#1
Vinden jullie het iets om op festivals of feestjes te doen?
My regards
My regards

Jaaa, met die instelling komen we er wel!dutchmarshal zei:een normale paracetamol is al 400mg ofzo... who gives a fuck
Tramadol gebruik is voor mij een medische noodzaaak, ik zou niet weten hoe je het leuk kan makenWel herinner ik me dat ik op ROCK WERCHTER 2 CAPS VAN 50 MG GENOMEN HAD OMDAT IK BEHOORLIJK AAN HET CREPEREN WAS VAN DE PIJN HET VUURWERK ter afsluiting van het festival was geweldig, het leek of van de vurpijlen die ontplofen in een vonken regen regelrecht op mij akwamen en me binnen in de vonken trokken erg mooi en ook eens leuk voor de verandering omdat ik omaal enorm ga stuiteren van tramadol. misschien had het te maken door die twee festivalbiertjes die zoals bekend wel erg aangelendt zijn met water.enny330 zei:Vinden jullie het iets om op festivals of feestjes te doen?
My regards
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."