Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBang om in Amsterdam heroïne te kopen

Bang om in Amsterdam heroïne te kopen

175 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#1
hansje1963 zei:
Wellicht kun je met hulp van Suboxone /Subutex de laatste loodjes doen, bespreek het eens met je verslavingsarts, is een goed middel, met name voor de laatste loodjes, ik denk dat je met 100mg nu wel op een stabiele dosering staat, ik heb het dus wel thuis gedaan maar over een (veel) langere periode, je zou het thuis kunnen doen maar dan moet je wel sterk in de schoenen staan en zéker niet bijgebruiken, ook niet een keertje!
Klik om te vergroten...
Ik zit nu idd vast op 100mg onderhouds dosis.
Nu afwachten hoe snel ik naar een kliniek kan.
Ik wil er nog steeds zo snel mogelijk van af.
Ik wil niet meer thuis klooien met methadon en af en toe de verleiding niet weer staan en toch gebruiken.
Ik wil ervanf, klaar, basta, optiefen aufrauzen, weg ermee.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koekie monster zei:
Ik zit nu idd vast op 100mg onderhouds dosis.
Nu afwachten hoe snel ik naar een kliniek kan.
Ik wil er nog steeds zo snel mogelijk van af.
Ik wil niet meer thuis klooien met methadon en af en toe de verleiding niet weer staan en toch gebruiken.
Ik wil ervanf, klaar, basta, optiefen aufrauzen, weg ermee.
Klik om te vergroten...
Goede instelling, veel succes je bent al begonnen en dat is al een goede stap. Succes toegewenst, het zal wel even duren maar dan heb je ook een goed resultaat/ weer genieten van het leven op een minder schadelijke manier.

👌
E
Emma morfineLid
01-01-2024, 00:00
#3
hansje1963 zei:
Doordat de receptoren als "bezet

Bij mij werkte Naltrexon zeker wel als zuchtremmer, ik heb destijds geprobeerd om heroïne te roken, dat kan wel maar het werkt niet, zelfs de vieze smaak van heroïne kwam niet meer door, evenals de geur,dus de werking als zuchtremmer was in ieder geval bij mij zeker aanwezig, misschien verschilt dat van persoon tot persoon, door de nare bijwerkingen stoppen veel mensen met dit middel.
Klik om te vergroten...
Welke nare bijwerkingen? Ik weet er helemaal niks van.... Is dat hetzelfde als naloxon in de buprenorfine?
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Emma morfine zei:
Welke nare bijwerkingen? Ik weet er helemaal niks van.... Is dat hetzelfde als naloxon in de buprenorfine?
Klik om te vergroten...
Naltrexon is heftiger, ik slikte 50mg, in Suboxone zit Naloxone, maar die dosering in de Suboxone is zo laag dat je daar niets van merkt, ik kon er tegen dus kreeg Subutex, zonder naloxone.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo beste mensen,

Ik wordt deze week hopelijk opgenomen.
Ik zit nog steeds op 100mg.
Ik koop geen heroïne meer, ik wil wel hoor, maar het werkt gewoon niet meer.
Ik snap het niet.
Alsof ik de maximale tolerante heb bereikt, terwijl ik niet absurd los ben gegaan met heroïne.
Sinds de methadon doet het niks meer.
Het zou elkaar moeten versterken, maar bij mij gebeurt het tegenovergestelde.
Dus de verleiding om te kopen is zeker aanwezig, het is alleen letterlijk zonde van mijn geld want het doet niks.
De kleur van de vloeistof is bijna zwart zoveel gooide ik erin...
Mja ik baal er wel van.
Het is alleen maar goed natuurlijk, maar ik mis het wel...
Goh...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vreemd om je ervaringen te lezen. Je wilt stoppen maar baalt dat het niet meer goed werkt. Ik weet niet hoe het is om verslaafd te zijn maar dit klinkt echt als een mindfuck.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is dus wat het is bij verslaving.
Je wilt stoppen en er vanaf maar het woord zegt het al je bent verslaafd.
De drang is sterker dan je doel te stoppen.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Idd.
Dat is dus verslaving.
Je kunt ongelooflijk veel motivatie hebben om te stoppen, maar als het zo ver is gaat je lijf En Of brein tegen stribbelen.
Daarom dus het " ik ben ik dat het niet werkt, want ik wil stoppen, maar dan wat mis ik het en is er niet een andere manier, of doe ik iets fout , of ,of...verslaving is een soort 2de persoonlijkheid in jezelf waar je ruzie mee krijgt zodra je echt wilt stoppen.

