Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProblemen

Problemen

68 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Berbatov zei:
Beste DF'ers,

Mijn beste vriend is een tijd terug overleden, en als klap op de vuurpijl is het ook nog eens uitgegaan met mijn vriendin. Ik dacht na heel veel shit meegemaakt te hebben eindelijk een beetje een stabiel leven te hebben, maar dat bleek dus niet het geval.
Ik zie eigenlijk niet meer in waarom dit nog leuk is en waarom dit mij allemaal moet overkomen. Ik gebruik elke dag heroïne en dat is omdat ik anders echt alleen maar aan die shit denk. Ik wil best wel mijn best doen voor een normaal leven, maar als er steeds zoiets gebeurt lukt het gewoon niet.

Ik heb niet eens zin om een uitgebreid bericht te typen, dus hier laat ik het bij. Sorry.
Klik om te vergroten...
Ik heb je Morfine/hero-rapport gelezen.Wat ben jij eigenwijs zeg!!.Ik denk dat je eerst flink op je bek moet gaan.Harder als nu,..En dan hoop ik,dat je het dan wel snapt.Want in jouw ogen zijn hero-gebruikers geen mensen,maar hele triestegevallen.Iets wat jij nooit wilt en zal gaan worden.Welkom in de echte wereld,.... :kots:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#2
En mocht iemand hier problemen mee hebben.Ja,op zo-n moment ben ik harder dan hard.En harder als hard.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hee doe een beetje normaal, mensen die verslaafd zijn aan heroïne zijn ook mensen. Respect voor hem dat hij het hier durft toe te geven. Maar nu iets voor de TS. Heroïne is zo verslavend als de pest. Je hebt weinig keus dan hulp te zoeken om af te kicken. Misschien kunnen ze je ook gelijk door sturen naar een psycholoog om je problemen te verwerken. Ik hoop dat het je gaat lukken om helemaal te stoppen met dit spul. Heel veel succes toegewenst :)
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Purple haze zei:
Hee doe een beetje normaal, mensen die verslaafd zijn aan heroïne zijn ook mensen. Dat vind ik na ruim 20-jaar gebruik nog steeds. :wave:
Klik om te vergroten...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
Als opiaten sterk genoeg waren om de pijn weg te halen als een relatie uitging werd ik meteen junk :wave:
Klik om te vergroten...

Dit topic gaat alleen niet over jou AT, maar over berbatov, dus als je er niets aan toe te voegen hebt, hou dan liever gewoon je mond...
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Ik geloof wel dat het sterk genoeg is elk normaal gevoel te elimineren hoor. Alleen is m'n gevoel dan nogal krankzinnig en ziekelijk..
Klik om te vergroten...

Wat is normaal..??
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ah man, wat erg. Ik las eergisteren nog je topic over je heroinegebruik, toen je net was begonnen en iedereen je waarschuwde.

Ik vroeg me nog af hoe het met je ging nu en iemand stuurde me deze link. Ik vind het echt heel erg voor je en al ken ik je niet, ik leef met je mee. Wat het wel niet met je leven kan doen, die shit...ik was er ook nog nieuwsgierig naar.

Geloof in jezelf, je hebt dat spul niet nodig en je bent sterk genoeg om hier uit te komen. Hulp zal je wel nodig hebben om hero te verslaan, aarzel dan ook niet om hulp te zoeken. Je bent niet de enige die hierdoor heen is geweest. Laat hero niet de baas worden van je leven.

Als je eenmaal niet meer aan die shit hoeft te denken en je het niet meer gebruikt, zal het veel beter gaan met je. Dit is een hele donkere periode, sla je er doorheen.

Sterkte man, dat heb je nodig. Ook mij kan je altijd pb'en als je op een dag de behoefte hebt om ergens over te praten.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hoop dat je je uit de problemen kunt knokken. Kin omhoog, borst vooruit. Ooit zal je moeite beloond worden. Haal zoveel mogelijk positieve gedachtes als je iets moois ziet. Kom op, uit je posts te zien weet je zelf ook dat je het kan. Ga de strijd aan, doe het gewoon, gebruik je talenten.
Zet´m op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind het heel positief dat er best veel mensen hier zijn die zich toch wel zorgen maken over Berbatov.Maar hij moet het zelf willen en kunnen om te willen stoppen.De buitenwereld kan nog zo hard willen dat hij moet stoppen,maar hij moet het zelf willen.Tuurlijk helpt een steuntje in de rug,maar hij moet het zelf willen zien,en het waarom ook.!! Ik denk wel dat hij nog niet zo ver weg is,dan menigeen hier denkt.Hij gebruikt nog niet vele jaren.Maar het blijft wel zo,hij is wel zover met zichzelf,dat hij weet wat de dope wel en niet doet.Zijn leven lang zal hij dit bij zich dragen.En de kunst is wel,om juist niet getriggerd te worden.Hij zal voor zich zelf de voor en nadelen op een rijtje moeten zetten.Mischien een andere omgeving,andere kenissen/vrienden kring,en wat zeker belangrijk is,zijn familie-contact blijven behouden.Het kan heel veel schelen als je fam. er van op de hoogte is.Die stap nemen is heel moeilijk.Bijna niemand durft open en eerlijk tegen zijn/haar ouders te zeggen,dat je dope gebruikt.Vaak ook omdat ouders niet goed ervan af weten.Kun je ze ook niet kwalijk nemen,denk ik!!.Maar probeer toch dat contact teblijven behouden.En probeer te eissen van jezelf om niet te gaan gebruiken.Dat slaapt beter,en staat ook beter op s-ochtends.Berbatov,als je dit leest,en je zoekt hulp bij instanties.Neem geen methadon.Als je wil neem dan suboxone,dat is een fijn en goed middel.Ik heb er goede ervaringen mee,en anderen hier op het forum ook.Want ik denk dat je nu toch wel redelijk vaak gebruikt.Dat draai je nu niet meer terug.Ga aub zosnel mogelijk naar een instantie bij jouw in de buurd.Wees eerlijk,schaam je niet,en zeg wat het probleem is.Dope-verslaving is niet alleen lichamelijk,maar zeker ook geestelijk.Bij mij hielp/helpt suboxone zeker tegen de geestelijke ongemakken.Dat lichamelijke is voorbij na een paar dagen,maar het s-ochtends fijn en lekker worden,..daar draait het vaak om.Is mijn ervaring dan.En suboxone helpt daar prima mee.Het is niet te laat voor je,maar erken en herken je probleem.Ook al denk je er anders over,..ga aub praten met een instantie.En probeer gemotiveerd te blijven.Ik had voormezelf gewild dat suboxone al 10-jaar geleden in mijn leven had kunnen komen.Dan had ik die jaren anders beleefd en anders in kunnen delen.Sucses Berbatov,..En hoe is het nu met je,hoe is het nu eigenlijk echt met je. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."