Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBang om in Amsterdam heroïne te kopen

Bang om in Amsterdam heroïne te kopen

175 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga morgen naar a'dam omdat mijn gebruikelijke vendor op een bepaalde website mijn bestelling nog niet heeft opgestuurd en ik dus dit weekend ziek ga worden.
Ik zal wel moeten maar ben hartstikke bang.
Een paar jaar geleden ben ik bijna verkracht door een dealer in a'dam.
Ik kan niet ziek worden omdat ik voor andere mensen plus dieren moet zorgen.
Een aanvraag voor afkickkliniek loopt.
Ik heb verder geen connecties dus ik gok het er morgen op.
Zal ik een mes mee nemen?
Waar moet ik op letten als ik iemand aan spreek?
Wat kan ik doen om het veilig te houden?
Moet ik juist smiddags of savonds gaan?
Naar de wallen of ergens anders?
Ik heb geen idee hoe ik op straat moet kopen en ik ben nogal kwetsbaar.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
שמש zei:
Hmm. Vragen naar verkooppunten is niet toegestaan hier, met risico dat je gebant wordt. Hopelijk kom je er mee weg aangezien je hier nieuw bent. Niemand kan je dus helpen. Voor je andere vragen; ik neem aan dat je zelf weet wat het juiste antwoord is. Wat betreft veiligheid; probeer het adres van de dealer te sms'en naar een vriend en zet er bij dat ie de politie moet bellen als je niet binnen een half uur iets van je laat horen. Succes.
Klik om te vergroten...
Bedankt!

Ik dacht dat ik niet direct vroeg naar een specifieke plek.
Het gaat mij puur om de veiligheid.

Ik mag dus ook niet vragen welk dagdeel het beste is vanwege de engerds?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lias zei:
Bedankt!

Ik dacht dat ik niet direct vroeg naar een specifieke plek.
Het gaat mij puur om de veiligheid.

Ik mag dus ook niet vragen welk dagdeel het beste is vanwege de engerds?
Klik om te vergroten...
:peace:
Ik zou niet weten wanneer je het beste naar die dealer kan gaan.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien kun je je live locatie delen (via WhatsApp) met een vriend(in) of kennis, zodat deze het in de gaten kan houden en wanneer deze het niet vertrouwt omdat je bijv. veel langer op één plek blijft dan gepland, je kan appen of bellen voor de zekerheid.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lias zei:
Bedankt!

Ik dacht dat ik niet direct vroeg naar een specifieke plek.
Het gaat mij puur om de veiligheid.
Klik om te vergroten...
KropSla zei:
Misschien kun je je live locatie delen (via WhatsApp) met een vriend(in) of kennis, zodat deze het in de gaten kan houden en wanneer deze het niet vertrouwt omdat je bijv. veel langer op één plek blijft dan gepland, je kan appen of bellen voor de zekerheid.
Klik om te vergroten...
Dat is een probleem.
Ik heb geen vrienden.
Ik ben helemaal alleen in mijn drugsgebruik.

Ik ga zometeen de trein pakken
Ik gok het op de wallen.
Ik ga eerst de kat uit de boom kijken.
En tja... hopen op het beste

Mogen jullie ook niet vertellen hoe ik überhaupt een dealer kan herkennen?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dealers zijn ook gewoon normale mensen, die herken je niet zomaar. Zoek anders wat junkies op en vraag het aan hun.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lias zei:
Zal ik een mes mee nemen?
Waar moet ik op letten als ik iemand aan spreek?
Wat kan ik doen om het veilig te houden?
Moet ik juist smiddags of savonds gaan?
Naar de wallen of ergens anders?
Ik heb geen idee hoe ik op straat moet kopen en ik ben nogal kwetsbaar.
Klik om te vergroten...

Op de wallen op straat GEEN drugs kopen meer.
Er zijn vaste groepen afrikanen die nep spul verkopen of zwaar gemixed.
Heel erg gevaarlijk.
Vroeger was heroïne makkelijk verkrijgbaar op de wallen die tijd is voorbij.

Ik heb trouwens wel 10 nummers van dealers die alles verkopen.
Van Coke tot ghb en alle medicijnen die er maar te krijgen zijn. Behalve heroïne.
Ik zou niet weten waar ik dat vandaan zou moeten halen. Terwijl ik wel cristal meth kan kopen.

Je zou toch echt bij een bekend adres terecht moeten.
Dat straat verkoop is echt aan banden gelegd.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor heroine moet je bij turken of surinamers zijn. Herken de heroine gebruikers en zij geven in ruil voor 5 euro je wel wat tel nummers. Ik had binnen een uur heroine geregeld destijds. Ken de plekken in de buurt waar heroine gebruikers staan. straatprostituees gebruiken vaak ook heroine nadat de basecoke een beetje is uitgewerkt, en die kennen de weg naar de dealer ook wel. Het is ook zo dat de gebruikers voor een nieuwe klant die zij aanreiken, een bolletje dope extra krijgen. Let er wel op dat heroinegebruikers vaak ook basecoke gebruikers zijn, en dat zijn vaak niet de leukste mensen. Sowieso zijn heroinedealers niet altijd even tof. En anders darkweb....
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens mij heeft TS wel gescoord aangezien die sedert zaterdag niet meer online gekomen is.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekZ zei:
Volgens mij heeft TS wel gescoord aangezien die sedert zaterdag niet meer online gekomen is.
Klik om te vergroten...
Uiteindelijk te lang gewacht en te ziek geworden om naar a'dam te gaan. Te bang. Steeds uitstellen..
Vreselijk weekend achter de rug.
Aantal keer crisis dienst gebeld omdat ik het niet meer trok en zelfs suïcide neigingen kreeg.
Op zondag 3 x dizapam gekregen, wat bijna niks deed. Een half uur even geen kramp.
Dinsdag is het pakketje binnen gekomen, wat die zaterdag ervoor dus bezorgd had moeten zijn. Vandaag gesprek gehad bij afkickkliniek.
Vanaf maandag met ondersteuning van medicijnen thuis afkicken.

