Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPositief verhaal kan hier wel eens tussen

Positief verhaal kan hier wel eens tussen

178 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
v
vireLid
01-01-2024, 00:00
#1
je zou schrijver moeten worden,.. :wink:
het is ongelofelijk meelsepend,..
heel me geschreven en erg heftig
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Woow, heftig, ik vind t echt superknap van je dat je er weer helemaal bovenop bent gekomen
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een hartverscheurend verhaal, halverwege kreeg ik helemaal zo'n leeg gevoel :(. Maar gelukkig is het nog vrij goed afgelopen :)

Ik heb echt respect voor je dat je je er doorheen hebt weten te slaan!
K
KaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Prachtig geschreven man, ik vind het geweldig dat je je erdoor heen hebt geslagen, afgekickt en school afgemaakt. Je bent echt een sterk persoon en ik heb ontzettend veel respect voor je. Blijf sterk ouwe!
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit deed me toch even nadenken... Prachtig geschreven en proficiat dat je bent kunnen stoppen :wink:
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#6
weet echt niet wat ik er van moet zeggen, maar het raakt me wel :(
N
NSHDHLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi Lenin,

Jouw verhaal raakt me echt. Ik werk zelf in de verslavingszorg in Den Haag (dus ik ben wel wat gewend), maar zo'n verhaal als dit ben ik nog nooit tegengekomen en ik moest echt even drie keer slikken toen ik je verhaal gelezen had. Super veel respect hoe je je emoties op papier kunt zetten en de manier waarop je je gevecht hebt gewonnen !

Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen....

Stay in there !

MUCH RESPECT en ik wens je al het geluk van de wereld toe ! :)

NSHDH
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey Lenin,

Wat een indrukwekkend verhaal.

Knap dat je toch al die tijd weer kracht hebt gehad om door te gaan!

Heroïne is verschrikkelijk, als het je eenmaal te pakken heeft laat het je nooit meer los, je bent gewoon chronisch en ernstig ziek voor de rest van je leven nadat je eenmaal een keer verslaafd bent geweest. En ja, daar moet je dan maar mee leren omgaan... En dat is niet makkelijk hè.

Ik ben zelf al drie jaar bezig met heroïne, wel periodes gehad van een paar maanden dat ik clean was van de bruin, nu weer ff een lastige periode met een paar keer per week gebruik, en ik heb ook wel wat harde en erge dingen meegemaakt, maar zo erg als jij, gelukkig niet! ik vond het echt erg om te lezen.

Ik hoop dat je altijd genoeg mensen om je heen zult houden die je blijven steunen, want dat is misschien wel het belangrijkste naast wilskracht.

Veel sterkte, en goed van je dat je die laatste keer, van de bruin bent afgebleven en dat meisje de deur hebt gewezen!

grtz,
fnea
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Marklar zei:
Ik wil reageren, maar heb geen woorden. Je verhaal raakt me heel erg. Blijf schrijven, ben je erg goed in! :)
Klik om te vergroten...
hier hetzelde ,schrijf een boek over je leven joh ik zou het zeker kopen :mrgreen:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sweet_Shadow zei:
Wat Frisko zegt!
Petje af, je manier van schrijven blijft boeien, wat een vreselijk heftige levensgeschiedenis.

Denk je werkelijk dat jij je moeder 'vermoord' hebt? Je zegt dat ze al langer depressief was, daar was jij toch niet schuldig aan neem ik aan? Wel een erg harde klap :(
Voor Jhona hetzelfde eigenlijk, in mijn ogen is het niet terecht om jezelf daarvan te beschuldigen. Hij zat gewoon diep in de problemen. De verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk niet bij jou, denk ik althans.

Schokkend wat je allemaal hebt meegemaakt. Gelukkig leef je nog!! Zo te lezen gaat het nu de goede kant op :)

Hoe is nu het contact met die oude vriend(en) van je?
Klik om te vergroten...

Echt een heftig verhaal. En de titel was een positief verhala over drugs en ik die tekst geboeid lezen en ik dacht echt wat is hier positief aan?? En toen kwam het einde in zicht toen kwam gelukkig het happy end. Ik denk dat je het kan omschrijven als een klein wonder en dat dit happy end maar voor weinige met zon achtergrond is weggelegt. En veel mensen omje heen hebben dan ook niet dit happy end gekregen. En ik begrijp heel goed dat je het daar voor de rest van je leven moeilijk mee zal hebben zou iedereen hebben.

Maar echt super goed dat je nu ander helpt dat is echt heel respectvol echt goed man.

