Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek: Ninanina's afkickrace!

Dagboek: Ninanina's afkickrace!

94 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,

Lieve schat Ra, het gaat prima hoor. Wij hebben de lente vakantie al gehad.
Toch heb ik nog momenten (kleintjes dan) van niezen en slecht slapen, eind april ben ik 4 maanden clean. Ben best trots op mezelf. Zoals iemand me laatst zei, ik ben ook geen 20 meer,dus minder slapen en kleine kwaaltjes horen der nu eenmaal bij!
In de zomer vakantie gaan we zeker nog esiets samen doen, met de kids!!

Jolie, super meid! Het wordt alleen maar beter ,je zal het zelf ook al wel gemerkt hebben!

Reiziger, way to go man!! Super!! Zie je wel dat het kan!

Nonna, heb nu even weinig tijd maar neem zeker later terug contact op!! Hou ze sterk, je kan het.
Wil zeker nog verder praten over je thesis en wat je der mee gaat doen, want toch ook dank zij jou adviezen en je thee ben ik zo ver geraakt!!

Liefs, Nina
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lieve Nina,

Ik had niet echt een lekker gevoel toen ik je sprak de laatste keer...
Gaat het écht wel goed, meis?

Ik hoop dat ik helemaal ongelijk heb; overtuig me (per PM?), als je dat wilt en kunt...

Liefs,
R@ :wave:
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi lieve Ra en al de anderen,

Met mij gaat het prima hoor. :)
Maak je geen zorgen Ra, ik moest toen net met Ma naar het ziekenhuis (alles was goed overigens) en was pas laat terug.

Verder heb ik het heel druk want ik hoop zoveel mogelijk klaar te krijgen voor de grote vakantie begint (werk, huis...).

We komen zeker langs tijdens de vakantie! Ik bel je nog!

Bedankt voor de bezorgdheid.

:wave:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#4
r@r@ zei:
Lieven Nina,

Ik had niet echt een lekker gevoel toen ik je sprak de laatste keer...
Gaat het écht wel goed, meis?

Ik hoop dat ik helemaal ongelijk heb; overtuig me (per PM?), als je dat wilt en kunt...

Liefs,
R@ :wave:
Klik om te vergroten...
en hier krijg ik nou weer rillingen van.Ik gun iedereen een goed en clean leven. :rock:
W
WasbeerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dag iedereen,

Ik heb het hele verhaal zitten lezen en opeens zit er een gat van 2 jaar in.
Wilde gisteren al vragen hoe het me iedereen in dit dagboek is vergaan.

Wasbeer.
r
ratmatje020Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ben inmiddels ook bijna 1 jaar van de methadon af, dus het is te doen als ik het kan kan iedereen het. :rockband:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi Wasbeer, nog steeds helemaal clean! :)

Groetjes,
R@r@ :wave:
p
pvh337Lid
01-01-2024, 00:00
#8
r@r@ zei:
Hé lieve Nina,

Fijn dat het iets beter gaat! Houd vol!

Vergeet niet 3x per dag (elke 8 uur) 1000 mg. Paracetamol in te nemen. Dit moet écht regelmatig gebeuren, omdat je op die manier een bepaalde spiegel bereikt.

Niet vergeten dus!

Verder evt. Gaviscon voor maagproblemen?

Voor slapen kan je aan Melatonine denken.

En voor een snellere afvoer van afvalstoffen elke dag een paar koppen Brandnetelthee (let op: niet té veel, omdat je dan last kunt krijgen van bijv. vaginale schimmel :) ).

Weer een dag voorbij, elke dag zal het beter gaan!

Knuffel voor jou, je vriend en de kids,
R@ :wave:
Klik om te vergroten...

wtf.. paracetamol 1000mg.. bij ons in belgie noemt dat middel met 1000mg ook dafgalgan forte. tspijt me maar is wel belachelijk als je dat voor afkickverschijnselen gebruikt.. in belgie gebruiken wij zo 2x1000mg/4 per dag om hoofdpijn ofzo te verlichten..
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#9
He lieve Nina,

Leef je nog? Hoe gaat het meis? En met die heerlijke kindjes van je? Heb jij ook lekker 2 weken Meivakantie met je kindjes? Of is dat niet in België?