Hero..:rolleyes:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heftig verhaal. Goed dat je gaat afkicken!
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#12
שמש zei:
Heftig verhaal. Goed dat je gaat afkicken!
Klik om te vergroten...
Dank je!
Het werd tijd.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij is zonder medicatie stoppen een hel. Kan het me niet eens voorstellen.
Ben je al lang verslaafd?
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#14
שמש zei:
Volgens mij is zonder medicatie stoppen een hel. Kan het me niet eens voorstellen.
Ben je al lang verslaafd?
Klik om te vergroten...
Ja bijna een jaar.
Ik zorg altijd dat ik op tijd bestel zodat dit niet zou gebeuren.
Toch ben er blij om want het heeft me doen inzien waar ik mee bezig was en hoe kut deze verslaving is. Ik ben echt opgelucht dat ik maandag met hulp ga stoppen.

Het afkicken is een uitputtende marathon.
Niet slapen/eten en continu pijn/kramp en bewegen. Je bent na 2 dagen te moe om afleiding te zoeken of buiten een rondje te lopen, dus lig je in bed te trappen, pijn te hebben, ziek te voelen, zo erg willen slapen en niet kunnen, compleet uitgeput... pure wanhoop van ellende uiteindelijk waardoor ik bijna van de flat wou springen.
En dat duurt dan ongeveer een week. Niet te doen zonder hulp
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lias zei:
Ik zorg altijd dat ik op tijd bestel zodat dit niet zou gebeuren.
Toch ben er blij om want het heeft me doen inzien waar ik mee bezig was en hoe kut deze verslaving is.
Klik om te vergroten...
Ja, een crisis is de beste spiegel. Je moet nu even door shit heen. Maar de beloning ligt er achter. Is het ziek worden de hoofdreden waarom je wil stoppen?
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#16
שמש zei:
Ja, een crisis is de beste spiegel. Je moet nu even door shit heen. Maar de beloning ligt er achter. Is het ziek worden de hoofdreden waarom je wil stoppen?
Klik om te vergroten...
Het ziek worden heeft me doen beseffen dat ik verslaafd ben.
Ik hield mezelf voor de gek.
"Ach ja ik spuit maar helemaal niet veel en ik ben geen junk , niemand weet het of ziet het aan me"
Ik realiseer me nu pas dat ik mezelf verdoof om verkeerde redenen. Dat ik dingen niet op een gezonde manier oplos, maar weg spuit.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lias zei:
Zal ik een mes mee nemen?
Klik om te vergroten...
Absoluut een afrader tenzij je jezelf en anderen in gevaar wilt brengen.
Lias zei:
Waar moet ik op letten als ik iemand aan spreek?
Klik om te vergroten...
Als je in Amsterdam iemand aanspreekt of wordt aangesproken voor drugs zul je in de meeste gevallen opgelicht worden. Misschien moet je er op letten dat je verkoper niet overkomt als een junk zoals jijzelf. Als je situatie daadwerkelijk zo ingrijpend dringend is kun je beter overstappen op een Methadon recept via de huisarts.
Lias zei:
Ik heb geen idee hoe ik op straat moet kopen en ik ben nogal kwetsbaar.
Klik om te vergroten...
Ga naar de huisarts.
Revolutionair zei:
Ik zou niet weten waar ik dat vandaan zou moeten halen.
Klik om te vergroten...
Amsterdam is in ieder geval de laatste plaats waar ik Diacetylmorfine zou halen. :confused:
Lias zei:
Dank je!
Het werd tijd.
Klik om te vergroten...
Succes, het is mogelijk om van heroïne af te kicken en een betekenisvol leven op te bouwen mocht je dat echt willen. Dat proces zal echter tijd nemen, wees niet te hard voor jezelf en doe rustig aan.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#18
Onthoud dat vrijwel iedereen wel ergens verslaafd aan is. Alleen jij hebt de pech dat het aan iets is wat minder 'vergeeflijk' is. De één is bijv verslaafd aan roken, de ander aan sporten. Of voor mijn part postzegels verzamelen. Er zijn 1001 manieren om jezelf voor de gek te houden. Je problemen proberen te ontlopen. Of onbewust bang te zijn voor hetgeen je het liefste wil (en je dan met allerlei zaken bezig te houden wat je afleidt van het hoofddoel), daar hebben ook heel veel mensen last van.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sterkte met het afkicken. Er is gelukkig veel hulp beschikbaar. Al zijn de standaard opname verslavingsklinieken niet echt fijn ivm het groepsleven en sommige groepswerkers en regels en zo... Maar je slaat je er wel door heen. Je komt niet dom op mij over. Heroïne is helaas erg verslavend. Lichamelijk vooral vind ik.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi,
Ziek zijn is idd niet prettig, ikzelf was meestal na de 4de dag zonder dope wel weer te been, uiteraard niet fit maar dan had ik heb ergste wel gehad, erg vaak ziek geweest in die jaren, maar de methadon heeft mij in die jaren nóg zieker gemaakt, ik weet niet hoe je traject er uit gaat zien maar ik wens je veel succes en sterkte toe!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."