#1
je zou schrijver moeten worden,.. ![:wink:]()
het is ongelofelijk meelsepend,..
heel me geschreven en erg heftig
het is ongelofelijk meelsepend,..
heel me geschreven en erg heftig
hier hetzelde ,schrijf een boek over je leven joh ik zou het zeker kopenMarklar zei:Ik wil reageren, maar heb geen woorden. Je verhaal raakt me heel erg. Blijf schrijven, ben je erg goed in!![]()

Sweet_Shadow zei:Wat Frisko zegt!
Petje af, je manier van schrijven blijft boeien, wat een vreselijk heftige levensgeschiedenis.
Denk je werkelijk dat jij je moeder 'vermoord' hebt? Je zegt dat ze al langer depressief was, daar was jij toch niet schuldig aan neem ik aan? Wel een erg harde klap![]()
Voor Jhona hetzelfde eigenlijk, in mijn ogen is het niet terecht om jezelf daarvan te beschuldigen. Hij zat gewoon diep in de problemen. De verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk niet bij jou, denk ik althans.
Schokkend wat je allemaal hebt meegemaakt. Gelukkig leef je nog!! Zo te lezen gaat het nu de goede kant op
Hoe is nu het contact met die oude vriend(en) van je?
The Used zei:Het is echt werkelijkwaar het mooiste verhaal wat ik ooit heb gelezen, het is zoooo treurig , maar het feit dat het echt gebeurd is is gewoon ongeloofelijk. Ik ben van mening dat je je levensverhaal zou moeten verfilmen, in memory voor joshua , maar ook om iedereen voor de gevaren te waarschuwen. En ook omdat het gewoon een steengoede film zou zijn.
Echt ontzettend hardverscheurend verhaal.
Paddo100 zei:mooi! erg boeiend, ik bleef lezen ondanks dat het zo'n enorme lap tekst is...![]()
Goed dat je er vanaf bent gekomen, heb je er nog iets chronisch(lichamelijk) aan overgehouden of ben je helemaal gezond?
ik zie je reactie wel over 2 jaar! ik kijk er naar uit
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."