#1
20 en dan al zwaar aan de hero...
wel zielig voor je, hoop dat je eraf komt..!![:)]()
wel zielig voor je, hoop dat je eraf komt..!
fneawognfkgln zei:Usha zei:Ik denk dat alles wel in orde komt met je. Het vraagt alleen wat tijd.
Die studie Verpleegkunde die je wil gaan doen, daar ben ik wel bezorgd om. Als dit nu echt absoluut is wat je wil doen, dit en niets anders, ok dan. Dan moet je ervoor kiezen. Maar als je denkt, dat een andere opleiding je ook wel wat lijkt, zou ik voor die andere kiezen.
Het is en blijft jouw keuze.
Ik heb erover nagedacht voor mezelf, en ik weet dat het feit dat ik nu geen drugs gebruik vooral komt omdat ik niet op plaatsen kom waar ik in de verleiding zou komen om het toch te doen. Moest ik in een ziekenhuis werken dan zou het niet lang duren voor ik medicijnen begon te stelen.
Maar ja, ik ben ik en jij bent jij. Denk er gewoon goed over na.
Mijn moeder kwam hier ook al mee. Ik ben er idd over aan het nadenken om een andere studie te kiezen. Maar wel iets in de zorg.

Bollie zei:Heb een vriendin die ook gestopt is met heroine, had jarenlang gebruikt en is al bijna 2 jaar clean. Ze geeft toe dat ze er nog steeds aan denkt, maar de lichamelijke drang is er nietmeer, en das hetgene wat belangrijk is bij een verslaving !
Sterkte !!!
MetaalKonijn zei:Bollie zei:Heb een vriendin die ook gestopt is met heroine, had jarenlang gebruikt en is al bijna 2 jaar clean. Ze geeft toe dat ze er nog steeds aan denkt, maar de lichamelijke drang is er nietmeer, en das hetgene wat belangrijk is bij een verslaving !
Sterkte !!!
Lijkt mij toch echt dat de geestelijke drang het moeilijkste is hoor.



Helemaal stoppen lukt nog niet 100%, het is nu een paar keer per maand bruin nog

Relic zei:Interessante verhaal. Mag ik vragen wat jou leeftijd is ? ben je ma of vrouw?
Het is heel zuur om te horen dat je dit overkomt ik hoop dat je van de dope afkomt.
Wat voor werk doe je nu?
Veel succes met afkicken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."