#1
Ik zit nu op 50mg methadon. Het wordt niet meer verhoogd omdat dit waarschijnlijk een goede dosis is. De trek is minder maar nog wel aanwezig.
Beetje vies wat ik nu ga vertellen;
Mijn drollen zijn zo ontzettend groot waardoor ik steeds uit scheur.
(Bij oplaten gebruik kun je moeilijk poepen.)
Ik gebruik 2x per week laxeer pillen van de kruidvat. Ik krijg geen diaree , enkel aandrang.
Als ik dan moet poepen is het een hel.
Zweet breekt me uit, buik krampen, en zoals ik al zei, de drol is zo groot dat ik uit scheur tot bloedens toe.
Ik eet vezels en drink genoeg.
Wordt dit minder met methadon, of moet ik het hier over hebben met mijn verslavingsarts? Ik ben het vandaag helaas vergeten, ik spreek hem donderdag pas weer.
Beetje vies wat ik nu ga vertellen;
Mijn drollen zijn zo ontzettend groot waardoor ik steeds uit scheur.
(Bij oplaten gebruik kun je moeilijk poepen.)
Ik gebruik 2x per week laxeer pillen van de kruidvat. Ik krijg geen diaree , enkel aandrang.
Als ik dan moet poepen is het een hel.
Zweet breekt me uit, buik krampen, en zoals ik al zei, de drol is zo groot dat ik uit scheur tot bloedens toe.
Ik eet vezels en drink genoeg.
Wordt dit minder met methadon, of moet ik het hier over hebben met mijn verslavingsarts? Ik ben het vandaag helaas vergeten, ik spreek hem donderdag pas weer.