hey liefies,
ben nu al ruim 40 uur wakker, ben vanmiddag lekker naar de sauna geweest, heerlijk maar aan de andere kant heb ik vanavond echt een klap terug gehad, vreselijke spierpijnen, nou ja ik vertel jullie nix nieuws, das gelukkig nu weer minder maar ik zit te stuiteren, r@, ik leef nu jouw topics van" moe van afkick", daarom is het toch goed te zien dat het met jullie goed gaat!
nina,slaap jij alweer normaal ?
ik ben hier echt te oud voor geworden denk ik, vroeger kon ik n88 doorhalen, wel met de nodige middelen

, maar toch.....
gek genoeg heb ik de hele dag honger, das raar want ik kreeg normaal als ik dopeziek was geen hap door mn keel.
gisteren kwam mijn vriend thuis en zegt: " zit je nou nog steeds op de bank, das toch zonde van je dag?", ik denk: " lul, zie ik er nu uit als een levens genieter
![:angry:]()
", daarna ben ik wel blij dat ik het niet heb gezegd want het is een lieverd en hij bedoelt het goed maar om het te snappen moet je het toch meegemaakt hebben.
zijn zoon is afgestudeerd arts en psych in opleiding, hij zegt dat meet werkt op andere receptoren dan betablokkers, pijnstillers of wat dan ook, dus m a w nix helpt echt, af en toe een slaappilletje kan wel maar daar slik ik dan gelijk weer teveel van, dus das een no go voor mij,althans nu, verder is alles wat je neemt uitstel van executie, uitzitten dus, das dan wel weer kut met peren.
ik kom er wel hoor, het duurt alleen zolang en geduld is nou niet 1 van mijn sterkste kanten
nonna, ik reageer morgen,want de letters dansen.
liefs
