Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek: Ninanina's afkickrace!

Dagboek: Ninanina's afkickrace!

94 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste Nina, Ik hoor a.s maandag als het allemaal goed is de datum,en ik ben bezig met gezondheidsonderzoekjes...Ik ben gelukkig heel fit en gezond,en weeg zelfs ruim 80 kilo.
Dus ik ben er zover klaar voor,en hoop dat ik gauw onder narcose kan...daarna gaat de echte quest
beginnen,en ga ik allerlei energetische rotzooi en lichamelijke onbalans opruimen met behulp van de juiste therapeuten...Je moet het zelf doen,maar er is veel goede zorg en hulp tegenwoordig, en ook de ayurvedische gezondheidszorg kan je veel verder helpen..Tevens wil ik graag zweethutsessies(zonder tripjes) ondergaan,en beleven..Ook acupuntuur etc kan je veel goeds doen. Ik heb een hele lieve en echt fijne vrouw en een druk maar tegek zoontje,dus genoeg reden om voor te gaan..Ik ben een stoere :sunglasses: doch ook zeer gevoelige :rolleyes: man,en zal vele harnassen en maskers af dienen te zetten om tot de ware kern te komen,maar mijn wil is sterk.. :smilingimp:
nou je(en jullie)horen van mij,en groet de Reiziger :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Reiziger888 zei:
... Ik hoor a.s maandag als het allemaal goed is de datum...
Klik om te vergroten...

Veel suc6, Reiziger! Ik hoop voor je dat alles op korte termijn kan plaatsvinden! Je bent er nu helemaal klaar voor, lees ik, dus ik begrijp goed dat het dan voor jou maar beter snel kan gebeuren.

Nog even een tip, doe ermee wat je wilt :wink: , maar als je na de behandeling thuis verder gaat afkicken/herstellen, zorg dan dat, indien mogelijk, jullie kindje ergens anders kan verblijven.

Mijn man en ik hadden alles toch onderschat; met name de inpact van de narcose (op mij, de kinderen en op ons huwelijk) en het herstel nadien.

Ik dacht dat ik helemaal afgekickt wakker zou worden uit de narcose; dat viel dus erg vies tegen :kots: , ik ben in totaal nog 3 weken ziek geweest en heb ook 3 weken niet kunnen lesgeven. Ook kwam ik heel naar uit de narcose (door een tegengestelde reactie op narcose en/of Temazepam), wat voor mijn oudste 2 zoons heel eng is geweest.

Van alle keren afkicken in mijn leven was dit de ergste... Daarom leef ik ook erg met je mee en wens ik je zóveel suc6! :)

Groetjes,
R@ :wave:
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik dacht dat ik helemaal afgekickt wakker zou worden uit de narcose; dat viel dus erg vies tegen :kots: , ik ben in totaal nog 3 weken ziek geweest en heb ook 3 weken niet kunnen lesgeven. Ook kwam ik heel naar uit de narcose (door een tegengestelde reactie op narcose en/of Temazepam), wat voor mijn oudste 2 zoons heel eng is geweest.



Beste Ra, Zat je voor de narcose aan de meet,en wel hoe hoog?En hoe lang,want dat is een punt waar ik zelf ook erg tegen op zie.De vorige keer in 2006 gebruikte ik wel dope maar geen meet,en toen was ik rond de 65 kilo,en toch voelde ik mij toen redelijk sterk na de narcose.
En nu zit ik al een ruim jaar weer op een hoge dosis meet,al ga ik die nog verder afbouwen de komende tijd,en 4 tot 6 weken op 0,en overstappen op andere middelen.
Het wordt weer een hele klus,maar OOK DE LAATSTE X..groets De Reiziger :wave:
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Reiziger, doorbijten nu! De laatste keer he!!!!!!

Tweede week bezig nu. Vooral 's ochtends is het klote !!! Tegen de middag iets beter al, maar met waves, vlagen! Ik ben ook al te lang bezig met mijn lichaam, ingewanden, hersens, voor de gek te houden!!

Reiziger, ik geloof ook in vit., aminozuren..... ontgiften, detox. Gezond eten, normaal slaapritme... Klinkt heel saai maar het helpt je wel lichaamlijk terug ok te krijgen!

Octo, van sponge bob zei net met zijn astrologie voorspelling, dat ik meer rauwe groenten moet eten dit jaar :wink:

Ben het beu!!!!!!! Ik wil me terug "gewoon" voelen!!

Uitzitten!!!!!!!
Heel vervelend met momenten!
:wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hé Nina,

Fijn, alweer je 2e week. Dat het zo op en af gaat is erg kut inderdaad; dan denk je "nu gaat het eindelijk wat beter" en dan voel je je ineens weer heel kut.

Troost je ermee dat het in elk geval verspreid over een aantal dagen steeds beter gaat, als je tenminste geen Meet meer neemt.

