Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProblemen

Problemen

68 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#1
Komop, klim eruit...

eventjes hard, eventjes doorbijten
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#2

:grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het echt naar voor je man... Een verslaving is niet niks, en ik wens je heel veel sterkte. Ik blijf erbij dat recreatief opiaten gebruiken niks te maken heeft met wilskracht, maar met de reden waarom je ze gebruikt. Als je het doet om je problemen te verzachten, te ontspannen van stress of andere redenen waarbij je een negatief gevoel ermee weghaalt ben je al verloren :/.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
Als opiaten sterk genoeg waren om de pijn weg te halen als een relatie uitging werd ik meteen junk :wave:
Klik om te vergroten...

Hero is sterk genoeg om elk gevoel te elimineren, dus wanneer begin je?
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#5
speeseend zei:
Angramar Temenos zei:
Als opiaten sterk genoeg waren om de pijn weg te halen als een relatie uitging werd ik meteen junk :wave:
Klik om te vergroten...

Hero is sterk genoeg om elk gevoel te elimineren, dus wanneer begin je?
Klik om te vergroten...
Hero was sterk genoeg om jouw gevoel te elimineren.Daarom ben je ook gestopt.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan heb je niet goed gelezen wat ik schreef: "in de eerste plaats voor jezelf"...

En met "bezig zijn met jezelf" heeft het m.i. niet zoveel van doen.
Ik bedoel enkel dat de intrinsieke motivatie, jezelf liefhebben om wie je bent, de sleutel is tot clean blijven.
Daarnaast kan je natuurlijk niet zonder liefde voor anderen (kinderen, partner, familie en vrienden), liefde voor je omgeving, liefde voor en acceptatie van de leuke en minder leuke kanten van het leven :wink:[/quote].............................................................
Mezelf lief hebben!!.Nee,dat kan ik al een tijd niet meer.Maar omdat ik dat weet,kan ik heel goed lief zijn voor mijn naasten.Ik kan mezelf heel goed wegcijferen,omdat ik altijd al in de picture heb gestaan.Nu is het de tijd voor anderen,..me naasten dus!!
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#7
speeseend zei:
Hero is sterk genoeg om elk gevoel te elimineren
Klik om te vergroten...

Dan wordt er zelfs meer geëlimineerd dan je lief is...
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik doe mijn best zei:
Mezelf lief hebben!!.Nee,dat kan ik al een tijd niet meer.Maar omdat ik dat weet,kan ik heel goed lief zijn voor mijn naasten.Ik kan mezelf heel goed wegcijferen,omdat ik altijd al in de picture heb gestaan.Nu is het de tijd voor anderen,..me naasten dus!!
Klik om te vergroten...

Jezelf niet kunnen liefhebben? Dan voel ik mededogen; lijkt me erg eenzaam...

Ik snap eerlijk gezegd niet wat "jezelf wegcijferen" te maken moet hebben met "tijd voor anderen". Het ene kan toch prima naast het andere bestaan. Je hoeft jezelf niet weg te cijferen om er voor anderen te kunnen zijn.

Denk je niet erg zwart/wit? Er kan toch ook gewoon een balans zijn: voor jezelf én voor anderen zorgen?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik geloof wel dat het sterk genoeg is elk normaal gevoel te elimineren hoor. Alleen is m'n gevoel dan nogal krankzinnig en ziekelijk..
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Ik geloof wel dat het sterk genoeg is elk normaal gevoel te elimineren hoor. Alleen is m'n gevoel dan nogal krankzinnig en ziekelijk..
Klik om te vergroten...

Het blijft me verbazen hoe je bij topics van mensen die problemen hebben zo offtopic durft te gaan en alles om jou wil laten draaien. Echt schandalig gewoon.
Ik dacht dat je normaal was geworden, maar helaas. Je bent de grootste psychopaat die ik ooit heb gezien.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Als opiaten sterk genoeg waren om de pijn weg te halen als een relatie uitging werd ik meteen junk :wave:
Klik om te vergroten...

Ga jij nou ff kappen AT !!
We hebben nu allemaal gezien dat je met de HEROÏNE geen grappen meer maakt.
De HEROÏNE is een opiaat ren trekt miljoenen mensen mee in haar graf.
Naast de tabak is de heroïne de meest verslavende kanker zooi die er is.

@ Berbetov,

Ik vind het ook bijzonder moedig en cdapper dat je a begon met die topic en b nu het echt fout gaat ook de ballen hebt om en public toe te geven dat je het mis had.
Omdat jij dus echt ballen hebt en niet schijnheilig doet ben ik bereid te helpen.
Kon ik je maar aanraken en mijn cleane energie overdragen, een uurtje met je praten over mijn broers, mijn moeder en hun toekomst.
Kon ik de tijd maar terug draaien en je flink op je bek meppen toen je de eerste keer probeerde te chinezen ....
Die opmerkingen van zie je nou wel zijn nu niet op zijn plaats en helpen ook niet.

