Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek: Ninanina's afkickrace!

Dagboek: Ninanina's afkickrace!

94 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ninanina zei:
Hoi lieve mensen,

Reiziger!!!!! veel succes!!!! Laat vooral weten hoe het is!!

Ik ben inmiddels 2 maanden verder, craving, trek, heb ik niet echt!

Had wel 10 jaar methadon onderschat!! Het gaat goed, maar ik ben nog steeds moe! Vooral 's ochtends, ik slaap nog steeds slecht, mijn darmen zijn nog steeds van streek, maar het is allemaal veel draaglijker geworden.

Ik hoop echt dat ik weer het meisje van zestien kan worden (hoewel ik nu heel wat ouder ben!).
Maar leren leven zonder constante verdoving gaat niet zonder afzien. En alle vervelende kwaaltjes die ik nu relateer aan Meet gebruik hebben andere meisjes van 43 blijkbaar ook!

Ik hou jullie op de hoogte!!

:wave:
Klik om te vergroten...



oi,

Oke dan dame , je gaat goed ....hoe vast deze lijn!!!!


grtz Mars
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ninanina zei:
Hoi lieve mensen,

Reiziger!!!!! veel succes!!!! Laat vooral weten hoe het is!!

Ik ben inmiddels 2 maanden verder, craving, trek, heb ik niet echt!

Had wel 10 jaar methadon onderschat!! Het gaat goed, maar ik ben nog steeds moe! Vooral 's ochtends, ik slaap nog steeds slecht, mijn darmen zijn nog steeds van streek, maar het is allemaal veel draaglijker geworden.

Ik hoop echt dat ik weer het meisje van zestien kan worden (hoewel ik nu heel wat ouder ben!).
Maar leren leven zonder constante verdoving gaat niet zonder afzien. En alle vervelende kwaaltjes die ik nu relateer aan Meet gebruik hebben andere meisjes van 43 blijkbaar ook!

Ik hou jullie op de hoogte!!






Lieve NinaIk ben bijnade eerste week door,en het is nog zwaar,maar ik ben zo blij als een jongkje van 17 weer!!!Dankje voor je bericht en als de letters minder dansen ben ik er weer....
xxx De Reiziger :wave:
:wave:
Klik om te vergroten...
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoi nina,

ik heb net je dagboek gelezen en ik vind het echt knap van je dat je zo door hebt gezet!!
zelf gebruik ik vanaf mijn 18de( ben nu 42) al methadon, de eerste jaren vaak alleen 's morgens omdat ik de rest van de dag gewoon bruin had maar sinds 22 mei 2005( verjaardag)alleen meet.
veel te lang op 5 pillen blijven hangen maar goed, ik zit nu sinds vandaag op 1 pil, ben de afgelopen week met om de dag een kwart pil naar beneden gegaan en vanaf morgen ( ik slik nu 's morgens en 's avonds een halve)brokkel ik er gewoon wat af, wil eind van de week er klaar mee zijn.
uiteraard ben ik brak, slaap klote ed maar waar een wil is, is een weg!
ben wel heel benieuwd hoe je je voelt, hoelang je al op 0 staat, vanaf hoeveel ed.
ik had deze site veel eerder moeten ondekken, ik heb er echt wat aan aangezien ik verder een heel normaal leven leid weet bijna niemand wat er met me aan de hand is en kan ik er behalve met familie niet over praten en de fam. weet natuurlijk niet hoe het voelt.
ik wens jou en iedereen die hiermee worstelt heel veel suc6 toe :wave:
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi Jolie!

De laatste loodjes hè!!
Ik was 3 jaar gestopt met bruin maar nam ook al 10 Meet!
Sinds 1 met alles gestopt!

Ik heb heel lang gesukkeld met die laatste mg!

Nu, 3 maanden later, voel ik me eindelijk terug een beetje normaal! Had het toch wel onderschat. Ik dacht oh, die ene mg maakt nu ook niks meer maar helaas!
Maar het is te doen! Je voelt je de eerste maand zwaar klote, darmproblemen, wiebelbenen, niet slapen je kent het wel! Maar dat gaat over, geestelijk had ik er dan weer niet zo'n moeite mee omdat ik het echt beu was!

