#1
WildChild zei:Laatst zei jules in een interview dat hij af en toe nog wel wat gebruikte, en het eindige op ine, misschien coke dan?
Amfetamine?
WildChild zei:Laatst zei jules in een interview dat hij af en toe nog wel wat gebruikte, en het eindige op ine, misschien coke dan?
matthijs zei:Hij gebruikt speed toch...
kroko123 zei:Ik heb kort geleden een keer Heroine gesnoven en het was echt een van de beste ervaringen met drugs tot nu toe... voor het gevoel en als je het goed doet gaat er niks boven H.
Ik zal het nooit nog een keer kopen, veel te gevaarlijk... de dag erna (op school!!) nog steeds mega-stoned dus ik ben maar naar huis gegaan..
silverfish zei:matthijs zei:Hij gebruikt speed toch...
Amfetamine = speed
Toch is het op een bepaalde manier wél slecht voor je lichaam. Heroïne is een verdovend waardoor je bepaalde pijnen negeerd. Wanneer je verslaafd bent, en je kan het betalen, zoals jij hierboven noemt, kan het nog zijn dat je ziek word, maar het helemaal niet voeld omdat je de pijn verdoofd. Dat is dan weer wel slecht voor je lichaam...matthijs zei:Heroine is niet slecht voor je lichaam zolang je maar een regelmatig leven leidt en je heroine kan betalen.

vogel zei:opiaten leggen je hele spijsverteringstelsel stil,, dus opname van voedel vitamines word zo beperkt
bertje008 zei:opiaten vertragen je spijsvertering zeker weten, ik en nog zeker 10 anderen kunnen dit bevestigen.
ik heb nog nooit gehoord dat iemand daar geen last van had .
b.k.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."