Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mede-gebruikers, Ik heb een blijkbaar nogal zeldzame situatie. Ik snuif overdag tot max. 6 uur ivm slapen, en dat een aantal dagen achterelkaar, na zo'n 4/5 dagen snuif ik en krijg ik er HONGER van en word ik MOE. Heb ik een tekort aan serotonine/dopamine/enz. ofzo? of heeft iemand anders een verklaring? en ik moet dan echt een tijd wachten voordat het weer werkt. 2 weken, zoiets. helluuupppp:P"
"Ik slaap gewoon als je mijn eigen bovenste bericht leest, en eet ook normaal. maar de rest, bedankt"
"vergeten te vertellen, heb verschillende ghb brouwsels geprobeerd, dus van verschillende mensen. Ook heb ik rekening gehouden met dat het op een volle maag bijna niet werkt. Ik heb verschillende doses geprobeerd. Alleen toen ik 6 nam, ging ik na een tijdje out maar kan niet zeggen dat ik me leip heb gevoeld."
"Hallo mensen, Ik heb een "probleem". Ik gebruik al geruime tijd GHB maar als ik nu iets neem, werkt het niet meer. Ik word niet leip, blijf gewoon normaal. Het enigste wat is veranderd is mijn medicatie. Ik gebruik clomipramine(tricyclische antidepressivum, werkt dus in op neurotransmitters serotonine en noradrenaline) en tegelijkertijd begonnen met olanzapine oftewel zyprexa. dit is een antipsychoticum(vermindert de effecten van serotonine en noradrenaline). Kan dit te maken hebben met het feit dat het niet meer werkt? Ik weet alleen dat ghb op de neurotransmitter gaba inwerkt. graag jullie hulp of meningen hierover."
"Flunitrazepam zou de sterkste van allemaal zijn, ik merkte NIKS.. lorazepam en flurazepam werken goed bij mij met hoge tolerantie."
"Ik heb al jaaaaren 1 en dezelfde persoon. Elke maand geld overmaken, Max. 2 werkdagen wachten en 't ligt op de deurmat"
"pas op met oxazepam, eerst nam ik er 1 en werd ik rustig, van 2 viel ik in slaap, nu kan ik er 4 nemen en gebeurt er niks. ga liever aan de antidepressiva welke ook angstreducerend enz. werken."
"Je kan van benzo's afkicken dmv het starten van antidepressiva welke ook angstreducerend, voor slaap enzovoort werken!! het slimst is in de 2-4 weken opbouw van de antidepressiva, de benzo te verminderen. probleem opgelost."
"In zulke situaties, ga naar je huisarts en vraag om antidepressiva. en dan moet er iemand op je letten de eerste 2-4 weken, want dan worden de depressieve gevoelens alleen maar erger! kans op suicidale gedachten enz. en minstens een jaar blijven gebruiken"
"Re: Benzodiazepinen algemene informatie al 3,5 jaar aan deze troep, begon met gestalkt te worden door mijn ex, kreeg ik temazepam voorgeschreven. nu jaren later heb ik alles geprobeerd wat er legaal en illegaal te verkrijgen is en alles werkt OF niet OF een aantal weken. dormicum, inslaper, vind ik geweldig samen met een doorslaper zoals lorazepam en flurazepam. bij mij is het zo erg dat ik 6 tabletten moest slikken van de hoogste dosis en werd dan 3x per nacht wakker. Nu na aandringen eindelijk alprazolam / tryptizol gekregen en het is een wonder, ik slaap op 50 mg 6 uren, halleluja! Dus misschien niet afkicken van de pammetjes. Ik heb een klacht ingediend tegen mijn eerste psychiater van de GGZ, welke mij in principe lichamelijk afhankelijk heeft gemaakt aan dit spul en nooit es een initiatief nam in de richting van verslavingszorg/afkicken/slaapziekenhuis of -poli. Voor alle benzo-verslaafden, probeer sederende antidepressiva en kom van deze verslavende troep af! of anders antihystamines die deze slaapverwekkende functie hebben! Ik heb eindelijk weer hoop na nachten niet slapen, veel geld besteed te hebben, heel veel ellende, niet naar school kunnende enzovoort. Vriendelijke groeten, bijna ex-benzo-verslaafde"