(Dit is bij mij zo in elk geval ,
Uit eigen ervaring.)

Ik vindt de vernieuwing van het forum tegen vallen. Te veel bugs. Waaronder iets typen maar de pagina die naar boven schiet ect...
Jullie ook problemen?

Aankomende donderdag ga ik met een aantal mensen rond de tafel over opname.

I'll keep y'all updated!
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou Koekie, veel succes vandaag en hogelijk krijg je een datum door zodat je je voor kunt gaan bereiden op je gevecht, en dat zal het zeker worden! Maar met de juiste hulp en motivatie móet dat lukken, clean worden is een ding, clean blijven is een berg en (voor de meesten) een lange weg! Nogmaals succes! Hansje.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tis alsof er aan de ene kant een engeltje op je schouder zit en aan andere kant een duivel.
En die duivel schreeuwt toch echt stuk harder.
Je probeert jezelf te begekkrn door het weer goed te praten met allerlei vage smoesjes.
Ben heel erg benieuwd hoe het gesprek verloopt donderdag!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
Succes vandaag met je gesprek.
Laat je nog ff weten hoe het ging?
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#12
:rage: Ik dacht de aanvraag voor afkickkliniek al weken liep, krijg ik gister een formulier onder mijn neus die ik moest tekenen.
" ja dat waren we vergeten vragen, en steeds weer vergeten te vragen, hihi"

Momenteel op 100mg methadon.
Soms nog eigenwijs heroïne, maar het werkt gewoon niet meer. Meh
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Koekie monster zei:
:rage: Ik dacht de aanvraag voor afkickkliniek al weken liep, krijg ik gister een formulier onder mijn neus die ik moest tekenen.
" ja dat waren we vergeten vragen, en steeds weer vergeten te vragen, hihi"

Momenteel op 100mg methadon.
Soms nog eigenwijs heroïne, maar het werkt gewoon niet meer. Meh
Klik om te vergroten...
Het bekende verhaal, heb dat ook 2X mogen ervaren, irritant! Nou maar hopen dat ze er wat spoed achter gaan zetten zodat je je motivatie nog vast kunt houden! Het bijgebruiken, tja, het is en blijft moeilijk, door de hoge dosering methadon voel je minder van de dope, misschien maar goed ook? Succes!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Update rug:
Ik sta op de asap lijst om geopereerd te worden. Goddank! Bijna niet te doen.
Wat een pijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Koekie monster zei:
Idd.
Dat is dus verslaving.
Je kunt ongelooflijk veel motivatie hebben om te stoppen, maar als het zo ver is gaat je lijf En Of brein tegen stribbelen.
Daarom dus het " ik ben ik dat het niet werkt, want ik wil stoppen, maar dan wat mis ik het en is er niet een andere manier, of doe ik iets fout , of ,of...verslaving is een soort 2de persoonlijkheid in jezelf waar je ruzie mee krijgt zodra je echt wilt stoppen.

Quote./_

Mijn toevoeging: (legio)
Drugs zijn een meester in het vertellen van klinkklare leugens.
Je bent er van overtuigd, dat die onzin klopt, maar...er deugt hélemaal niets van.
Wat een uitspraak toch.
Ik zet er hier wat van neer, wie herkent ze?

" krijg jij de fuck. Ik loop wel stuk.."
" ik sta met mijn gevoelens en emoties in de kou. Jij hebt mij nodig!"
" met mij kan je zeggen: ik ben de angst baas"!
"Nu stoppen Met mij te gebruiken? Ach, dat kan volgende week toch ook!"
" Als je mij niet in huis hebt, dan kan jij niet slapen"
"Overmorgen stop ik. Want dat komt beter uit"
"Laat die twee flessen/dat grammetje toch liggen. Straks heb je me misschien wel nodig"
" flikker toch op. Ik krijg nog geld van je"
"Wat....Ik heb niks meer. Je hebt toch wel iets voor een geeltje? lul niet, man."
"Hee kerel! Help! Ik zit in de shit...heb je niet een hoef je of twee voor me. Ik zit in nood!!"

Enz. Enz. Enz.
Klik om te vergroten...
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lieve mensen,

Het ging even erg slecht met me, vandaar dat ik nu pas weer een update achterlaat.

