Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTramadol

Tramadol

28 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
e
enny330Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vinden jullie het iets om op festivals of feestjes te doen?
My regards
[
[Zeni]Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hangt er vanaf welk effect je graag zou willen.
Tramadol werkt in op verschillende receptoren en kan verschillende effecten hebben naargelang wat je aan het doen bent. Ook werkt het bij iedereen anders, sommigen krijgen echt een opiaat gevoel, anderen totaal weer niet. Sommigen worden er opgewekt en actiever van, anderen het tegenovergestelde.
Voor mij is het iets dat ik doe wanneer ik rustig ergens kan chillen, thuis of ergens een rustig feestje met vrienden. Op een festival zijn er ook wel scenario's denkbaar. :) Voor een echt feestje is tramadol niet mijn keuze.
l
laantjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik nam druppels valtran en werd daar opgewekt van en kon weer vooruit, het werkt goed tegen de zucht naar alcohol...nu krijg ik plots dolzamdruppels, heeft dit dezelfde werking?
Wie kan mij meer over deze twee middelen vertellen? Gr...Laantje :confused: :wave:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier kan ik mijn vraag ook nog wel even kwijt lijkt me, beter dan een nieuw topic.

Ik heb van die Zaldiar tabletten, die bevatten 37,5mg tramadol en 325mg paracetamol. Ik heb zelf 0 tollerantie met opiaten. Vorige maand heb ik er al 1 genomen en dit ging erg goed, ik heb alleen niet echt zin in misselijkheid dus hebben mensen ervaring met in totaal dus 75mg tramadol zonder echte tollerantie?

Ik ben benieuwd.
[
[Zeni]Lid
01-01-2024, 00:00
#5
75mg is zonder tolerantie goede dosis. Ik zou alleen een CWE of A/B extractie doen om van de paracetamol af te geraken. Het is een weinig werk en je spaart je lever toch weer een beetje.
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#6
een normale paracetamol is al 400mg ofzo... who gives a fuck
[
[Zeni]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
dutchmarshal zei:
een normale paracetamol is al 400mg ofzo... who gives a fuck
Klik om te vergroten...
Jaaa, met die instelling komen we er wel!
Dat een normale paracetamol al 400mg is wil niet zeggen dat het niet slecht is voor je.
Harm reduction is imo een belangrijk begrip bij drugsgebruik. Maarja, dat beslist ieder voor zich, het is immers jou lever en maag, niet de mijne. :wink:
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
op dit moment aan het testen met dat ik toch tandpijn had en geen andere pijnstilers in huis had.
200 mg + 2 uur later nog eens 100 mg
zeer aangenaam gevoel, in het begin heel gefocust
dan filmpje opgezet. zeer fijn om in bed te liggen, voelt een beetje aan als mdma maar dan heel subtiel
en wat wiet erbij maakt het nog leuker

niet iets dat ik regelmatig ga doen, maar wel eens leuk om te doen :)
l
lunaseeLid
01-01-2024, 00:00
#9
enny330 zei:
Vinden jullie het iets om op festivals of feestjes te doen?
My regards
Klik om te vergroten...
Tramadol gebruik is voor mij een medische noodzaaak, ik zou niet weten hoe je het leuk kan makenWel herinner ik me dat ik op ROCK WERCHTER 2 CAPS VAN 50 MG GENOMEN HAD OMDAT IK BEHOORLIJK AAN HET CREPEREN WAS VAN DE PIJN HET VUURWERK ter afsluiting van het festival was geweldig, het leek of van de vurpijlen die ontplofen in een vonken regen regelrecht op mij akwamen en me binnen in de vonken trokken erg mooi en ook eens leuk voor de verandering omdat ik omaal enorm ga stuiteren van tramadol. misschien had het te maken door die twee festivalbiertjes die zoals bekend wel erg aangelendt zijn met water.
:beer:
Iemand een tip voor het leuk gebruiken van tramadol?? Liefs Lunasee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."