#1
Bah... ik wens je heel veel sterkte...
klote rotterdam heeft je in de verleiding gebracht...
klote rotterdam heeft je in de verleiding gebracht...
Bal0n zei:Weet je nog, die keer op de DHP chat dat werd afgeraden om heroïne te gebruiken?
Ik wens je iig heel veel sterkteAlles komt goed zeg ik altijd maar.
needlefreak zei:Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Ik weet hoe het voelt. Ook uit een instelling gezet waar ik al lang verbleef. Ik mocht ook niet bij m'n ouders overnachten. Na alles wat er gebeurd was in het verleden. Samenwonen met een drugverslaafde is idd niet evident. 'k Heb ook even in een daklozencentrum overnacht. Maar dan toch m'n moeder kunnen overtuigen (ze had er hartpijn van) en tijdelijk weer bij hen kunnen inwonen. Gelukkig. Eerst wilden ze het ook maar voor een korte periode. Maar omdat ik zo goed m'n best deed, zijn het enkele maanden geworden. Tot ik terug m'n eigen appartement had. Ook al zit je nu in een lastige situatie, je moet weten dat het vroeg of laat inorde komt. Vooral niet terug naar de drugs grijpen, want dat is erg verleidelijk in zo'n situatie. Het zou het alleen maar erger maken. Doe je best en maak je moeder trots. Het komt wel goed. Heel veel succes en sterkte fnea!!! Hou ons op de hoogte.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."