Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProblemen

Problemen

68 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#1
Komop, klim eruit...

eventjes hard, eventjes doorbijten
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#2

:grin:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Purple haze zei:
Hee doe een beetje normaal, mensen die verslaafd zijn aan heroïne zijn ook mensen. Dat vind ik na ruim 20-jaar gebruik nog steeds. :wave:
Klik om te vergroten...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
Als opiaten sterk genoeg waren om de pijn weg te halen als een relatie uitging werd ik meteen junk :wave:
Klik om te vergroten...

Dit topic gaat alleen niet over jou AT, maar over berbatov, dus als je er niets aan toe te voegen hebt, hou dan liever gewoon je mond...
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
Ik geloof wel dat het sterk genoeg is elk normaal gevoel te elimineren hoor. Alleen is m'n gevoel dan nogal krankzinnig en ziekelijk..
Klik om te vergroten...

Wat is normaal..??
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ah man, wat erg. Ik las eergisteren nog je topic over je heroinegebruik, toen je net was begonnen en iedereen je waarschuwde.

Ik vroeg me nog af hoe het met je ging nu en iemand stuurde me deze link. Ik vind het echt heel erg voor je en al ken ik je niet, ik leef met je mee. Wat het wel niet met je leven kan doen, die shit...ik was er ook nog nieuwsgierig naar.

Geloof in jezelf, je hebt dat spul niet nodig en je bent sterk genoeg om hier uit te komen. Hulp zal je wel nodig hebben om hero te verslaan, aarzel dan ook niet om hulp te zoeken. Je bent niet de enige die hierdoor heen is geweest. Laat hero niet de baas worden van je leven.

Als je eenmaal niet meer aan die shit hoeft te denken en je het niet meer gebruikt, zal het veel beter gaan met je. Dit is een hele donkere periode, sla je er doorheen.

Sterkte man, dat heb je nodig. Ook mij kan je altijd pb'en als je op een dag de behoefte hebt om ergens over te praten.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hoop dat je je uit de problemen kunt knokken. Kin omhoog, borst vooruit. Ooit zal je moeite beloond worden. Haal zoveel mogelijk positieve gedachtes als je iets moois ziet. Kom op, uit je posts te zien weet je zelf ook dat je het kan. Ga de strijd aan, doe het gewoon, gebruik je talenten.
Zet´m op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het heel positief dat er best veel mensen hier zijn die zich toch wel zorgen maken over Berbatov.Maar hij moet het zelf willen en kunnen om te willen stoppen.De buitenwereld kan nog zo hard willen dat hij moet stoppen,maar hij moet het zelf willen.Tuurlijk helpt een steuntje in de rug,maar hij moet het zelf willen zien,en het waarom ook.!! Ik denk wel dat hij nog niet zo ver weg is,dan menigeen hier denkt.Hij gebruikt nog niet vele jaren.Maar het blijft wel zo,hij is wel zover met zichzelf,dat hij weet wat de dope wel en niet doet.Zijn leven lang zal hij dit bij zich dragen.En de kunst is wel,om juist niet getriggerd te worden.Hij zal voor zich zelf de voor en nadelen op een rijtje moeten zetten.Mischien een andere omgeving,andere kenissen/vrienden kring,en wat zeker belangrijk is,zijn familie-contact blijven behouden.Het kan heel veel schelen als je fam. er van op de hoogte is.Die stap nemen is heel moeilijk.Bijna niemand durft open en eerlijk tegen zijn/haar ouders te zeggen,dat je dope gebruikt.Vaak ook omdat ouders niet goed ervan af weten.Kun je ze ook niet kwalijk nemen,denk ik!!.Maar probeer toch dat contact teblijven behouden.En probeer te eissen van jezelf om niet te gaan gebruiken.Dat slaapt beter,en staat ook beter op s-ochtends.Berbatov,als je dit leest,en je zoekt hulp bij instanties.Neem geen methadon.Als je wil neem dan suboxone,dat is een fijn en goed middel.Ik heb er goede ervaringen mee,en anderen hier op het forum ook.Want ik denk dat je nu toch wel redelijk vaak gebruikt.Dat draai je nu niet meer terug.Ga aub zosnel mogelijk naar een instantie bij jouw in de buurd.Wees eerlijk,schaam je niet,en zeg wat het probleem is.Dope-verslaving is niet alleen lichamelijk,maar zeker ook geestelijk.Bij mij hielp/helpt suboxone zeker tegen de geestelijke ongemakken.Dat lichamelijke is voorbij na een paar dagen,maar het s-ochtends fijn en lekker worden,..daar draait het vaak om.Is mijn ervaring dan.En suboxone helpt daar prima mee.Het is niet te laat voor je,maar erken en herken je probleem.Ook al denk je er anders over,..ga aub praten met een instantie.En probeer gemotiveerd te blijven.Ik had voormezelf gewild dat suboxone al 10-jaar geleden in mijn leven had kunnen komen.Dan had ik die jaren anders beleefd en anders in kunnen delen.Sucses Berbatov,..En hoe is het nu met je,hoe is het nu eigenlijk echt met je. :wave:
C
ChroniQLid
01-01-2024, 00:00
#9
Veel geluk Berbatov jongen, probeer zo vaak mogelijk bezig te zijn met andere dingen in het echte leven, zoek nieuwe interesses op en ontwijk hele dagen thuis zitten want dan weet je wat er van komt. Ik wens je echt het beste met je leven, studies, etc. Zoek hulp!
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Damn,

Ik las je tripreports en je experimenten al met kippevel in mijn nek.
Deja vu all over again.
Het was net of ik terug in de tijd was en mijn vrienden hoorde praten.
Weloverwogen en alles onder controle.
Ik wenste vurig dat mijn vermoedens fout zouden zijn.

