#1
Beste Nina, Ik hoor a.s maandag als het allemaal goed is de datum,en ik ben bezig met gezondheidsonderzoekjes...Ik ben gelukkig heel fit en gezond,en weeg zelfs ruim 80 kilo.
Dus ik ben er zover klaar voor,en hoop dat ik gauw onder narcose kan...daarna gaat de echte quest
beginnen,en ga ik allerlei energetische rotzooi en lichamelijke onbalans opruimen met behulp van de juiste therapeuten...Je moet het zelf doen,maar er is veel goede zorg en hulp tegenwoordig, en ook de ayurvedische gezondheidszorg kan je veel verder helpen..Tevens wil ik graag zweethutsessies(zonder tripjes) ondergaan,en beleven..Ook acupuntuur etc kan je veel goeds doen. Ik heb een hele lieve en echt fijne vrouw en een druk maar tegek zoontje,dus genoeg reden om voor te gaan..Ik ben een stoere
doch ook zeer gevoelige
man,en zal vele harnassen en maskers af dienen te zetten om tot de ware kern te komen,maar mijn wil is sterk..
nou je(en jullie)horen van mij,en groet de Reiziger
Dus ik ben er zover klaar voor,en hoop dat ik gauw onder narcose kan...daarna gaat de echte quest
beginnen,en ga ik allerlei energetische rotzooi en lichamelijke onbalans opruimen met behulp van de juiste therapeuten...Je moet het zelf doen,maar er is veel goede zorg en hulp tegenwoordig, en ook de ayurvedische gezondheidszorg kan je veel verder helpen..Tevens wil ik graag zweethutsessies(zonder tripjes) ondergaan,en beleven..Ook acupuntuur etc kan je veel goeds doen. Ik heb een hele lieve en echt fijne vrouw en een druk maar tegek zoontje,dus genoeg reden om voor te gaan..Ik ben een stoere
man,en zal vele harnassen en maskers af dienen te zetten om tot de ware kern te komen,maar mijn wil is sterk.. nou je(en jullie)horen van mij,en groet de Reiziger

, ik ben in totaal nog 3 weken ziek geweest en heb ook 3 weken niet kunnen lesgeven. Ook kwam ik heel naar uit de narcose (door een tegengestelde reactie op narcose en/of Temazepam), wat voor mijn oudste 2 zoons heel eng is geweest.