Ik heb twee zoontjes die me nogig hebben en heb ook altijd een normaal bestaan gehad met job etc.

Veel succes! Laat maandag weten hoe het gaat!

Ik schrijf niet zo vaak meer maar lees regelmatig mee!

Ook hiep hiep hoera voor de reiziger!

Liefs
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ha Nina,
HIEP,HIEP,HOERA VOOR ONS CLEANEN,EN ONDERWEGZIJNDEN(JOOLIA BV......!!)BEDANKT OOK!
Bijna 7 weekjes(zondag) en ook mijn krachten nemen dagelijks toe,op soms klotemomenten na!!!
Door de drukte van de dagelijkse gang van zaken,en kleintje enzo neem ik snachts nog een half valiumpje 5,soms twee halfjes...Verder is bezig blijven de beste remedie voor mij,en we gaan nu zeker door,ben bezig om tweede implantaat naltrexon te nemen voor 2 mnd,de halfjaarsimplantaten zijn uit de handel...hoop dat ik straks na aantal maanden weer gewoon zonder verder kan,maar wil geen risico meer lopen eerst!!! Het ga je goed,en beter...
We horen weer van elkaar..
Lief groetje en sterkte De Reiziger :sunglasses: :wave:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Super dat je dit al een week lukt! Volhouden he!
Persoonlijk zou ik de komende week (of weken) nog wel benzodiazepines pakken om de grootste afkick te weren, en daar dan langzaam mee af te bouwen..
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#7
He lieve Nina,

Leef je nog? Hoe gaat het meis? En met die heerlijke kindjes van je? Heb jij ook lekker 2 weken Meivakantie met je kindjes? Of is dat niet in België?

Liefs,
R@ :wave:
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#8
hey nina!

leuk weer eens wat van je te horen, fijn dat het beter gaat joh!
ik voel me (20 dgn 0 ) al een stuk beter, de n88 zonder pillen zijn wat minder maar nu ik niet meer zo gammel ben wel te doen.
heb je alweer war energie ?
liefs joolie :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi lieve Nien,

Ik d8, laat ik je een eigen topic geven; ook bruikbaar als dagboek (voor later).

Om te beginnen:

Dit las ik van mij, toen ik 4 dagen op nul stond van alles:

... Heb nog wel veel spierpijn (Gabapentine tegen gekregen, wat iets helpt) en ik heb het nog koud + veel niezen.

Mijn man snapt er niets van
("... Je had zo'n lage dosis Temgesic, hoe kan het nu weer zo'n zware afkick zijn?").


Herkenbaar hé! :wink:

Ik zie je, lieverd, nog één n8je en dan kijk je er héél anders tegenaan; beloofd! :wink:

Kus, mij :wave:
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo is dat Nina,op een morgen zul je de zon zien schijnen,en dan fluiten de vogeltjes voor jou,helemaal voor jou.... :) sterkte en al sal regt kommen (suudafrikaners) groetje de Reiziger :wave: LOVE IS THE HIGHEST :hearteyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
wow. best een mooie vrouw volgens mij of niet? :hearteyes:
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedankt schat!

Dag 6 dus! Ik moet wel bekennen dat ik op dag 3 's nachts toch 0,5 mg. heb genomen omdat de maagkrampen niet te harden waren! Ik vraag me af of dat effect op de afkick kan hebben :confused:

Ik voel me verder heel,heel slapjes, heb geen energie en kan niet slapen. Van spierpijn heb ik niet zo'n last. Wel "wiebelende" benen zoals Yoro dat indertijd zo mooi kon zeggen!

