#1
Hoi allemaal,
Lieve schat Ra, het gaat prima hoor. Wij hebben de lente vakantie al gehad.
Toch heb ik nog momenten (kleintjes dan) van niezen en slecht slapen, eind april ben ik 4 maanden clean. Ben best trots op mezelf. Zoals iemand me laatst zei, ik ben ook geen 20 meer,dus minder slapen en kleine kwaaltjes horen der nu eenmaal bij!
In de zomer vakantie gaan we zeker nog esiets samen doen, met de kids!!
Jolie, super meid! Het wordt alleen maar beter ,je zal het zelf ook al wel gemerkt hebben!
Reiziger, way to go man!! Super!! Zie je wel dat het kan!
Nonna, heb nu even weinig tijd maar neem zeker later terug contact op!! Hou ze sterk, je kan het.
Wil zeker nog verder praten over je thesis en wat je der mee gaat doen, want toch ook dank zij jou adviezen en je thee ben ik zo ver geraakt!!
Liefs, Nina
Lieve schat Ra, het gaat prima hoor. Wij hebben de lente vakantie al gehad.
Toch heb ik nog momenten (kleintjes dan) van niezen en slecht slapen, eind april ben ik 4 maanden clean. Ben best trots op mezelf. Zoals iemand me laatst zei, ik ben ook geen 20 meer,dus minder slapen en kleine kwaaltjes horen der nu eenmaal bij!
In de zomer vakantie gaan we zeker nog esiets samen doen, met de kids!!
Jolie, super meid! Het wordt alleen maar beter ,je zal het zelf ook al wel gemerkt hebben!
Reiziger, way to go man!! Super!! Zie je wel dat het kan!
Nonna, heb nu even weinig tijd maar neem zeker later terug contact op!! Hou ze sterk, je kan het.
Wil zeker nog verder praten over je thesis en wat je der mee gaat doen, want toch ook dank zij jou adviezen en je thee ben ik zo ver geraakt!!
Liefs, Nina


