#1
Wat winehouse zegt klopt ... voor de fun kun je het beste de 50 mg nemen
Altijd he!Flameon zei:Wat winehouse zegt klopt
Winehouse zei:Altijd he!Flameon zei:Wat winehouse zegt klopt![]()
Kees44 zei:oke bedankt.
maar kan je ook van de hcl gewone maken. door bijvoorbeeld de caps open te maken en ergens anders in te doen? dat had ik ook ergens gelezen...


Jaaa, met die instelling komen we er wel!dutchmarshal zei:een normale paracetamol is al 400mg ofzo... who gives a fuck
Tramadol gebruik is voor mij een medische noodzaaak, ik zou niet weten hoe je het leuk kan makenWel herinner ik me dat ik op ROCK WERCHTER 2 CAPS VAN 50 MG GENOMEN HAD OMDAT IK BEHOORLIJK AAN HET CREPEREN WAS VAN DE PIJN HET VUURWERK ter afsluiting van het festival was geweldig, het leek of van de vurpijlen die ontplofen in een vonken regen regelrecht op mij akwamen en me binnen in de vonken trokken erg mooi en ook eens leuk voor de verandering omdat ik omaal enorm ga stuiteren van tramadol. misschien had het te maken door die twee festivalbiertjes die zoals bekend wel erg aangelendt zijn met water.enny330 zei:Vinden jullie het iets om op festivals of feestjes te doen?
My regards
Petrovic zei:Hier kan ik mijn vraag ook nog wel even kwijt lijkt me, beter dan een nieuw topic.
Ik heb van die Zaldiar tabletten, die bevatten 37,5mg tramadol en 325mg paracetamol. Ik heb zelf 0 tollerantie met opiaten. Vorige maand heb ik er al 1 genomen en dit ging erg goed, ik heb alleen niet echt zin in misselijkheid dus hebben mensen ervaring met in totaal dus 75mg tramadol zonder echte tollerantie?
Ik ben benieuwd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."