Liefs,
R@ :wave:
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#10
hey nina!

leuk weer eens wat van je te horen, fijn dat het beter gaat joh!
ik voel me (20 dgn 0 ) al een stuk beter, de n88 zonder pillen zijn wat minder maar nu ik niet meer zo gammel ben wel te doen.
heb je alweer war energie ?
liefs joolie :wave:
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoi lieve mensen,

Reiziger!!!!! veel succes!!!! Laat vooral weten hoe het is!!

Ik ben inmiddels 2 maanden verder, craving, trek, heb ik niet echt!

Had wel 10 jaar methadon onderschat!! Het gaat goed, maar ik ben nog steeds moe! Vooral 's ochtends, ik slaap nog steeds slecht, mijn darmen zijn nog steeds van streek, maar het is allemaal veel draaglijker geworden.

Ik hoop echt dat ik weer het meisje van zestien kan worden (hoewel ik nu heel wat ouder ben!).
Maar leren leven zonder constante verdoving gaat niet zonder afzien. En alle vervelende kwaaltjes die ik nu relateer aan Meet gebruik hebben andere meisjes van 43 blijkbaar ook!

Ik hou jullie op de hoogte!!

:wave:
a
artworkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Knap van je!!!!!! :rock: En inderdaad als je ouder word gaat de rek er steeds meer uit en duurt het steeds langer om te herstellen. maar je bent supergoed bezig en hebt al heel wat gepresteerd.
Ninanina zei:
Hoi lieve mensen,

Reiziger!!!!! veel succes!!!! Laat vooral weten hoe het is!!

Ik ben inmiddels 2 maanden verder, craving, trek, heb ik niet echt!

Had wel 10 jaar methadon onderschat!! Het gaat goed, maar ik ben nog steeds moe! Vooral 's ochtends, ik slaap nog steeds slecht, mijn darmen zijn nog steeds van streek, maar het is allemaal veel draaglijker geworden.

Ik hoop echt dat ik weer het meisje van zestien kan worden (hoewel ik nu heel wat ouder ben!).
Maar leren leven zonder constante verdoving gaat niet zonder afzien. En alle vervelende kwaaltjes die ik nu relateer aan Meet gebruik hebben andere meisjes van 43 blijkbaar ook!

Ik hou jullie op de hoogte!!

:wave:
Klik om te vergroten...
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ninanina zei:
Hoi lieve mensen,

Reiziger!!!!! veel succes!!!! Laat vooral weten hoe het is!!

Ik ben inmiddels 2 maanden verder, craving, trek, heb ik niet echt!

Had wel 10 jaar methadon onderschat!! Het gaat goed, maar ik ben nog steeds moe! Vooral 's ochtends, ik slaap nog steeds slecht, mijn darmen zijn nog steeds van streek, maar het is allemaal veel draaglijker geworden.

Ik hoop echt dat ik weer het meisje van zestien kan worden (hoewel ik nu heel wat ouder ben!).
Maar leren leven zonder constante verdoving gaat niet zonder afzien. En alle vervelende kwaaltjes die ik nu relateer aan Meet gebruik hebben andere meisjes van 43 blijkbaar ook!

Ik hou jullie op de hoogte!!

:wave:
Klik om te vergroten...



oi,

Oke dan dame , je gaat goed ....hoe vast deze lijn!!!!


grtz Mars
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ninanina zei:
Hoi lieve mensen,

Reiziger!!!!! veel succes!!!! Laat vooral weten hoe het is!!

Ik ben inmiddels 2 maanden verder, craving, trek, heb ik niet echt!