Helaas maakt iedereen erge dingen mee en zien we achteraf pas waar we nou mee bezig zijn. En grijpen wij of wordt er pas ingegrepen als het te laat is. Meestal maar gelukkig gaat het ook vaak goed alleen hoor je dat nooit. Heel triest eigenlijk dat de wereld zon maatschappijt is geworden dat het slechte nieuws intressanter is dan het goede nieuws :confused: Bij een auto ongeluk hoor je niet hoeveel overlevende er zijn nee hoeveel doden er zijn heel triest eigenlijk :confused:

Ik hoop dat jou verhaal anderen in een soort gelijke situatie kan motiveren om te stoppen en kan helpen. Want niemand verdient het om zo te leven.

Respect echt waar.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is echt werkelijkwaar het mooiste verhaal wat ik ooit heb gelezen, het is zoooo treurig , maar het feit dat het echt gebeurd is is gewoon ongeloofelijk. Ik ben van mening dat je je levensverhaal zou moeten verfilmen, in memory voor joshua , maar ook om iedereen voor de gevaren te waarschuwen. En ook omdat het gewoon een steengoede film zou zijn.

Echt ontzettend hardverscheurend verhaal.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zoals iedereen al zei; wat een verhaal! Heb het ook helemaal uitgelezen en vond het erg aangrijpend. Als je "Requiem for a Dream' zelf hebt meegemaakt (maar dan met een happy end) :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
The Used zei:
Het is echt werkelijkwaar het mooiste verhaal wat ik ooit heb gelezen, het is zoooo treurig , maar het feit dat het echt gebeurd is is gewoon ongeloofelijk. Ik ben van mening dat je je levensverhaal zou moeten verfilmen, in memory voor joshua , maar ook om iedereen voor de gevaren te waarschuwen. En ook omdat het gewoon een steengoede film zou zijn.

Echt ontzettend hardverscheurend verhaal.
Klik om te vergroten...

Ik ben het totaal met The Used eens al zou ik beginnen met het schrijven van een boek. Je hebt hier je verhaal gehouden schrijf het op. En laat het de mensen lezen. En zeker dokters en in inrichtingen dan krijgen hun ook een beter beeld hoe ze er mee om kunne gaan. En natuurlijk voor gebruikers om hun steun te geven.

Echt respect. Dat je na dat je dit hebt meegemaakt hier je verhaal daarover kan posten enn je leven weer hebt opgepakt. Echt heel respectvol.
L
LeninLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paddo100 zei:
mooi! erg boeiend, ik bleef lezen ondanks dat het zo'n enorme lap tekst is... :mrgreen:

Goed dat je er vanaf bent gekomen, heb je er nog iets chronisch(lichamelijk) aan overgehouden of ben je helemaal gezond?

ik zie je reactie wel over 2 jaar! ik kijk er naar uit
:rockband:
Klik om te vergroten...

Je krijgt zelf vandaag nog antwoord :tongueout:, lichamelijk vrij weinig aan overgehouden, een paar plekken op m'n lichaam zijn wel bezaaid met littekens, maar daar heeft nog nooit iemand over geklaagd. Voor de rest is m'n immuunsysteem nog steeds vrij zwak, dus ik heb altijd wel wat hoofdpijn/lichte koorts, maar daar leer je met leven en het is niet meer iets wat me zou thuishouden :)
en dank je voor de leuke reactie :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
als jouw leven in een boek komt word het een bestseller!!! geen twijfel mogelijk!!

ik heb een traantje weg moeten pinken, zo erg heeft jouw verhaal mij geraakt!

immens veel respect!
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#16
respect man, ik heb hier geen woorden voor
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#17
geen woorden hiervoor
p
partygirlLid
01-01-2024, 00:00
#18
Net als velen hier heb ook ik bij het lezen van je verhaal tranen in m'n ogen gekregen.
Je verhaal heeft me ook laten inzien dat ik niet zoveel zelfmedelijden moet hebben, heb erge dingen meegemaakt, steeds weer een goed excuus om opnieuw te gaan gebruiken, maar nu zie ik in dat het allemaal nog zoveel erger kan zijn en dat je met zelfmedelijden geen stap verder komt. Jij bent het bewijs dat hoe klote je leven ook is geweest of nog steeds is, er is altijd een kans om je te herpakken! Ik denk dat je met je verhaal veel mensen de ogen kan openen, dus zou echt je verhaal neerschrijven, zowel voor jezelf als voor anderen. Al breng je er slechts één persoon mee in inkeer, dan nog is het een grote overwinning.
veel sterkte en vooral veel respect!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
damn man echt respect voor wat je hebt meegemaakt

echt aangrijpend
b
bertje008Lid
01-01-2024, 00:00
#20
wow dat je daar uit gekemen bent ,naar al die elende ,vet,vet,vet veel respect
zeker voor zo'n jong iemand
b.k.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."