Ik hoop dat je weer wat beter slaapt, dat is het halve werk. En inderdaad: groente en fruit. De vitamineboost is erg goed én het geeft een lekker gevoel als je goed voor jezelf zorgt, toch?

Slaap lekker en knuffel voor iedereen thuis!

Kus,
R@ :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Reiziger888 zei:
Beste Ra, Zat je voor de narcose aan de meet,en wel hoe hoog?En hoe lang,want dat is een punt waar ik zelf ook erg tegen op zie.
Klik om te vergroten...

Hoi Reiziger,

De laatste paar jaren zat ik tussen de 10 en 20 mg., maar met tussenpozen van een keer 3 jaar achtereen clean, een keer een jaar en nog een keer een jaar volledig clean (zwangerschappen) ben ik toch 11 jaar aan het vechten geweest tegen opiaatverslaving.

En wat Meet betreft: ik heb bijna 2 jaar op een kwart pil Symoron (= Meet): 1,25 mg. gezeten en mijn maximum Meet was 40 mg. (ongeveer een half jaar in 2004).

Relatief dus niet zo hoog, in vergelijking met anderen, maar van die kwart pil kwam ik dus steeds maar niet af; een ramp was het :kots:

Ik ben zóóó blij dat ik er vanaf ben, ik gun het iedereen, helder en fit.

Ja, er zijn problemen en ja, je kan niet meer lekker vluchten, maar dat maakt me echt niet meer uit, ik ben clean en dat pakt niemand me af.

Kan ook niet, ik kan het enkel mezelf afpakken als ik zo stom zou zijn, die macht ligt bij mij en niemand anders. En alleen die gedachte al geeft zoveel kracht :)

Nog een paar weken en dan voel jij je ook vast zo goed!
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey Ra, Reiziger, nonna en de rest,

Bijna einde tweede week. Nog 2 dagen te gaan! Pffffffffffff wat een gedoe toch!! :(

Overdag gaat het nog maar het duurt s ochtends zeker twee uur voor ik een beetje op de been ben!

Dat slapen, ok, een uurtje of 4 per nacht maar daar kan ik zelfs nog mee leven!!
Verder constant kou (tot in de botten!!!) , toch ook buikkrampen, en natuurlijk het eeuwige niezen en geeuwen!
Energie, kwasie 0......


Uitzitten!!!!

Liefs Nina
:wave:
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Beste Nina,
Ik heb vandaag mijn datum,,20 februari...dus nu de laatste weekjes afbouw in en dan Huplakee onder het mes,nouja mes,klein kerfje voor implantaat en een boel naltrexon en anesthesie.
Ik zie er tegen op en ik heb er zin in-....?Maar ik hoop dat jij je gauw wat beter voelen gaat,beweeg je genoeg,ook al is het koud,effe een half uurtje lopen,of joggen als dat gaat,doet echt wonderen. :openmouth:
HEEL VEEL STERKTE MEID,EN IK STEEK EEN LICHTJE VOOR JE OP..
Groet de Reiziger :wave: Hou vol i.i.g :P
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi lieve Nien :wink: ,

Deze eerste 2 weken kan je dus bijna wegstrepen, mooi!

Ik hoop dat je snel wat beter kunt slapen. Houd vol meid, je doet het zó onwijs goed!!!

Jij bent het waard én je gezin is het waard!

Liefs,
R@ :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Reiziger888 zei:
Ik heb vandaag mijn datum,,20 februari...dus nu de laatste weekjes afbouw in en dan Huplakee onder het mes,nouja mes,klein kerfje voor implantaat en een boel naltrexon en anesthesie.
Ik zie er tegen op en ik heb er zin in-...
Klik om te vergroten...

Hoi Reiziger,

Je doet je naam eer aan :wink:, want de reis op weg naar het clean zijn wordt niet makkelijk, maar 1 ding weet je zeker: vanaf 20 februari wordt elke dag alleen maar beter en terugvallen zal je in elk geval de eerste weken niet doen; en dat zal veel rust geven!

Suc6!

Groetjes,
R@ :wave:
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoi lieverds,

Dag 13! Hoe is het toch mogelijk dat het zo lang duurt!!!!!
Vooral 's ochtends nog steeds klote!
Dan op en af, elke dag een klein beetje beter maar toch! Dan denk je het gaat goed en een uur later krijg je weer een bots! :(
Maar goed, ik hou vol!! :wave:
n
nonnaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hai Nina,

Probeer een beetje te accepteren dat het een tijdje zal duren, Nina.
Anders raak je nog gefrustreerder.
Meet laat zich niet snel onthouden, dat is gewoon een feit.
Het zal een tijdje op en neer gaan en hoe lang dat duurt weet niemand want iedereen heeft weer z'n eigen stuk, conditie, hoe zit je in je vel, enz.
Probeer geen tijdslimiet te stellen aan wanneer je je weer goed moet voelen, de praktijk is vaak heel anders.
Laat het komen en gaan en het zal zeker op een gegeven moment beter gaan.
Ik ken niemand die na een paar weken off van de meet zich geweldig voelde.
Het is een van de gemeenste medicijnen om van af te komen, het zal een proces zijn van lichaam en geest die zich weer aan moeten passen, zonder roes, aan het gewone leven.
Geef jezelf tijd daarin en probeer te accepteren dat het een tijdje nodig heeft om te herstellen.
Zorg goed voor jezelf en accepteer dat je in een proces van herstel/aanpassing zit.
Ik wens je heel veel sterkte want je bent al aardig op weg! petje af!
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#13
nonna zei:
Hai Nina,

