenties heeft: overdag moet je werken en 's nachts moet je slapen, voldoende nachtrust maakt ook veel verschil!!, dus je zou het minst kunnen gebruiken in de avonden, denk ik zo.

Reken uit na hoe lang je van 1 pil ziek wordt. 's Nachts moet je minimaal 6 uur slapen, dus vanaf moment van opstaan 6 uur terugrekenen en dan op dat tijdstip Meet nemen. En dus voor je naar je werk gaat voor 6-8 uur Meet innemen. Kom je dan uit?

Jij bouwt langzaam af, dus aan pammetjes zou ik idd nog even niet beginnen. Je kan de klachten ook symptomatisch bestrijden misschien? Dus bij spierpijn bijv. aan huisarts Gabapentine vragen (hielp bij mij een beetje: 3 x 100-200 mg. per dag, elke 8 uur dus).

Verder veel water drinken, bij mij hielp veel vet en suiker ook, cup-a-soup en chocola!

Het is idd wat Arie ook zegt: je moet gewoon alles wat geen opiaat of pammetje is proberen, kijken wat bij jou helpt.

Helpt het om 's avonds op de bank te hangen en t.v. te kijken of juist om afleiding te zoeken? Uitgaan was geloof ik even geen optie voor je, toch?

Je hebt nog nooit zo laag gestaan, dat is dus al een mijlpaal op zich; het kan dus niet anders dan dat je hier last van hebt.

Probeer de pijn op het moment te zien, dus niet van: KUT, hoe kom ik de volgende weken door? Maar wat de leuke dingen betreft: kijk vooruit! Kan je niet alvast een vakantie boeken ofzo (een paar weken nadat je echt op nul staat, na een maand ofzo)?

Ja, ik weet het slap advies. Bij mij kwam het allemaal niet zo door de eerste weken. Maar ik weet nog wel dat ik het heel fijn vond om zoveel steun te krijgen van jullie, ik hoop dat het voor jou ook een beetje helpt.

Je voelt je kut, maar 1 ding is zeker: je bent goed bezig! Je kan trots zijn op jezelf, ik weet dat het heel kut is, werken en afkicken tegelijk.

Of andere optie: net als de Eend: nog lanzamer afbouwen? Hoeveel vakantiedagen heb je nog? Wat voor soort werk doe je, veel lichamelijk zwaar of geestelijk zwaar? En je pijn: is die met name geestelijk (depri, agressief o.i.d.) of vooral lichamelijk (pijn)? Misschien kan je je taken wat aanpassen?

Onwijs veel suc6!!!

Dikke zoen, R@r@ :wave:
p
paddosoftyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik herken mezelf zoveel in jouw het verhaal hoe het begon is het zelfde gegaan alleen was ik om 16 jaar heroine verslaaft. ik ben al sins 16 sept 2006 clean alleen nog methadon ik was heel bang om daar mee te stoppen maar 5 mei had ik 3 weken vakantie genomen en ben gestopt was opzich te doen alleen het gevoel dat ik nergens voor leefde kwam sterk naar voren. en voelde me wel ziek maar het viel heel erg mee ben daarna lekker op vakantie gegaan en nu nog geen maand verder voel ik me perfect alsofik het nooit heb gebruikt er ligt nog een stapel als reserve maar ik taal er niet naar heerlijk gevoel., Ik hoop echt dat het je gaat lukken veel geluk. paddo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...27
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."