#1
Ninanina zei:Hoi lieve mensen,
Reiziger!!!!! veel succes!!!! Laat vooral weten hoe het is!!
Ik ben inmiddels 2 maanden verder, craving, trek, heb ik niet echt!
Had wel 10 jaar methadon onderschat!! Het gaat goed, maar ik ben nog steeds moe! Vooral 's ochtends, ik slaap nog steeds slecht, mijn darmen zijn nog steeds van streek, maar het is allemaal veel draaglijker geworden.
Ik hoop echt dat ik weer het meisje van zestien kan worden (hoewel ik nu heel wat ouder ben!).
Maar leren leven zonder constante verdoving gaat niet zonder afzien. En alle vervelende kwaaltjes die ik nu relateer aan Meet gebruik hebben andere meisjes van 43 blijkbaar ook!
Ik hou jullie op de hoogte!!
![]()
oi,
Oke dan dame , je gaat goed ....hoe vast deze lijn!!!!
grtz Mars