Wel heb ik ook positieve dingen te melden
Van de 5 jongens uit mijn vriendenkring welke ook de controle kwijt raakten (ook allemaal intelligente tot zeer intelligente jongens) zijn er 4 al weer geruime tijd goed terecht gekomen en volledig clean.
2 met professionele hulp en 2 met hulp van vrienden bekenden en een enorme dosis zelfdiscipline, en doorzettingsvermogen.

Wel zijn ze alle vier eerst enorm diep moeten gaan voordat ze zover waren dat ze beseften dat ze echt wilden leven en dat ze daar de hero voor moesten laten staan.

ik hoop dat we hier nog vaak berichten van je kunnen lezen en dan vooral berichten dat je de goeie kant op gaat.
succes en sterkte
e
estherrosaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inderdaad dapper dat je dit durft te zeggen in dit forum. Ik hoop dat je mensen om je heen hebt die je kunnen bijstaan en steunen, dat is eigenlijk het allerbelangrijkste als je van de heroine af wil. Professionele hulp zoeken is ook een optie, maar ik denk dat je het moet treffen met degene die je helpt. Als het niet klikt, dan werkt het vaak niet eens. soms moet je zovaak je verhaal opnieuw vertellen, dat je het zat wordt en opgeeft, wat dus niet de bedoeling hoort te zijn. Soms is één goede vriend(in) al genoeg.
Zorg wel dat je je verdriet verwerkt. Je kan denken dat je het verwerkt ook al gebruik je nog heroine, maar je zal zien, dat als je daarmee stopt, het alsnog terugkomt, want je zal door dit gebruik nooit alles verwerken. Heus wel een gedeelte, ik weet uit ervaring dat mijn gevoelens echt niet helemaal "dood" zijn zoals sommigen zeggen van heroinegebruikers, maar als je clean bent geworden kan je overspoeld worden met oude gevoelens.
Zoek afleiding tijdens het stoppen, en daarna natuurlijk nog meer. Als je er niet alleen voor staat maak je een betere kans. Als de wil om te stoppen er is, moet je het proberen, maar het hangt ook nog van zoveel andere factoren af of het wel wil lukken. Maar geef nooit op, blijf positief en probeer het beste van je leven te maken, je leeft dit leven maar één keer, toch? Misschien is het geen gek idee om eens te beginnen met een bezoek aan je huisarts, en te kijken of hij je kan verwijzen m.b.t. je verslaving, en wat geen gek idee is, is om hem te laten kijken of je geen depressie hebt tegelijkertijd met je verslaving?!?!
Heel veel sterkte verder, en houd je goed. Ik wens je veel positiviteit toe, en een goed vangnet.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Berbatov zei:
Niets is tijdsverlies, zolang ik ooit maar weer echt leef.
Klik om te vergroten...

Zolang tijd niet tastbaar is kan je het ook niet verliezen. Wat is echt leven voor jou, B.?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Berbatov, hoe is het nu? Al even geen bericht gezien..
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niets is tijdsverlies, zolang ik ooit maar weer echt leef.
u
undissputedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe zal het momenteel met hem gaan, iemand enig idee?
j
justmakepeaceLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben er ook wel benieuwd naar, als iemand afkicked van de hero heb ik daar groot respect voor!
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#17
undissputed zei:
Hoe zal het momenteel met hem gaan, iemand enig idee?
Klik om te vergroten...
Hij heeft al meer dan anderhalf jaar niet ingelogd... :openmouth:
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nadat ik alle paginas gelezen heb in zijn trip raport en alle paginas in zijn topic tja je kan niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was. Vaak zegt je gevoel ik ben niet verslaafd maar dat ben je dan al wel. Zal.voor mij geen ideale drugs zijn. Ik zou er net zo onderdoor gaan als meeste mensen daar ken ik mijzelf te goed voor.heb erg veel meegemaakt in mijn leven maar toch lost dit noet de problemen op.ik hoop dat je kunt afkicken en weer een normaal leven kunt hebben.
L
Leo91Lid
01-01-2024, 00:00
#19
In zulke situaties, ga naar je huisarts en vraag om antidepressiva. en dan moet er iemand op je letten de eerste 2-4 weken, want dan worden de depressieve gevoelens alleen maar erger! kans op suicidale gedachten enz.

en minstens een jaar blijven gebruiken
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#20
LeonaH zei:
In zulke situaties, ga naar je huisarts en vraag om antidepressiva. en dan moet er iemand op je letten de eerste 2-4 weken, want dan worden de depressieve gevoelens alleen maar erger! kans op suicidale gedachten enz.

en minstens een jaar blijven gebruiken
Klik om te vergroten...

Daar schiet je niets mee op. Antidepri zijn ook zwaar verslavend en worden toch al in nederland te snel.voorgeschreven de ene drugs vervangen met nieuwe... heb je wel enig idee om welke verslaving het gaat??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."