Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorfine Pillen (10 mg)

Morfine Pillen (10 mg)

31 antwoorden
83 weergaven
18-5-2026
A
Addict1337Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gister een halve pil geprobeerd.
Ik voelde een soort liche kramp in de (voor mij) rechterkant van mij lichaam, niet heel erg storend.

Verder kreeg ik er een soort stoned gevoel van, en echt pijnstillend was het niet (heb namelijk gister mijn kies toevallig afgebroken).

Misschien kan ik wat meer proberen?
Groeten
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://forum.opiophile.org/

Spreek je goed Engels? Op dit forum staat alle informatie. http://forum.opiophile.org/forumdisplay.php?f=66
A
Addict1337Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Gisteravond heb ik 10 mg morfinepillen gekregen, en ik zou het graag een keer proberen.
Alleen weet ik niet wat de dosis voor een beginner is, en kan er ook weinig informatie over op internet vinden.
Ook weet ik nog niet exact (dus wel ongeveer) wat de uitwerking zal zijn, en ik vraag mij ook af wat te doen bij een eventuele slechte uitwerking van de pil(len).

Ik ben niet van plan het meer dan 1x te gebruiken, aangezien het nogal verslavend schijnt te zijn.

Ik hoop dat er hier mensen met ervaring zijn die mij kunnen vertellen wat ik precies moet doen.

Bij voorbaat dank.
A
Addict1337Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zozo, dan denk ik eerst maar even met 1/4 pil te beginnen.
Ik wist niet dat je er zo heftig op kunt reageren.
A
Addict1337Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik spreek goed engels, hartelijk dank :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Morfine, best gevaarlijk spul om mee te experimenteren. Kort gezegd zorgt morfine ervoor dat je geen pijn meer hebt, maar je wordt er ook best zwak van. Daar zit dan ook het gevaar.
Ik zou het tabletje eens doorbreken en kijken hoe 5 mg aanvoelt, bij pakken tot 10 kan altijd nog. Gevolgen van een overdosering: 112
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#7
hou vooral je ademwegen vrij bij een overdosering, meestal stikken mensen in hun paniek of door verlamming van de luchtwegen of zelfs in hun eigen braaksel doordat het lichaam in een wanhoopspoging die giftige stoffen eruit probeert te krijgen :wink: als je onverhoopts allergisch mocht zijn voor opiaatpreparaten of zelfs maar de stoffen waarmee ze zijn gebonden in de pil, kan 1 pilletje al genoeg zijn voor nogal heftige reacties :)

een gewaarschuwd mens telt voor twee tenslotte :wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat is de merknaam van je pillen? Ik las in een eerder topic dat er iemand was die 180mg per dag nam i.p.v. de 160mg die hij/zij normaal nam.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dank je Arie, nu durf ik niet eens meer mijn eigen medicatie in te nemen :wink:
k
kippekontLid
01-01-2024, 00:00
#10
hmm Morfine, gister bijna m'n dood geweest (met opzet).
ik had 140 mg geslikt, ik ging om 11 uur naar bed, hele nacht niet geslapen.
Ik kon er om 1 uur smiddag's met moeite uitkomen, heel mijn lichaam was verlamd, als ik omhoog kwam werd ik zo duizelig en moest ik overgeven.
Ik ben de hele dag fucking ziek geweest, kon maar 10 meter achter elkaar lopen.
Ik kreeg ook heel erg last van mijn ademhaling, soms vergat ik gewoon te ademen.
Ook had ik erge last van een droge mond, maar alles wat ik dronk kotste ik weer uit.
Ik raad zoeizo niemand aan om 140 mg te nemen, ik neem zoeizo nooit meer morfine en aanverwanten :kots:
A
Addict1337Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mm.. dan zou 1 pilletje geen kwaad moeten kunnen lijkt me dan?
Merk?
Even kijken wat er op de strip staat:

MORFINE HCI
RETARD
ratiopharm
10 mg
06H30.NJ6
exp06/2009
k
kippekontLid
01-01-2024, 00:00
#12
nja volgens mij is het maximale 20 mg per dag (wat de arts je voorschrijft).
Ik moet zeggen, die 140 mg was de eerste keer dat ik morfine heb gebruikt, dus ik weet niks van de effecten van de normale dosis. Maar probeer het uit zou ik zeggen, zorg wel dat je een bekertje water bij je hebt.
A
Addict1337Lid
01-01-2024, 00:00
#13
En hoe zit het met snuiven?
Kan je zo'n pil niet platstampen en snuiven?