Vragen:

Hoeveel gram hero vebruik je ?
Hoe verbruik je het ?
Is het wel zuiver ?
Hoe gaat de spaarpot ?
Heb je al gestolen of foute dingen gedaan voor de hero ?
Weet je familie ervan ?

Berbetov ... luister je wel naar ons ?
Denk je dat wij nu zitten te gniffelen of dat er ook mensen zijn die huilend meelezen en hun hart voelen breken. Ik heb voor jou zitten janken net omdat ik je verhaal van af dag 1 heb gevolgd. 90% op dit forum wist het al, je zou er aan blijven tot je dood.
10% heeft nog hoop dat jij het wel redt, hoeveel hoop geef jij jezelf.
En maak gebruik van die enkele DF leden die precies weten wat jij nu doorstaat nog moet doorstaan en wat er daarna nog gaat komen. Neem Speeseend als voorbeeld klamp aan hem vast want geen 1 hulpverlener kan het beter verwoorden dan de Eend.
Zelf heb ik 1 x heroïne gerookt dus ik kan alleen maar vertellen hoe het ruikt en voelt.
Mijn broers zijn er al 20 jaar aan ...... de een is skizo geworden de ander gaat gauw dood aan een Hepa C infectie.

Als er iets is wat ik voor je kan doen ouwe ..... Ook al woon je in fukking limburg ....
Als ik iemand zou willen helpen om eraf te komen ben jij het wel ....
Vraag me niet waarom want in het begin hoopte ik juist dat jij ons zou laten zien dat de HEROÏNE geen speelgoed is.
Nu baal ik ervan en maakt het me boos dat jij het zo ver hebt laten komen.

Waar heb je nu het meeste behoefte aan naast een kg heroïne ?
Wil je wel hulp ?
Ben je bereid door de hel te lopen zonder je ziel te verkopen en terug te keren naar de hemel.
Ben je bereid echt te lijden zoals geen andere het kan omschrijven.
Zie je je toekomst met of zonder heroïne ?

Misschien was een pm fijner geweest voor je maar onderschat dit forum niet, er zitten hier mensen met hersenen en kennis over alle soorten drugs verslavingen en gedragsstoornissen.
je mag ook in pm antwoorden ....
Ik heb persoonlijk liever hulp van een ex junk dan van een UvA sletje die niets kan.

groetjes Berbie van je allergrootste fan Liesje
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#12
r@r@ zei:
ik doe mijn best zei:
Mezelf lief hebben!!.Nee,dat kan ik al een tijd niet meer.Maar omdat ik dat weet,kan ik heel goed lief zijn voor mijn naasten.Ik kan mezelf heel goed wegcijferen,omdat ik altijd al in de picture heb gestaan.Nu is het de tijd voor anderen,..me naasten dus!!
Klik om te vergroten...

Jezelf niet kunnen liefhebben? Dan voel ik mededogen; lijkt me erg eenzaam...

Ik snap eerlijk gezegd niet wat "jezelf wegcijferen" te maken moet hebben met "tijd voor anderen". Het ene kan toch prima naast het andere bestaan. Je hoeft jezelf niet weg te cijferen om er voor anderen te kunnen zijn.

Denk je niet erg zwart/wit? Er kan toch ook gewoon een balans zijn: voor jezelf én voor anderen zorgen?
Klik om te vergroten...
Dat is soms ook eenzaam,omdat niemand weet en begrijpt wat er in mijn hoofdje omgaat.Dat is niet zwart/wit.Dat is mijn balans.Alles heeft vaak om mij gedraaid.T.a.v, me dochter,me vriendin.Dat is nu niet meer.Dus nu heb ik eindelijk tijd en zin om die aandacht naar hun te verschuiven,en dat verdienen ze.En ik vind dat niet erg hoor!,ik mag graag anderen vrolijk zien en zien genieten van dingen.Voor hun valt er ook een last af,moet ik dan nog steeds zoveel in de picture willen staan dan!!Nee,nu is het de beurt aan anderen.En dat verdienen ze.Ik kan me tijd niet inhalen,maar wel heel goed laten zien,dat ik heel veel om hun geef.Wat eerder weleens in twijfel werd genomen,..door de dope natuurlijk.Want dat was nr-1.
L
Luc18Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Als eerste wil ik zeggen dat de meeste mensen op dit forum buitengewoon gemeen kunnen reageren. Eerst in je tripreport en nu zelfs ook nog een paar terwijl je zelf al hebt toegegeven dat het is mis gegaan.

