Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroine snuiven?

Heroine snuiven?

122 antwoorden
73 weergaven
18-5-2026
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zonde.

:wave:
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#2
leg uit...
l
lneed2getcleanLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja je kan t snuiven zo ben ik ook begonnen..t geeft wel hetzelfde effect ja..maar ik zou je aanraden er niet aan te beginnen. groeten
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
je bent gek als je dat gaat doen :confused:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#5
je kan beter aan de cola
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hij gebruikt speed toch...
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
blackminded zei:
Geeft dat hetzelfde effect als chinezen?
Klik om te vergroten...

snuiven komt harder aan dan chinezen. als je het chineest komt het effect langzamer. bij snuiven komt het ineens op.
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#8
doe het nou maar gewoon niet.... en ga wat ballonetjes nitrous doen... veel leuker
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
hehehe klopt, klopt
En een stuk goedkoper
En een stuk minder verslavend
(het maffe is dat het wel slechter voor je is dan heroine)
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#10
terug op mathijs... nitrous is niet slechter dan heroine.... en dat weet iedereen.... dus alsjeblieft.... stop de onzin :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heroine is niet slecht voor je lichaam zolang je maar een regelmatig leven leidt en je heroine kan betalen.
Zolang je, jezelf goed verzorgd is het niet slecht boor je lichaam
Kijk naar jules deelder en bourroughs. Zijn beide verslaafd aan heroine maar kunnen nog gewoon functioneren en zijn redelijk oud
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#12
true true.... maar dat zal dan wel onzettend veel discipline vergen...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja en vooral geld en mensen die je op de been houden en zorgen dat je niet te ver gaan alleen de meeste mensen hebben dit niet
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
heroine is wel slecht voor je lichaam want het is bijna altijd versneden met brol
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dan is heroine niet slecht voor je lichaam, de brol (:confused:) is slecht voor je lichaam. Pure heroine is niet slecht voor je lichaam, maar goed, ik begrijp ook wel dat de meeste mensen daar niet aan kunnen komen...
m
mischaaaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok thanks, dan was het dat zeker niet :wink: Rook nergens naar en ben er ook zeker niet misselijk van geworden.
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drugs is drugs. Onderschat het niet. Het heeft overigens ook grotendeels met de gebruiker te maken. De ene gaat er verstandig en leuk mee om, de andere kan het niet of weet niet hoe en ziet de enige uitweg ik de verdovende middelen

Iedereen kan misbruik maken van dingen, zo kunnen zelfs de kleinste dingen je leven kapot maken.
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zal wat duidelijker zijn


Heroïne is een sterk verslavende harddrug. Het werkt sneller dan morfine, daar bij de synthese van heroïne acetylgroepen aan het morfinemolecuul gekoppeld worden. Door deze acetylgroepen wordt het molecuul beter vetoplosbaar.,en passeert heroïne sneller de bloed-hersenbarrière dan morfine. In de hersenen worden de acetylgroepen van het heroïnemolecuul afgesplitst waardoor weer een morfinemolecuul ontstaat, dat het effect op de hersenen geeft.


Heroïne is levensgevaarlijk omdat het de ademhaling onderdrukt. Deze onderdrukte ademhaling op zich hoeft niet direct levensbedreigend te zijn, maar de geïntoxiceerde persoon kan door de verlaagde zuurstofspanning in het bloed gaan braken. In combinatie met een verlaagd bewustzijn kan dit braaksel worden ingeademd waarna de persoon in kwestie kan stikken. Ernstige overdoses kunnen de ademhaling wel helemaal doen stoppen, maar bij gebruik van opiaten treedt gewenning op: een dosis die door een geroutineerde gebruiker goed wordt verdragen kan voor een beginner fataal zijn. Gebruik van alle opiaten leidt ook tot ernstige constipatie.


Wat het doet met je lichaam:

- Je vermagerd
- Je komt in een depressie
- Het tast je geheugen aan
- Je hebt meer euforie nodig voor een geluksgevoel. Een kus geeft je niks meer.
- Je voelt geen pijn meer
- Onderdrukt je ademhaling
- Kan je laten stikken



Ik raad sowieso iedereen af om aan drugs te beginnen maar zeker met heroine.


Ik heb gespoken :tearsofjoy:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

eend zei:
^Kan van alles geweest zijn. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat het hier om Hero ging.

Witte Hero is nu niet direct iets waar je "tegenaan loopt". Het zal eerder een vermalen pilletje zijn. Misschien een opiaat-achtige. Maar ja, enkel testen zal je zekerheid hierin geven.

Indien je graag wat kenmerken wilt horen betreft het snuiven van Hero:

Allereerst een ontzettend kriebelende neus, wat later over je hele lijf verspreidt! Zeer stoned gevoel, maar toch helder. Misselijk, kotsen. Erg typische geur, die Hero! Ik kreeg ook altijd last van vreet-kicks, maar dat kan persoonlijk zijn.

Groet,

De eend
Klik om te vergroten...

Die typische geur, leg die eens uit, heb namelijk ( naar vermoede ) ook 3 keer heroine gerookt, maar nog steeds niet zeker of het goedje wel heroine was. Wel voelde je meteen met inademen zon rush opkomen, en totale rust in je hoofd, echt lekker droomachtig gevoel ook, heb ook een uur in 1 stuk gekotst, zag er uit als hash alleen wat lichter en harder, waren harde brokjes en poeder door elkaar een beetje.

Het rook idd echt typisch, niet chemisch ofzo, ook niet als hash, miss kun jij het omschrijven?
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#20
er zit zelfs verschil in de geur van heroine onderling ..
afhankelijk van hoeveel en waarmee het versneden is, beschreef ikzelf het altijd als een dierentuingeur die je in het kattengedeelte ruikt. als je het verwarmt cq rookt dan ..

maar ik heb bijvoorbeeld ook wel eens heroine ( en coke ook ) gehad, die naar bloemetjes rook ( voordat je het verwarmde dan natuurlijk he :wink: ) denk dat dat kwam door de manier waarop ze het land zijn ingesmokkeld .. je zal maar net een oplosmidddel hebben met bloemenaroma's :wink:



:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."