Had wel 10 jaar methadon onderschat!! Het gaat goed, maar ik ben nog steeds moe! Vooral 's ochtends, ik slaap nog steeds slecht, mijn darmen zijn nog steeds van streek, maar het is allemaal veel draaglijker geworden.

Ik hoop echt dat ik weer het meisje van zestien kan worden (hoewel ik nu heel wat ouder ben!).
Maar leren leven zonder constante verdoving gaat niet zonder afzien. En alle vervelende kwaaltjes die ik nu relateer aan Meet gebruik hebben andere meisjes van 43 blijkbaar ook!

Ik hou jullie op de hoogte!!






Lieve NinaIk ben bijnade eerste week door,en het is nog zwaar,maar ik ben zo blij als een jongkje van 17 weer!!!Dankje voor je bericht en als de letters minder dansen ben ik er weer....
xxx De Reiziger :wave:
:wave:
Klik om te vergroten...
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoi nina,

ik heb net je dagboek gelezen en ik vind het echt knap van je dat je zo door hebt gezet!!
zelf gebruik ik vanaf mijn 18de( ben nu 42) al methadon, de eerste jaren vaak alleen 's morgens omdat ik de rest van de dag gewoon bruin had maar sinds 22 mei 2005( verjaardag)alleen meet.
veel te lang op 5 pillen blijven hangen maar goed, ik zit nu sinds vandaag op 1 pil, ben de afgelopen week met om de dag een kwart pil naar beneden gegaan en vanaf morgen ( ik slik nu 's morgens en 's avonds een halve)brokkel ik er gewoon wat af, wil eind van de week er klaar mee zijn.
uiteraard ben ik brak, slaap klote ed maar waar een wil is, is een weg!
ben wel heel benieuwd hoe je je voelt, hoelang je al op 0 staat, vanaf hoeveel ed.
ik had deze site veel eerder moeten ondekken, ik heb er echt wat aan aangezien ik verder een heel normaal leven leid weet bijna niemand wat er met me aan de hand is en kan ik er behalve met familie niet over praten en de fam. weet natuurlijk niet hoe het voelt.
ik wens jou en iedereen die hiermee worstelt heel veel suc6 toe :wave:
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi Jolie!

De laatste loodjes hè!!
Ik was 3 jaar gestopt met bruin maar nam ook al 10 Meet!
Sinds 1 met alles gestopt!

Ik heb heel lang gesukkeld met die laatste mg!

Nu, 3 maanden later, voel ik me eindelijk terug een beetje normaal! Had het toch wel onderschat. Ik dacht oh, die ene mg maakt nu ook niks meer maar helaas!
Maar het is te doen! Je voelt je de eerste maand zwaar klote, darmproblemen, wiebelbenen, niet slapen je kent het wel! Maar dat gaat over, geestelijk had ik er dan weer niet zo'n moeite mee omdat ik het echt beu was!

Ik heb twee zoontjes die me nogig hebben en heb ook altijd een normaal bestaan gehad met job etc.

Veel succes! Laat maandag weten hoe het gaat!

Ik schrijf niet zo vaak meer maar lees regelmatig mee!

Ook hiep hiep hoera voor de reiziger!

