#1
Hé lieve Nina,
Fijn dat het iets beter gaat! Houd vol!
Vergeet niet 3x per dag (elke 8 uur) 1000 mg. Paracetamol in te nemen. Dit moet écht regelmatig gebeuren, omdat je op die manier een bepaalde spiegel bereikt.
Niet vergeten dus!
Verder evt. Gaviscon voor maagproblemen?
Voor slapen kan je aan Melatonine denken.
En voor een snellere afvoer van afvalstoffen elke dag een paar koppen Brandnetelthee (let op: niet té veel, omdat je dan last kunt krijgen van bijv. vaginale schimmel
).
Weer een dag voorbij, elke dag zal het beter gaan!
Knuffel voor jou, je vriend en de kids,
R@
Fijn dat het iets beter gaat! Houd vol!
Vergeet niet 3x per dag (elke 8 uur) 1000 mg. Paracetamol in te nemen. Dit moet écht regelmatig gebeuren, omdat je op die manier een bepaalde spiegel bereikt.
Niet vergeten dus!
Verder evt. Gaviscon voor maagproblemen?
Voor slapen kan je aan Melatonine denken.
En voor een snellere afvoer van afvalstoffen elke dag een paar koppen Brandnetelthee (let op: niet té veel, omdat je dan last kunt krijgen van bijv. vaginale schimmel
Weer een dag voorbij, elke dag zal het beter gaan!
Knuffel voor jou, je vriend en de kids,
R@

man,en zal vele harnassen en maskers af dienen te zetten om tot de ware kern te komen,maar mijn wil is sterk..
, ik ben in totaal nog 3 weken ziek geweest en heb ook 3 weken niet kunnen lesgeven. Ook kwam ik heel naar uit de narcose (door een tegengestelde reactie op narcose en/of Temazepam), wat voor mijn oudste 2 zoons heel eng is geweest.