Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroine snuiven?

Heroine snuiven?

122 antwoorden
76 weergaven
18-5-2026
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#1
opiaten leggen je hele spijsverteringstelsel stil,, dus opname van voedel vitamines word zo beperkt
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
om niet te vergeten dat het constipatie veroorzaakt... :wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
oh ja?

vogel zei:
opiaten leggen je hele spijsverteringstelsel stil,, dus opname van voedel vitamines word zo beperkt
Klik om te vergroten...

Is dat je eigen ervaring en/of is het een wetenschappelijk feit?

Ik heb persoonlijk geen problemen gehad met de opname van vitamines en mineralen.

Constipatie is wel een bekend probleem. Maar volgens mij zal dit de boel enkel vertragen, niet versnellen; waardoor je lichaam dan evt. tijd te kort komt om de stoffen uit je voedsel te halen.
m
mischaaaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heeft iemand toevallig ervaring met het snuiven van heroïne, wat het effect ervan is? Ik heb namelijk laatst wit poeder gesnoven, waarvan ik dacht dat het coke was, maar het had een heel ander effect. Veel waziger, heel chill, moeite met recht staan en werd er een beetje lam van. (Het was geen Ketamine)
b
bertje008Lid
01-01-2024, 00:00
#5
opiaten vertragen je spijsvertering zeker weten, ik en nog zeker 10 anderen kunnen dit bevestigen.
ik heb nog nooit gehoord dat iemand daar geen last van had .
je kunt het alleen een beetje helpen door veel te drinken zodat je zo min mogelijk uitdroogt.(2x zo veel)
ook is het verstandig om veel melk voor het slapen gaan te drinken ,en 's ochtens en 's middag veel jus dórange.
en geen opiaten gebruiken voordat je spijsvertering in volle gang is .
dus niet 's ochtens.
b.k.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Helemaal vergeten op die foto boven te reageren.
Dope ziet er helemaal niet slecht uit, zeker niet met die donkere stukjes erin, (dat was meestal goede in mijn herinnering).

Kan iemand me vertellen hoe ik een foto naar hier upload, beetje dom maar zelfs
als admin weet ik dat niet en heb zelf nog wat leuke fotootjes liggen van brokken dope.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#7
inderdaad...

bertje008 zei:
opiaten vertragen je spijsvertering zeker weten, ik en nog zeker 10 anderen kunnen dit bevestigen.
ik heb nog nooit gehoord dat iemand daar geen last van had .
b.k.
Klik om te vergroten...

Mis ik soms een stuk, Bertje? Volgens mij zegt niemand dat dit niet waar is wat jij nu óók ''zeker weten'' bevestigd.

Groetjes,

de eend
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#8
^Kan van alles geweest zijn. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat het hier om Hero ging.

Witte Hero is nu niet direct iets waar je "tegenaan loopt". Het zal eerder een vermalen pilletje zijn. Misschien een opiaat-achtige. Maar ja, enkel testen zal je zekerheid hierin geven.

Indien je graag wat kenmerken wilt horen betreft het snuiven van Hero:

Allereerst een ontzettend kriebelende neus, wat later over je hele lijf verspreidt! Zeer stoned gevoel, maar toch helder. Misselijk, kotsen. Erg typische geur, die Hero! Ik kreeg ook altijd last van vreet-kicks, maar dat kan persoonlijk zijn.

Groet,

De eend
m
mischaaaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok thanks, dan was het dat zeker niet :wink: Rook nergens naar en ben er ook zeker niet misselijk van geworden.
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drugs is drugs. Onderschat het niet. Het heeft overigens ook grotendeels met de gebruiker te maken. De ene gaat er verstandig en leuk mee om, de andere kan het niet of weet niet hoe en ziet de enige uitweg ik de verdovende middelen

Iedereen kan misbruik maken van dingen, zo kunnen zelfs de kleinste dingen je leven kapot maken.
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zal wat duidelijker zijn


Heroïne is een sterk verslavende harddrug. Het werkt sneller dan morfine, daar bij de synthese van heroïne acetylgroepen aan het morfinemolecuul gekoppeld worden. Door deze acetylgroepen wordt het molecuul beter vetoplosbaar.,en passeert heroïne sneller de bloed-hersenbarrière dan morfine. In de hersenen worden de acetylgroepen van het heroïnemolecuul afgesplitst waardoor weer een morfinemolecuul ontstaat, dat het effect op de hersenen geeft.


Heroïne is levensgevaarlijk omdat het de ademhaling onderdrukt. Deze onderdrukte ademhaling op zich hoeft niet direct levensbedreigend te zijn, maar de geïntoxiceerde persoon kan door de verlaagde zuurstofspanning in het bloed gaan braken. In combinatie met een verlaagd bewustzijn kan dit braaksel worden ingeademd waarna de persoon in kwestie kan stikken. Ernstige overdoses kunnen de ademhaling wel helemaal doen stoppen, maar bij gebruik van opiaten treedt gewenning op: een dosis die door een geroutineerde gebruiker goed wordt verdragen kan voor een beginner fataal zijn. Gebruik van alle opiaten leidt ook tot ernstige constipatie.


Wat het doet met je lichaam:

- Je vermagerd
- Je komt in een depressie
- Het tast je geheugen aan
- Je hebt meer euforie nodig voor een geluksgevoel. Een kus geeft je niks meer.
- Je voelt geen pijn meer
- Onderdrukt je ademhaling
- Kan je laten stikken



Ik raad sowieso iedereen af om aan drugs te beginnen maar zeker met heroine.


