Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDakloos...

Dakloos...

43 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bah... ik wens je heel veel sterkte...

klote rotterdam heeft je in de verleiding gebracht...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet je nog, die keer op de DHP chat dat werd afgeraden om heroïne te gebruiken?

Ik wens je iig heel veel sterkte :) Alles komt goed zeg ik altijd maar.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
Weet je nog, die keer op de DHP chat dat werd afgeraden om heroïne te gebruiken?

Ik wens je iig heel veel sterkte :) Alles komt goed zeg ik altijd maar.
Klik om te vergroten...

Ghahahahaha heey Bal0n man :tongueout:

Ach ja ik ben altijd al eigenwijs geweest :wink:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor jullie reacties weer!

needlefreak zei:
Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Ik weet hoe het voelt. Ook uit een instelling gezet waar ik al lang verbleef. Ik mocht ook niet bij m'n ouders overnachten. Na alles wat er gebeurd was in het verleden. Samenwonen met een drugverslaafde is idd niet evident. 'k Heb ook even in een daklozencentrum overnacht. Maar dan toch m'n moeder kunnen overtuigen (ze had er hartpijn van) en tijdelijk weer bij hen kunnen inwonen. Gelukkig. Eerst wilden ze het ook maar voor een korte periode. Maar omdat ik zo goed m'n best deed, zijn het enkele maanden geworden. Tot ik terug m'n eigen appartement had. Ook al zit je nu in een lastige situatie, je moet weten dat het vroeg of laat inorde komt. Vooral niet terug naar de drugs grijpen, want dat is erg verleidelijk in zo'n situatie. Het zou het alleen maar erger maken. Doe je best en maak je moeder trots. Het komt wel goed. Heel veel succes en sterkte fnea!!! Hou ons op de hoogte. :wink:
Klik om te vergroten...

Je schrijft dat je moeder hartpijn ervan had dat je naar het daklozencentrum moest. Dit had mijn moeder ook. We zijn naar het Leger des Heils geweest (zo heet dat hier in NL) samen en wat we daar zagen, het deed m'n moeder zo pijn, de gedachte dat ik daar tussen zou moeten slapen, dat ik nu thuis mag blijven, voor onbepaalde tijd... :) Wat een opluchting!!! Ik wou altijd al zo graag terug naar huis!

Je hebt gelijk hoor, drugs maken het juist nu alleen maar erger. Ik heb tot nu toe totaal geen last gehad van trek.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties.

Grtz,
fnea

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."