Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"enny330 zei: Vinden jullie het iets om op festivals of feestjes te doen? My regards Klik om te vergroten... Tramadol gebruik is voor mij een medische noodzaaak, ik zou niet weten hoe je het leuk kan makenWel herinner ik me dat ik op ROCK WERCHTER 2 CAPS VAN 50 MG GENOMEN HAD OMDAT IK BEHOORLIJK AAN HET CREPEREN WAS VAN DE PIJN HET VUURWERK ter afsluiting van het festival was geweldig, het leek of van de vurpijlen die ontplofen in een vonken regen regelrecht op mij akwamen en me binnen in de vonken trokken erg mooi en ook eens leuk voor de verandering omdat ik omaal enorm ga stuiteren van tramadol. misschien had het te maken door die twee festivalbiertjes die zoals bekend wel erg aangelendt zijn met water. Iemand een tip voor het leuk gebruiken van tramadol?? Liefs Lunasee"
"Angramar Temenos zei: W.F.L. zei: Waarom zou je het niet kunnen snuiven of roken?? Je bent alleen stom als je dat doet, maar goed. Ander verhaal Klik om te vergroten... Omdat zo'n hoeveelheid niet te snuiven/roken is, duh :P. Ik denk niet eens dat je 100 microgram met het blote oog ziet. Klik om te vergroten... Klopt dat sul moet je helemaal niet sniuven of roken maar gewoon spuiten.Misshien ken je een vereegkundige inje omgeing die je deze dru intraveneus kan inspuiten.demeeste patienten op het catlab vinden de fentanyl en dormicum iv combi om e catheterisatie aangenamer te laten verlopen heerlijk. Nee ik kan niet aan deze mediatie komen strng gecontroleerde subsantie duseenPM mer deze vraag heeft geen zin. Allemaal een goed weekend Maak het eukMaar hou het alsjeblieft veilig. Liefs Lunasee"
"Ki heb altijd geleer dar het gebruik van 7 gram wiet per da glijk zou staan aan een heroine veslaving heb zelf ooit een client gehad die darvooropin he methadon team en verstrekking terechtkwam. het kan vreem terechtkoen allemal, maar volgens di gast was het erg moeilijk zowel onmogelijk om op eigen houtje te stoppen of te minderenEn zoals een aanta vn jullie weten kom jr ook niey zomaar in het methadon team trecht. Fijn en veilg wekeind allmaal Grotjes en liefs van Lnasee"
"Niet echt in een shop maar in een kroeg waar een gast aan de barwietjes ed kocht.Je roeh om de kaart.De eerste keer dat ik daar binnenn kw am was met djongen waar mijn beste vriendin straal verliefd op was,Ze nam het me zeer kwalijk dat ik zonder haar maar met die knul om wietjes was geweest.Nu as die gast wel de laatste van wie ik verwachte dat hij me mij om wietjes zou gaan.Die vrindschap is overigens nooit meer goed gekomen. Groetjes en fin wekende nog liefs ed van lunasee"
"Re: owelk land leven we nu eigenkijk Het is toch eienlijk van de zotte at je op elke straathoeksoftdrugskanb kopen maar de de heren en dames huisartsen zo idioo terughoudend zijn met het voorschrijven van een slaappilletje of een kalmernd middel wanneer je er op en of andere manier compeet doorzit en je even iets nodig jebt om toch maar wel dat vliegtuig in te stappenens redelijk utgerust op je wrk te komen na weer eens een nacht alle uren voorbij te hebbben zien komen,Want als zo'n dokter fouten maakt op zijn werk kan dat mensen levens kosten. Als ik dat doe dan zitten er gezinnen zonder inkomsten en dus eten of krijgt die ene invalide persoon geen aanpassingn in zijn huis of een maaltijdvoorziening.Maar dat snappen die artsen ook niet erg.Ze vindeb het heel normaal dat je op je werk een revolver tegen je ko gedouwd krijgt en dat je daardoor niet slaapt en suprnerveus bentoort er allemaal bij.Hd je maar een vk moeten leren durve ze dan met een stalen smoel te zeggensja en ik maar denken dat ik met socile psychologie en Nederlandsrecht toch echt wel een vak geleerd had.In de thuislozenzorg kom jr allerlei pluimage tegen Nu werk ik bij een welzijnsorganisatie als ouderenadviseur.Tuulijk heb ik hier ook geregeld boze clienten mar tot heden hebben ze nog geen glock of smith eand wesson uuit hun tas gehaald.Het meest dreigende waar ik nu mee te maken heb zijn wandelstokken, en altijd kijken of je niet voor je sokken gereden word door een rolator of scootmoboel. ~o is het altijd wel wat.Liefs allemaal groetjes van Lunasee"
"H Tortepoint Ik heb nu een tijd de fentanyl matrixpleisters dat gaat redelijk goed met mijn huid want met de durogesic pleisters vanJansenCilac is het compleet futeboel, daar gaat mijn huid tot bloedens toe kapot van, e zit op sommige plekken op mijn lichaa, de litekkens nog lopen. En e hebt gelijk ik vind de bijsluiters ook erg veel verschelen van soort tot soort pleisterHopelijk gaat de tens voor je werken. ik sta nu zelf op de nominatie voor een morfine pomp j dat vind ik ook best heftih op mijn34 jaar, maar als ik deze pijnen nog lang oet verdraen wordt ik echt gek en dat wil ik juist niet. Groetjes en alle goeds van Lunasee"