Ik heb gespoken :tearsofjoy:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re:

eend zei:
^Kan van alles geweest zijn. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat het hier om Hero ging.

Witte Hero is nu niet direct iets waar je "tegenaan loopt". Het zal eerder een vermalen pilletje zijn. Misschien een opiaat-achtige. Maar ja, enkel testen zal je zekerheid hierin geven.

Indien je graag wat kenmerken wilt horen betreft het snuiven van Hero:

Allereerst een ontzettend kriebelende neus, wat later over je hele lijf verspreidt! Zeer stoned gevoel, maar toch helder. Misselijk, kotsen. Erg typische geur, die Hero! Ik kreeg ook altijd last van vreet-kicks, maar dat kan persoonlijk zijn.

Groet,

De eend
Klik om te vergroten...

Die typische geur, leg die eens uit, heb namelijk ( naar vermoede ) ook 3 keer heroine gerookt, maar nog steeds niet zeker of het goedje wel heroine was. Wel voelde je meteen met inademen zon rush opkomen, en totale rust in je hoofd, echt lekker droomachtig gevoel ook, heb ook een uur in 1 stuk gekotst, zag er uit als hash alleen wat lichter en harder, waren harde brokjes en poeder door elkaar een beetje.

Het rook idd echt typisch, niet chemisch ofzo, ook niet als hash, miss kun jij het omschrijven?
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#13
er zit zelfs verschil in de geur van heroine onderling ..
afhankelijk van hoeveel en waarmee het versneden is, beschreef ikzelf het altijd als een dierentuingeur die je in het kattengedeelte ruikt. als je het verwarmt cq rookt dan ..

maar ik heb bijvoorbeeld ook wel eens heroine ( en coke ook ) gehad, die naar bloemetjes rook ( voordat je het verwarmde dan natuurlijk he :wink: ) denk dat dat kwam door de manier waarop ze het land zijn ingesmokkeld .. je zal maar net een oplosmidddel hebben met bloemenaroma's :wink:



:tearsofjoy:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#14
[b:3tj49ejv]De Eend Himself[/b] zei:
Een geur omschrijven is iets heel persoonlijks natuurlijk! In het begin vonden wij het altijd stinken. Gekscheerend zeiden we dan dat het zo'n stank heeft als een hond die in de regen is uitgelaten. Slaat nergens op maar wat hieruit naarboven komt is, dat het een zeer typische geur heeft.Voor mijn gevoel een wat muffe geur dus.
Klik om te vergroten...

Maar zoals hier eerder ook weer is getikt; geur is een persoonlijk ding :wink:

groet,

Eend
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Klopt, je hebt helemaal gelijk.
Maar meestal wordt je neus beschadigt door speed, coke, etc,
en voor zover ik begreep komt t dan altijd door de kristallen.
Maar, ben geen echte coke, speed gebruiker, dus weet daar
niet echt het fijne van. Helaas wel van heroine snuiven, en ondanks
het een dikke 15 jaar of zo heb gesnoven heb ik er nooit last van
gehad. En moet ook zeggen dat ik er nooit van heb gehoord. Dus als
heroine toch je neus beschadigt dan moet dat wel door een versnijdings
middel komen lijkt mij.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
Met heroïne heb ik gelukkig erg weinig ervaring.
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#17
MeejheM zei:
Met heroïne heb ik gelukkig erg weinig ervaring.
Klik om te vergroten...

Je reageert om dit te zeggen? How useless
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
HoneyC zei:
MeejheM zei:
Met heroïne heb ik gelukkig erg weinig ervaring.
Klik om te vergroten...

Je reageert om dit te zeggen? How useless
Klik om te vergroten...

Ik heb meer een speed probleem, Leveldesigner meer een opiatenverleden. Dat wil niet zeggen dat je elkaar niets te melden hebt.

Met mijn post wil ik alleen duidelijk maken dat ik erg weinig ervaring heb met heroïne.

Als je dat useless vindt moet je een kritisch naar je eigen post kijken en je afvragen wat daar de meerwaarde van is.
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#19
leveldesigner zei:
Helemaal vergeten op die foto boven te reageren.
Dope ziet er helemaal niet slecht uit, zeker niet met die donkere stukjes erin, (dat was meestal goede in mijn herinnering).

Kan iemand me vertellen hoe ik een foto naar hier upload, beetje dom maar zelfs
als admin weet ik dat niet en heb zelf nog wat leuke fotootjes liggen van brokken dope.
Klik om te vergroten...

Ahhh. Als dat zo is super jammer dat ik het gewenste effect niet had. Maar achja.
Even terug op je vraag, wanneer je een reactie wil achterlaten hebbie nog opties beneden staan. En daarnaast staat 'bijlage toevoegen' klik je op bestand kiezen en uploaden. Soms kan het wel zijn dat je foto te groot is, dan even verkleinen en opnieuw proberen
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat had ik ook verwacht, zoiets als upload bestand ofzo, maar dat kan ik niet vinden. Alle extra opties die ik zie zijn;

B, i, u, Quote, Code, List, List=, {*}, Img, URL, Normal, Tekstkleur, Center, S, Spoiler, Youtube,

dan zijn er nog de smilies

BBCode

Voorafgaande berichten


zal wel met mijn neus kijken, maar kan je misschien toch iets duidelijker zijn?
Alvast bedankt,

leveldesigner

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."