#1
Mindless zei:Ik denk dat het vooral dit is. Ik zag laatst een documentaire over heroïne en het leek er heel erg op dat heroïne op zichzelf niet echt het probleem was, maar dat er iets in die mensen zat dat niet beter wilde worden. Aan de ene kant wilden ze af van hun verslaving, maar aan de andere kant ook weer niet.HoneyC zei:Het heeft overigens ook grotendeels met de gebruiker te maken. De ene gaat er verstandig en leuk mee om, de andere kan het niet of weet niet hoe en ziet de enige uitweg ik de verdovende middelen
Waarschijnlijk het feit dat de heroïnerush stukken leuker is dan de nuchtere realiteit.. Ik snap het deels wel hoor. Verslaafd zijn is niet leuk, maar de effecten van genotsmiddelen zijn gewoon geweldig !