Dag per dag bekijken zeker maar!
:wave:
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#13
:) Elke keer dat je weer iets neemt,al is het maar zo weinig,duurt het weer langer;lees opnieuw tellen bijna.NIET Doen,is zonde voor je krachten,beter doorzetten....Wij steunen jou allemaal op afstand groet de Reiziger :wave:
r
ratmatje020Lid
01-01-2024, 00:00
#14
succes hoor, en dat wiebelende benen dat heet officieel restless leg syndrome (of arm kan ook).
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt voor de reacties!

Weer een dag voorbij! Slapen viel nog mee, niet zoals hiervoor maar goed dat hoort erbij.
Energie heb ik niet, maag en darmen zijn al beter!

Doorbijten nu, nog een week verder zal het alweer wat beter zijn hoop ik!!

Lieve groetjes
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#16
hallo, lieve sschatten,
Op dit moment, danks zij ra voel ik me prima!!

Zoek een maatje!!!

:wave:

Hee Nina,

Je bent onwijs goed bezig; autorijden kan je niet, maar afkicken wel en daar gaat het om, enne, zorg dat je volgende keer wel suiker in huis hebt als ik kom, voor in de koffie, nee, niet die koffie :grin:

liefs; ra :wave:
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#17
:confused: Spannend,gisteren naar Miroya geweest en nu wachten op datum...maandag vergaderen ze over moi,nog ff wachten.. :cry:
En hoe voel jij je vandaag Nina? Beetje geslapen,en geen kleine beetjes "hoop in pilvorm" meer geslikt? Is echt het beste, nog ff doorbijten,al weet ik uit de vele eigen ervaringen dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan...Maar je kan beter niet jezelf aan het lijntje houden,kost alleen een hoop energie,die je hard nodig hebt.
Goed bezig meid je bent er zo goed als...!!!! Nou veel kracht en GO FOR IT!!
Groet De Reiziger. :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hé lieve Nina,

Fijn dat het iets beter gaat! Houd vol!

Vergeet niet 3x per dag (elke 8 uur) 1000 mg. Paracetamol in te nemen. Dit moet écht regelmatig gebeuren, omdat je op die manier een bepaalde spiegel bereikt.

Niet vergeten dus!

Verder evt. Gaviscon voor maagproblemen?

Voor slapen kan je aan Melatonine denken.

En voor een snellere afvoer van afvalstoffen elke dag een paar koppen Brandnetelthee (let op: niet té veel, omdat je dan last kunt krijgen van bijv. vaginale schimmel :) ).

Weer een dag voorbij, elke dag zal het beter gaan!

Knuffel voor jou, je vriend en de kids,
R@ :wave:
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Beste Ra, ik vind jou advies om 3 x daags 1000 mg paracetamol te nemen ronduit idioot,en
een paar kopjes brandnetelthee vind je WEL schadelijk!!!! Very strange niet? :confused:
En voor Nina,ik zou als ik jou was die "para-tip" even goed met je huisarts bespreken alvorens daar mee door te gaan....Er zijn ook ,als je echt veel pijn hebt, andere mogelijkheden voor meer gerichtere pijnbestrijding zonder opiaatachtige stoffen.
En ik denk dat je beter naar je klachten kan laten kijken en een andere oplossing kunt zoeken.
Nu weet ik natuurlijk niet de grond hiervoor exact,maar 3000 mg para per dag vind ik niet een gezonde oplossing!!!!Heel veel sterkte i.i.g en hopelijk gaat het beter in de toekomst
wederom een groet van de Reiziger...hoi :) en zwaai :wave:
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Buiten een verstuikte voet na een avondje stappen met RA (wat ik al jaren niet meer gewend was) gaat het redelijk!

Ongeveer een week nu, zonder iets, buiten een paar avondjes teveel alcohol! Vandaar die verstuikte voet natuurlijk!

Maar ik heb me onwijs geamuseerd!! Thanks Ra!!
Moeilijk slapen momenten van onrust (gaat op en af), soms buikkrampen, niezen,geeuwen, tranende ogen...
Maar ik voel toch ook wel dat het beter word! Uitzitten dus! Geduld hebben, en dat is nu net iets wat ik niet heb!!

We zien morgen wel weer, weer een dag verder!

Liefs :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."