Ik snuif namelijk liever.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Addict1337 zei:
En hoe zit het met snuiven?
Kan je zo'n pil niet platstampen en snuiven?

Ik snuif namelijk liever.
Klik om te vergroten...

Probeer t eens uit en laat t ons weten. :wink: Ik ben niet zo voor snuiven als je het spulletje kunt slikken. Het zal niet voor niks zijn dat het alleen in (zet)pilvorm is uitgebracht.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heeft morfine echt een ander effect dan opium bijvoorbeeld? In opium is de werkzame bestandsdeel toch ook morfine? Heb wel opium gehad daarom...
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zenuwpijn, zoals je met kiespijn zult ervaren, is niet echt over door een Opiaat. Dan werkt naar mijn mening Ibuprofen 3 maal daags 2x400mg. beter (en werkt ook ontstekingsremmend). Ik heb zelf tijdens mijn Hero-ervaring een flink rotte kies in m'n bek gehad. Geen verzekering op dat moment, dus uitzingen. Nou, geloof me, die Hero helpt in geen geval tegen zulke pijnen. Ik heb me toen teee weken lang Ibuprofen geslikt. De laatste nacht dacht ik echt, dit kan niet erger worden, ik ga dood. Dat was echt de eerste keer dat ik gesmeekt heb aan een almachtig opperwezen om die pijn op te laten houden. Nou, gek genoeg was de volgende ochtend die vreselijke pijn over. Uiteindelijk moest die kies er een paar jaren later toch uit vanwege een verwaarloosde infectie.

Ik zou in ieder geval niet meer Morfine gebruiken voor je kiespijn. Je zal er enkel beter van slapen. Maar dat is niet de oplossing.

Gr.,

Eend
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#17
een retard pil is zo'n ding met een langzame gereguleerde afgifte ... een afgifte van de morfine die dus verspreid is over een bepaalde periode ... als ik op zoek zou zijn naar een direct en heftig effect ( stoned ipv pijnstillend) zou ik dus niet zo'n retard ding nemen, want de afgifte daarvan is dus express vertraagd, ook al neem je er een paar tegelijk ... al zou je zo'n ding natuurlijk wel kunnen snuiven. Dan heb je hem volgens mij al zelf afgebroken door hem te vergruizen. Dan zou het effect misschien wel optimaal en vooral direct kunnen zijn :)

bij mij werkte bij kiespijn trouwens een combinatie van paracetamol 500/20 mg codeine ( recept) icm 400 mg ipobrufen icm 240 mg aleve ( kan ff niet op de werkzame stof komen) maar vooral het combineren van bepaalde pijnstillers bleek hier een beter effect te geven ten opzichte van het nemen van heel veel van 1 bepaald middel ... 1+1 = 3 zeg maar :)

al die bovengenoemde middelen heb ik eventueel nog aangevuld met diclofenac natrium, alleen is dat ook alleen maar op recept te verkrijgen :) ...

natuurlijk is het gewoon beter om naar de tandarts te gaan en echt iets te laten doen aan de oorzaak van die pijn, want al is mijn ervaring, dat na een tijdje die pijnsymptomen gewoon weggaan .. ze komen echter ook altijd, op zeker, weer terug, zelfs op regelmatige basis als je er echt niets aan laat doen ... sommige mensen zijn gewoon echt bang voor de tandarts en die slikken zich dus eigenlijk liever hopeloos aan de pijnbestrijding .. ervaring leert dan dat een paar weken heel veel troep slikken meestal zorgt voor enkele maanden zonder kiespijn, hooguit enkele maanden ......

al die troep is trouwens de pest voor je maag, dus een maagtablet die een beschermend laagje om je maagwand legt kan nogal wat ellende voorkomen :wink:

morfine werkt in mijn visie meer pijnstillend dan opium dat meer stonedmakend werkt ... maar neem je meer van welke van de twee, dan zie je de effecten steeds heftiger worden en ook steeds meer naar elkaar toe trekken in uitwerking :)

al met al blijft het troep :tongueout:

:wave:
A
Addict1337Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik snuif ze tegenwoordig, heeft wel een lekker effect =)
Vooral een ontspannend effect moet ik zeggen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pas je wel op voor je neus. Je snuift nl meer dan alleen de morfine op :P
A
Addict1337Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Flameon zei:
Pas je wel op voor je neus. Je snuift nl meer dan alleen de morfine op :P
Klik om te vergroten...

Ik heb er maar een paar =)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."