De aanvraag loopt nog steeds.....
Ik heb het donkerbruin vermoeden dat men mij liever nog jaren aan de methadon wilt houden, voor het financiële gewin.
Ze zeggen wel heel snel en gemakkelijk dat ik misschien levenslang aan de methadon moet blijven, omdat dat dan eenmaal het beste is, en het makkelijkst en beste werkt.
Toen ik niet goed ingesteld kon worden en het steeds verhoogd moest worden kreeg ik dit te horen;
" Dan maar voor altijd aan de methadon, het is niet schadelijk en je kunt er prima mee oud worden".
De psychiater van daar probeerde mij ook aan de seroquel te krijgen omdat ik niet kon slapen.
Belachelijk!
Dat is een antipsychotica dat alleen gegeven mag worden als je knetter psychotisch in een isoleercel zit.

Kijk uit met seroquel en neem het absoluut niet als slaapmiddel. Dat dit in NL zo makkelijk voor geschreven mag worden, ook als slaapmiddel is schandalig, een misdrijf!
Zoek op google in het Engels naar seroquel, je schrikt je kapot.
In Amerika lopen er duizenden rechtzaken tegen het bedrijf dat seroquel maakt ect.
Ik zie hier soms vragen op het forum over seroquel.
Een x voor de lol kan idd wel.
Of ook een x als je echt niet kan slapen en bij wijze van al weken wakker ligt.
Als standaard slaapmiddel of andere redenen behalve dan dat je knetter psychotisch bent en dat zelf niet door hebt, moet je het echt niet gebruiken!
Doe zelf onderzoek, maar ik kan alvast vertellen dat als je diabetes wilt krijgen, en permanente veranderingen (hersenschade) in je hersenen,
je het dan vooral lukraak moet slikken.
Je slaapt mischien wel goed, een coma van ruim 12 uur, maar als er dingen veranderen in je brein, is dat niet te herstellen.
Het is een heftig antipsychotica hé, denk goed na.
Als je het neemt als slaapmiddel lig je zo 12 Of 14 uur in een hele diepe slaap (coma), je bent niet wakker te krijgen.
Als je wakker wordt is het alsof je 5 min geleden bent gaan slapen.
Je bent nog steeds ontzettend moe, brak, suf, in de war. En uiteindelijk heb je niet kunnen uitrusten in je slaap, wat de bedoeling is van slapen, omdat je niet droomt, de natuurlijke slaap fases overslaat en dus in een soort kuntmatige coma ligt voor ruim 12 uur bij een hoge dosis.
Seroquel kan je hersenen veranderen, net als opiaten en andere drugs/medicatie dat kunnen, en dat is nooit meer te herstellen
Eenmaal verslaafd aan seroquel, altijd verslaafd om precies die reden.
Niet omdat je ziek wordt ofzo, maar omdat delen in je hersenen anders werken.
Als je dan stopt met seroquel, kunt je niet functioneren zoals je dat altijd deed, omdat er dus van alles permanent veranderd is in je brein.
Als je Google doorzoekt, kom je er achter dat de bedrijven dit expres hebben gedaan, zoals ze ook gedaan hebben bij oxycodon in Amerika.
Ze willen niet dat je geneest, maar levenlangs verslaafd blijft.
Levenslang klant.
Levenslang een inkomstenbron voor zulke bedrijven, die niet weten wat het woord ethisch betekent.
Geld boven mensenlevens... bah.
Anyway, dit is ontzettend off topic.
Laat mij alstublieft weten of ik de tekst over seroquel apart in een daarvoor aangemaakte topic moet zetten.

Terug naar het onderwerp;
Mijn vaste dosis was 100mg, 5x20mg methadon.
Ik zit vandaag op 60mg, 3x20mg.
Vanaf woensdag 50mg.
In het weekend ga ik naar 40mg.
En zo probeer ik door te gaan.

Ik doe dit uit eigen initiatief, en tot nu toe gaat dit goed.
Ik zweet, gelukkig geen "kou zweet"
Dat je kletsnat bent, ijskoud, nog meer kleding aan trekt en dekens over je heen legt waardoor je je nog zieker gaat voelen omdat lichaam probeert af te koelen, net als bij koorts, maar jij het ijskoud hebt en warm wilt worden...
Dus godzijdank alleen vieze zweet, misselijk en spugen.
Het spugen lijkt sterk op buikgriep spugen.
Je maag is leeg, maar je blijft kokken.
Kramp! Pijn!
Desondanks het spugen eet ik nu wel 2x per dag,
in plaats van 1x een boterham.
Ik heb zelfs erwtensoep gemaakt.
Vanaf de spliterwten, heerlijke verse groenten erin...daar knap je echt van op.
Een eigen gemaakte gezonde verse soep!

