#1
Komop, klim eruit...
eventjes hard, eventjes doorbijten
eventjes hard, eventjes doorbijten
Angramar Temenos zei:Als opiaten sterk genoeg waren om de pijn weg te halen als een relatie uitging werd ik meteen junk![]()
Hero was sterk genoeg om jouw gevoel te elimineren.Daarom ben je ook gestopt.speeseend zei:Angramar Temenos zei:Als opiaten sterk genoeg waren om de pijn weg te halen als een relatie uitging werd ik meteen junk![]()
Hero is sterk genoeg om elk gevoel te elimineren, dus wanneer begin je?
speeseend zei:Hero is sterk genoeg om elk gevoel te elimineren
ik doe mijn best zei:Mezelf lief hebben!!.Nee,dat kan ik al een tijd niet meer.Maar omdat ik dat weet,kan ik heel goed lief zijn voor mijn naasten.Ik kan mezelf heel goed wegcijferen,omdat ik altijd al in de picture heb gestaan.Nu is het de tijd voor anderen,..me naasten dus!!
Angramar Temenos zei:Ik geloof wel dat het sterk genoeg is elk normaal gevoel te elimineren hoor. Alleen is m'n gevoel dan nogal krankzinnig en ziekelijk..
Angramar Temenos zei:Als opiaten sterk genoeg waren om de pijn weg te halen als een relatie uitging werd ik meteen junk![]()
Dat is soms ook eenzaam,omdat niemand weet en begrijpt wat er in mijn hoofdje omgaat.Dat is niet zwart/wit.Dat is mijn balans.Alles heeft vaak om mij gedraaid.T.a.v, me dochter,me vriendin.Dat is nu niet meer.Dus nu heb ik eindelijk tijd en zin om die aandacht naar hun te verschuiven,en dat verdienen ze.En ik vind dat niet erg hoor!,ik mag graag anderen vrolijk zien en zien genieten van dingen.Voor hun valt er ook een last af,moet ik dan nog steeds zoveel in de picture willen staan dan!!Nee,nu is het de beurt aan anderen.En dat verdienen ze.Ik kan me tijd niet inhalen,maar wel heel goed laten zien,dat ik heel veel om hun geef.Wat eerder weleens in twijfel werd genomen,..door de dope natuurlijk.Want dat was nr-1.r@r@ zei:ik doe mijn best zei:Mezelf lief hebben!!.Nee,dat kan ik al een tijd niet meer.Maar omdat ik dat weet,kan ik heel goed lief zijn voor mijn naasten.Ik kan mezelf heel goed wegcijferen,omdat ik altijd al in de picture heb gestaan.Nu is het de tijd voor anderen,..me naasten dus!!
Jezelf niet kunnen liefhebben? Dan voel ik mededogen; lijkt me erg eenzaam...
Ik snap eerlijk gezegd niet wat "jezelf wegcijferen" te maken moet hebben met "tijd voor anderen". Het ene kan toch prima naast het andere bestaan. Je hoeft jezelf niet weg te cijferen om er voor anderen te kunnen zijn.
Denk je niet erg zwart/wit? Er kan toch ook gewoon een balans zijn: voor jezelf én voor anderen zorgen?
Luc18 zei:Als eerste wil ik zeggen dat de meeste mensen op dit forum buitengewoon gemeen kunnen reageren. Eerst in je tripreport en nu zelfs ook nog een paar terwijl je zelf al hebt toegegeven dat het is mis gegaan.
Ik hoop dat je hulp kunt krijgen van vrienden of iets dergelijks. En dat je er uiteindelijk weer bovenop komt. (Ookal is dat waarschijnlijk heel moeilijk) Hopelijk heb je nog steeds de gedrevenheid en sterke wil die je in je tripreport ook had. Sterkte!
Vallen en opstaan, en dat opstaan is soms heel moeilijk maar door dat opstaan maak je wel weer mogelijkheden, nu ga je in een keiharde spiraal omlaag en dat weet jij donders goed. Ik snap je wel, ook al weet ik niet wat voor shit je allemaal heb meegemaakt.Ik wil best wel mijn best doen voor een normaal leven, maar als er steeds zoiets gebeurt lukt het gewoon niet.
Ik heb je Morfine/hero-rapport gelezen.Wat ben jij eigenwijs zeg!!.Ik denk dat je eerst flink op je bek moet gaan.Harder als nu,..En dan hoop ik,dat je het dan wel snapt.Want in jouw ogen zijn hero-gebruikers geen mensen,maar hele triestegevallen.Iets wat jij nooit wilt en zal gaan worden.Welkom in de echte wereld,....Berbatov zei:Beste DF'ers,
Mijn beste vriend is een tijd terug overleden, en als klap op de vuurpijl is het ook nog eens uitgegaan met mijn vriendin. Ik dacht na heel veel shit meegemaakt te hebben eindelijk een beetje een stabiel leven te hebben, maar dat bleek dus niet het geval.
Ik zie eigenlijk niet meer in waarom dit nog leuk is en waarom dit mij allemaal moet overkomen. Ik gebruik elke dag heroïne en dat is omdat ik anders echt alleen maar aan die shit denk. Ik wil best wel mijn best doen voor een normaal leven, maar als er steeds zoiets gebeurt lukt het gewoon niet.
Ik heb niet eens zin om een uitgebreid bericht te typen, dus hier laat ik het bij. Sorry.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."