Ik vind het fijn dat het goed met je gaat Willen, en de suggestie van level was wat ik eigenlijk ook bedoelde te zeggen. Probeer het dan te beperken tot in de avond. Omdat je dan toch al wat moe bent, en het ook meer een genotsmiddel is.
Wat mij betreft baal ik verschrikkelijk, ik heb het weken volgehouden die afbouw, maar ik hield het niet meer. Ik heb de laatste twee dagen geen temgesic meer genomen, maar ben terug gegaan naar 3 keer daags 2 mgr. Suboxone. Ik moet maandag dit even overleggen met mijn arts. Het zit ook allemaal niet mee, dat verdomde weer, dat thuiszitten enz. ik weet het slappe excuses, maar mag het alsjeblief een beetje meezitten zonder dat ik de kachel elke dag moet opstoken zodat ik het warm houd.
Gelukkig heb ik morgenvroeg een sollicitatie, ik moet afleiding hebben, en het betere weer blijft maar uit. Het voelt een beetje als gefaald te hebben. Alhoewel ik toch zoiets heb van toch niet, ik kom toch van de 10 mgr, dus heb er toch nog 4 verdiend.
Eigenlijk weet ik het op het ogenblik niet zo goed meer, me terug laten zetten op de meet, of met deze kl@te pilletjes doorgaan. Maar ja terug op de meet is ook weer zoiets, moet je toch eerst een paar dagen clean (dus ziek zijn) van de Suboxone, anders werkt de meet niet.
We zien het wel weer
![:(]()