Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kreeg ook tramadol maar dat hielp geen meter bij me. Werd er wel hogh van maar ook kotsmisselijk ziek. Niet leuk dus. Toen kreeg ik morfine pillen.. nou die werken als een trein en geen nadelige effecten alleen de positieve enz. Pijn ging bijna helemaal weg en je ben echt hardstikke high ik kreeg 3x 20mg per dag toen. Daarna afgekickt (Zat er 2w aan en afgebouwd in 1,5w tijd) en toen ik afgekickt was nog eens 10mg genomen. Wow zelfde effect net zo heftig Ik nam oxicodon 10mg thuis en oxicontin 5mg.(zat eerst aan 20mg pillen) Had dus de snelwerkende en de langzaamwerkende afgifte pillen tezamen met diazepam. Wat een combi zeg... Had ze ivm een hernia en ze hebben me toch er goed doorheen geholpen. Mss wat voor je schouderpijn."