Liefs
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ha Nina,
HIEP,HIEP,HOERA VOOR ONS CLEANEN,EN ONDERWEGZIJNDEN(JOOLIA BV......!!)BEDANKT OOK!
Bijna 7 weekjes(zondag) en ook mijn krachten nemen dagelijks toe,op soms klotemomenten na!!!
Door de drukte van de dagelijkse gang van zaken,en kleintje enzo neem ik snachts nog een half valiumpje 5,soms twee halfjes...Verder is bezig blijven de beste remedie voor mij,en we gaan nu zeker door,ben bezig om tweede implantaat naltrexon te nemen voor 2 mnd,de halfjaarsimplantaten zijn uit de handel...hoop dat ik straks na aantal maanden weer gewoon zonder verder kan,maar wil geen risico meer lopen eerst!!! Het ga je goed,en beter...
We horen weer van elkaar..
Lief groetje en sterkte De Reiziger :sunglasses: :wave:
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#18
hoi nina( en reiziger)
ik vind het echt fijn om te horen dat het goed gaat met jullie, ik denk vaak: " als ik het kan, kan een ander het ook" nu moet ik de rollen omdraaien en denken,als een ander het kan, kan ik het ook!
ben absoluut niet meer bang om terug te vallen naar heroine, ik vind het leven zonder veel te leuk, ik heb een hele leuke dochter (22) en al zijn haar vader en ik sinds een jaar niet meer bij elkaar,zijn we nog steeds elkaars beste vrienden.
ik woon ondertussen weer samen met een nieuwe man, die nota bene rechercheur bij de politie is, kan ik als er ooit weer aan me gevraagd wordt of ik met politie in aanraking ben geweest, zeggen:" ja, ik woon ermee samen :wink: "
heb een lekkere auto en ga over een paar maanden eindelijk een motor kopen, de laatste dingen zijn natuurlijk puur luxe maar wel mijn hobby, dus al met al hou ik van mijn leven!
maar goed, ik ben de afgelopen week erg hard naar beneden gegaan met mijn pillen, beb nu 28 uur geleden mijn laatste kwart pil op, aangezien ik daar al nix van merkte dacht ik, nu stop ik maar helemaal. voel me waaaaaaardeloos maar ook trots want er liggen hier nog wel 200 pillen in huis!
mijn vriend is heel lief voor me maar weet niet wat ik doormaak, jullie wel, dus ik vind dit een uitkomst.
ik vind het echt goed van jullie, ik ben ook vaak ziek geweest toen mijn dochter nog klein was.
en Nina, ik heb er geestelijk ook geen last van, ben er ook helemaal klaar mee, maar daar zit het hem ook in, als je het maar echt wilt, dan lukt er erg veel!
groetjes Joolie
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Beste Joolie,
Ik wens je heel veel sterkte de komende weken,en waar een weg is,is een wil !!!!! :)
En de wil is sterk hoor ik wel...De rest volgt vanzelf,nou ja vanzelf,je zult goede en minder goede momenten hebben,maar JE GEVOEL KOMT MET DE DAG VERDER TERUG,EN DAT IS HEEEEERLIJK!!!
Hoop dat het wat meevalt,en nogmaals sterkte..
Groet De Reiziger :sunglasses: :wave:

EN OOK NINA,GA ZO DOOR....TOPPIE!!! :wink:
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#20
hoi Nina en reiziger,
ik ga nu dag 4 op 0 in, ik zat in oktober nog op 4 pillen, begin maart 2 en half, de laatste week van maart en de 1ste van april heel snel gaan afbouwen, dus ik voel me al een paar weken niet zo geweldig.
maar goed, ik ga door, nooit geweten overigens dat er zoveel uren in een dag zitten, vannacht helemaal niet geslapen, de nachten ervoor weinig en lig ik eindelijk in een houding waarvan ik denk dat hou ik wel ff vol, moet ik weer plassen.
ik bel straks wel de arts op om haar op de hoogte te brengen en of het verstandig is om evt. voor de nacht iets te krijgen( hoewel ik dat liever niet heb) maar ik begin een beetje uitgeput te raken, ik hoor dat je vrij snel aan benzo's verslaafd raakt en dat wil ik echt niet!!!!!
ik heb ondertussen al een hele pot melatonine op waar ik ook nix aan heb.
hoe heb jij dat 's nachts gedaan nina, uitzingen of toch iets van een slaappil ?
gek genoeg heb ik soms wel honger en kan ik op een enkele x na alles binen houden.
het gammele brengt ook veel flashbacks uit de tijd dat ik nog veel bruin gebruikte, ook niet allemaal even leuk, maar ja het hoort er allemaal bij denk ik.
op naar betere dagen, maar ik zet door!
joolie :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."