"Vroeger kwam ik gergeld in Checkpoint in Trnruxe.Is heaas gesloten ze hadden goed spul en zten ook nooit te kooien met het gewich t.Een gram was een gram Nu had ik afgelopen nacht zoveel takkepijn at ik besloten heb het advies van een kanjer van een wijkverpleegkundige op te volgen en eens een jojt tegen de pijn te gebruiken.Dus gtogen aarMiami moest ik een vingerscan laten maken. Omdat ik niet meer kan draaien wilde ik vovoorgedraaide joints k open. De gast achter de bar wilde niey verellen wat er in de joint zatDe prijs viel me alligzins mee 2 euro.dus heb ik er maar genoeg gekocht om het weekend door te komen En dan maandag de stoute schoenen aantrekkken en de uisarts om een reept voor medcinale wiet te ragen Heeft iemand hier ervaring mee?? Zou je dan een PM met je ervaringen te delen.Of heeft er iemand een adreje voor goede wiet of hashj in ZeeuwsevlaanderenOOk grrag via een PM graag.Alvast bedankt en een goed weekend. Groetjes Lunasee.Nee HOes en Vlissinen zijn geen optie,thuisgeomen een joinje gerookt daarna een trama enen diazepa zetpl genomen en ik ben aanvaardbaar pijnvrij.lekkere cobi. Prettig weeken groetjes Lunasee"
"Re: owelk land leven we nu eigenkijk Druppeltje zei: lunasee zei: Het is toch eienlijk van de zotte at je op elke straathoeksoftdrugskanb kopen maar de de heren en dames huisartsen zo idioo terughoudend zijn met het voorschrijven van een slaappilletje of een kalmernd middel wanneer je er op en of andere manier compeet doorzit en je even iets nodig jebt om toch maar wel dat vliegtuig in te stappenens redelijk utgerust op je wrk te komen na weer eens een nacht alle uren voorbij te hebbben zien komen,Want als zo'n dokter fouten maakt op zijn werk kan dat mensen levens kosten. Als ik dat doe dan zitten er gezinnen zonder inkomsten en dus eten of krijgt die ene invalide persoon geen aanpassingn in zijn huis of een maaltijdvoorziening.Maar dat snappen die artsen ook niet erg.Ze vindeb het heel normaal dat je op je werk een revolver tegen je ko gedouwd krijgt en dat je daardoor niet slaapt en suprnerveus bentoort er allemaal bij.Hd je maar een vk moeten leren durve ze dan met een stalen smoel te zeggensja en ik maar denken dat ik met socile psychologie en Nederlandsrecht toch echt wel een vak geleerd had.In de thuislozenzorg kom jr allerlei pluimage tegen Nu werk ik bij een welzijnsorganisatie als ouderenadviseur.Tuulijk heb ik hier ook geregeld boze clienten mar tot heden hebben ze nog geen glock of smith eand wesson uuit hun tas gehaald.Het meest dreigende waar ik nu mee te maken heb zijn wandelstokken, en altijd kijken of je niet voor je sokken gereden word door `helaas zijn mijn toetsen niet kapot, hoewel ik me ontzettend erger aan het feit dat erbij dezeIMac een piepklein toetsenbordje is geleverd, Helaas medefoumleden wgwns een aandoening aan mijn linkerhan kan ik deze dus helemaaj niet gebruken. Dus nee geen kapotte toetsen maar een kapotte Lunasee, zeker duizend maal exusen voor mijn belabberde tikgedrag, het spijt zeerEn helaas werkt de spellings cont role ook niet altijd zoals gewenst Dus nogmaal mijn excuses en voor iiedereen eenn heel goed weekend, Kiefs Lnasee zijn jou toetsen van je pc kapot? of....? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten..."
"Hi, Ik herken je angst en het onheilsgevoel, daar heb ik dus helaas ook enormveel last van. De kwakzalver die zich mijn huisarts noemt lacht me erom uit en als je iets kalmerendsvraagt om juist die angsten te couperen doet hij net of ik om de meest zware barbituraten vraag,De fentanyl is voorgeschreven door een anestesioloog uit een behoolijk bekende pijnkliniek en de kwakzalver zit nu alweer te zeikn dat hi het er nietm ee eens isDe klojo probeert me onderuit te halen, moest laatst naar de gyneacoloog voor het jaarlijkse uitstrijkje.meneer was duidelijk op zijn pik getrapt dat ik dat liever door een gyneocoloog liet doen in verband met wat baamoederafwijkingen in de familie.Wat doet de eikel schrijft een verijsbrief eaarin staat dat ik verslaafd ben aan de opiaten en benzo's.Sta je er weer fraai op.Het misbaksel beweerde laatst dat pijn niet erg is toen kon ik hem wel over zijn bureau trekken.Door zijn nalatigheid is het zover gekomen dat ik aan de fentanyl , tramadol en oxycontin zitVan d fentanyl neusssprays had hy nog nooit gehoord Wat moet je metzo'n vent.Een andere huisarts zoeken word heel lastig omdat hier er een aaantal huisartsen rondlopen die denken dt je met de bijbel kunt enezen en daarzover ingegaan zijn dat ze maar een eigen kerkje begonnen zijn.Ik woon icht bij de belgische grens alleen is dat niet handig om daar een huisarts te zoeken in geval van nood wil ik er wel snel kunnen zijn en niet eerst nog eens een half urtje moeten autoriden. Toch bizar dat je op een drugdforum uitkomt waneer je je medicijnen googelt. Vreeemd maar zeer zeker nuttig. groetjes Lunasee"
"Hi Torti point, Ik wens je heel veel sterkte toe bij het pijn team. ik denk aan je. liefs Lunasee"