Ik hoop dat je hulp kunt krijgen van vrienden of iets dergelijks. En dat je er uiteindelijk weer bovenop komt. (Ookal is dat waarschijnlijk heel moeilijk) Hopelijk heb je nog steeds de gedrevenheid en sterke wil die je in je tripreport ook had. Sterkte!
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Luc18 zei:
Als eerste wil ik zeggen dat de meeste mensen op dit forum buitengewoon gemeen kunnen reageren. Eerst in je tripreport en nu zelfs ook nog een paar terwijl je zelf al hebt toegegeven dat het is mis gegaan.

Ik hoop dat je hulp kunt krijgen van vrienden of iets dergelijks. En dat je er uiteindelijk weer bovenop komt. (Ookal is dat waarschijnlijk heel moeilijk) Hopelijk heb je nog steeds de gedrevenheid en sterke wil die je in je tripreport ook had. Sterkte!
Klik om te vergroten...

logisch dat ze buitengewoon grof reageren, ze zijn drugsforumGOD, en hebben al duizenden posts geplaats, ze staan boven ons haha

nogmaals sterkte, je zal 't nodig hebben, Liesette zet alles mooi op een rijtje
lees haar post eens door, beste
R
ReaderbotLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je denkt echt dat ik een grapje maakte? Dit niet serieus neem?
Ik weet uit eigen ervaring hoe een hardnekkige verslaving je leven kan beheersen. Ik zei al meteen, een verslaving is niet niets..
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hopelijk praat hij snel met iemand. Een ex-verslaafde van dit forum of zo. Hij heeft in ieder geval een confrontatie nodig.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat ontzettend klote om te lezen dat het mis is gegaan. Al snap ik de reden heel erg goed. Pijn kan soms zo ontzettend overheersend zijn, dat verdoven de enige manier lijkt om te kunnen blijven leven. Helaas maakt verdoven het uiteindelijk vaak alleen maar erger, want de reden van de pijn blijft zolang je voor verdoven kiest in plaats van het aanpakken van de problemen zelf. Als je de behoefte hebt om te praten weet je me te vinden. Heel veel sterkte met alles.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wil best wel mijn best doen voor een normaal leven, maar als er steeds zoiets gebeurt lukt het gewoon niet.
Klik om te vergroten...
Vallen en opstaan, en dat opstaan is soms heel moeilijk maar door dat opstaan maak je wel weer mogelijkheden, nu ga je in een keiharde spiraal omlaag en dat weet jij donders goed. Ik snap je wel, ook al weet ik niet wat voor shit je allemaal heb meegemaakt.

Onder erge emotionele toestanden is het beter om rationeel na te denken. Denken is 1, doen is 2.

Je weet wat je te doen staat.

Succes kerel!

(een goede vriend zat in een zelfde situatie, beste vriend overleden in bijzijn door drugs en zijn vriendin lag een lange tijd in ziekenhuis met de ergste shit met mogelijk overleiden, alles ging even kut maar hij is er uit gekomen en als ik nu naar hem kijk. :) Heroïne helpt daar niet bij).

En praat er met iemand over, ga desnoods naar een psycholoog voor een paar sessies, jij bent alles waart toch, je moet jezelf niet tekort doen.

Je weet eigenlijk alles toch wel. :P
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Berbatov zei:
Beste DF'ers,

Mijn beste vriend is een tijd terug overleden, en als klap op de vuurpijl is het ook nog eens uitgegaan met mijn vriendin. Ik dacht na heel veel shit meegemaakt te hebben eindelijk een beetje een stabiel leven te hebben, maar dat bleek dus niet het geval.
Ik zie eigenlijk niet meer in waarom dit nog leuk is en waarom dit mij allemaal moet overkomen. Ik gebruik elke dag heroïne en dat is omdat ik anders echt alleen maar aan die shit denk. Ik wil best wel mijn best doen voor een normaal leven, maar als er steeds zoiets gebeurt lukt het gewoon niet.

Ik heb niet eens zin om een uitgebreid bericht te typen, dus hier laat ik het bij. Sorry.
Klik om te vergroten...
Ik heb je Morfine/hero-rapport gelezen.Wat ben jij eigenwijs zeg!!.Ik denk dat je eerst flink op je bek moet gaan.Harder als nu,..En dan hoop ik,dat je het dan wel snapt.Want in jouw ogen zijn hero-gebruikers geen mensen,maar hele triestegevallen.Iets wat jij nooit wilt en zal gaan worden.Welkom in de echte wereld,.... :kots:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#20
En mocht iemand hier problemen mee hebben.Ja,op zo-n moment ben ik harder dan hard.En harder als hard.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."