Probeer een beetje te accepteren dat het een tijdje zal duren, Nina.
Anders raak je nog gefrustreerder.
Meet laat zich niet snel onthouden, dat is gewoon een feit.
Het zal een tijdje op en neer gaan en hoe lang dat duurt weet niemand want iedereen heeft weer z'n eigen stuk, conditie, hoe zit je in je vel, enz.
Probeer geen tijdslimiet te stellen aan wanneer je je weer goed moet voelen, de praktijk is vaak heel anders.
Laat het komen en gaan en het zal zeker op een gegeven moment beter gaan.
Ik ken niemand die na een paar weken off van de meet zich geweldig voelde.
Het is een van de gemeenste medicijnen om van af te komen, het zal een proces zijn van lichaam en geest die zich weer aan moeten passen, zonder roes, aan het gewone leven.
Geef jezelf tijd daarin en probeer te accepteren dat het een tijdje nodig heeft om te herstellen.
Zorg goed voor jezelf en accepteer dat je in een proces van herstel/aanpassing zit.
Ik wens je heel veel sterkte want je bent al aardig op weg! petje af!
Klik om te vergroten...







Beste Nina,
Ik kan dit alleen maar beamen,ik moet zelf ook eerst van de meet af zijn en hier heb ik tot 20 feb de tijd voor...(nog 36 dagen dus....)
Dit gaat niet makkelijk worden,en als hulpmiddel neem ik o.a oxynorm,maar ook dit is troep,en dat zal ik allemaal na de narcose nog wel zeer degelijk gaan ondervinden.
Bij Miroya zijn ze niet echt blij met mijn idee om met dope af te bouwen,klinkt ook raar,geef ik toe,maar hier heb ik ervaring mee..De narcosebehandeling met naltrexon is heavy,maar ik hoop dat ik de meet er lang genoeg uit heb om me weer redelijk te voelen..De vorige keer in 2006 ging dit goed en voelde ik mij best ok...
Nou,jij heel veel sterkte meid,en niet teveel de dagen tellen,helpt niet hoor.
Ik ga ervoor en hou jullie op de hoogte.
Liefs en groet de Reiziger (Michel) :wave:
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dag 22 he Nina...Heel goed meid,hoop ik tenminste,ik zie nix van je al een weekje ..Hoop echt dat alles goed gaat en je je weer wat beterderder voelt..Nou ik moet nog ff geduld hebben,maar alles op zijn tijd,tis zomaar 20 feb.....Sterkte en have a nice life :P
groet de Reiziger :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hé Nien,

Hoe gaat het?

Liefs,
R@ :wave:
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#16
i have a bad feeling....i hope its just a feeling...nina? :confused:
stel ons aub gerust..!!! groet de reiziger :wave:
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sorry lieve mensen!!!

Ben heel erg met mijn eigen bezig geweest!!!
4 weken! Goed ? Hmmm, ,het wordt wel elke dag beter! Maar goed????

Zelfs na 4 weken nog steeds niet top! Maar wat wil je ook, 10 jaar meet!

Vooral "s ochtends toch nog niezen enz. en vooral energie dat betert maar wat eerst 0 was is nu 2 op een schaal van 100!

Tijd uitzitten ,voor elk jaar een maand!!

Maar ik hou vol! Hoe klote het ook is !!

Liefs
:wave:
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#18
TOPPIE NINA,, GAAT ZO DOOR.... :P
a
artworkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben hier sinds een paar dagen aan het rondkijken op dit forum. Heb zelf een lange grbruikers geschiedenis achter de rug. En ook jaren methadon geslikt. Wat een troep is dat om daar af van te komen zeg. Vooral de slapenloosheid. Maar goed Nina vind het knap dat je dit probleem (meet) aanpakt en weet hoe moeilijk het is. Ik ben blij dat ik er nu al weer jaren vanaf ben. Je gaat weer verder dan met je eigen ontwikkeling in het leven. Die meet blokkeert veel hoor.
Nou heel veel sterkte en ik hoop weer goed nieuws van je lezen hier, maar ook al gaat het niet goed laat wat horen waarom het niet goed gaat.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi lieve Nien,

Hoe gaat het nu met je? De laatste keer aan de telefoon klonk je nog erg moe.

Hebben jouw kinderen ook nog 1 week school en dan lekker vakantie? Wij zijn er in elk geval al weer heel hard aan toe :)

Liefs,
R@ :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."