#1
Bedankt Mananas, voor je verklaring.
Wat vervelend joh, om zo'n opvliegende aard te hebben. Hopelijk helpt de hulp die je krijgt en zal het over tijd minder worden. Weet niet hoe oud je bent, maar meestal wordt men ook wel meer mellow wanneer men ouder wordt.
Heb misschien een kleine tip, mocht iets voor vallen wat je opwind probeer dan je in de plaats van de ander te verplaatsen. Ookal is die gene fout, dan nog verklaard dit vaak veel en maakt t dan ook makkelijker te accepteren. En er zijn gewoon veel rare mensen in omloop, wanneer je dit accepteert dan maakt dat ook al veel goed. Ook dat we allemaal maar mensen zijn en fouten maken, want we doen allemaal wel eens dom, of een foute uitspraak.
Over het punt van de topic. Kan best zijn dat volgens de officiële lezing 'harddrugs' enkel 'hard' zijn wanneer het lichamelijk echt schade of een ziekte verschijnsel voorbrengt. Maar, gewoon in de volksmond zien we coke enzo als harddrug. Denk dat we dus gewoon het beste die stelling kunnen aanhouden. Dit wordt wel een beetje bewezen door hoeveel mensen er hier al tegenin gaan.
Heel veel succes met je woede, hoop dat dit echt minder wordt over tijd.
Wat vervelend joh, om zo'n opvliegende aard te hebben. Hopelijk helpt de hulp die je krijgt en zal het over tijd minder worden. Weet niet hoe oud je bent, maar meestal wordt men ook wel meer mellow wanneer men ouder wordt.
Heb misschien een kleine tip, mocht iets voor vallen wat je opwind probeer dan je in de plaats van de ander te verplaatsen. Ookal is die gene fout, dan nog verklaard dit vaak veel en maakt t dan ook makkelijker te accepteren. En er zijn gewoon veel rare mensen in omloop, wanneer je dit accepteert dan maakt dat ook al veel goed. Ook dat we allemaal maar mensen zijn en fouten maken, want we doen allemaal wel eens dom, of een foute uitspraak.
Over het punt van de topic. Kan best zijn dat volgens de officiële lezing 'harddrugs' enkel 'hard' zijn wanneer het lichamelijk echt schade of een ziekte verschijnsel voorbrengt. Maar, gewoon in de volksmond zien we coke enzo als harddrug. Denk dat we dus gewoon het beste die stelling kunnen aanhouden. Dit wordt wel een beetje bewezen door hoeveel mensen er hier al tegenin gaan.
Heel veel succes met je woede, hoop dat dit echt minder wordt over tijd.