Ik moet toegeven dat ik post verwacht,
met daarin 1 gram heroïne.
De verslaving in mij is nog te sterk om simpelweg de zucht te negeren.
In plaats van ongeveer €200 pleuro uit te geven,
heb ik dus 1 gram besteld van ongeveer €17,-
Ik heb dit gedaan omdat ik het gevecht in mijzelf toch zou verliezen.
" Zal ik het bestellen, of niet..." urhg!
Dus daarom die ene gram.
Zodat ik rust in mijn kop kreeg.
Ik heb het besteld dus daar hoef ik niet meer bezig mee te zijn, en omdat het toch niet meer werkt vanwege mijn maximale tolerantie, heb ik maar 1 gram besteld, zodat ik wéér aan mezelf kan bewijzen dat het toch niet werkt, het zonde is.
Het geen zin heeft.
Ik er van af wil.
Nu steeds minder methadon neem, omdat ik van deze klote verslaving af wil, en dat ook lukt!
Het zou idioot stom zijn om weer heroïne te gaan spuiten, ik ben bijna halverwege.
Godzijdank zit ik aan de max tolerantie.
Dat is zeker een goede motivatie.
Het werkt toch niet!
Zonde van je geld!
Je bent een idioot als je €200 euro uit geeft en daarom minder boodschappen kunt kopen, want het werkt gewoon niet meer.
Ik vraag me dan wel af of me dit zou lukken, als de heroïne nog wel effect zou hebben.
Ik denk het niet, als ik eerlijk ben..

Ik twijfel wel of het bezorgd wordt, het is al dagen te laat.
Ik heb weken geleden per ongeluk een beetje expres een negatieve review op de site achter gelaten, om zo ( expres ) ruzie te zoeken en zo ervoor te zorgen dat ik bij mijn gebruikelijke dealer niet meer kan bestellen.
De dealer pikt het namelijk niet als je negatieve reviews geeft.
Hij wilt dat je een berichtje stuurt ect en klachten met hem op lost, omdat negatieve reviews niet verwijderd kunnen worden ect ect.
Was dit zelfbescherming...? ^.^ Hihi

Ik hoop dat ik over 1 of 2 maanden een bericht kan plaatsen met het goede nieuws dat ik geen heroïne meer gebruik, en (zelfstandig) van de methadon af ben gekomen!


(Weer off topic)
Ps;
Als ik in mijn getypte bericht terug ga voordat ik hem plaats, om iets te wijzigen schiet de pagina steeds omhoog!
Erg irritant.
Hebben jullie dit ook op een Android mobiel?
Is het iets in mijn instellingen in Firefox,
of een bug in de nieuwste update?

Tot snel lieve mensen!

Heel veel succes als jij ook van een verslaving probeert af te komen.
Open een topic over jouw gevecht.
Het werkt als een dagboek, en ondanks dat ik
mensen niet persoonlijk ken, ervaar ik toch heel veel steun uit de lieve berichten.
Ik krijg ook goede tips!
En dit werkt ook relativerend, wat soms nodig is tijdens een herstel.

☆
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Legio Patria Nostra zei:
Update rug:
Ik sta op de asap lijst om geopereerd te worden. Goddank! Bijna niet te doen.
Wat een pijn.
Klik om te vergroten...
Jeej!!

Weet alleen niet wat ik mis hier.
Bericht in verkeerde topic geplaatst?

Ik ben wel blij voor je! ^^
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat ontzettend kut om dit te moeten lezen.
Wat jammer. Al was haast Een terugval niet te vermijden. Je krijgt domweg te weinig medicatie! Dat werkt zo dus niet...
Probeer om niet te hard te zijn voor jezelf.
Dit zat er gewoon aan te komen.
Ik leg in dit geval de schuld bij de arts, die je nu hebt.
Vertrouw je deze arts nu nog genoeg, om met deze door te kunnen gaan?
Erg belangrijk!!
Zo niet, wacht niet te lang, en vraag een andere.
Heb je trouwens nagedacht over een klinische opname, om in een veilige omgeving dit enorme gevecht te kunnen winnen? Met, en tussen mensen, die weten wat het is, om tegen dit soort verslavingen met succes te kunnen strijden?
Vond ik erg belangrijk.
Als je er helemaal alleen voorstaat, dan is dit gevecht nog veel, veel zwaarder!
Houd het hoofd omhoog, en denk goed na, wat de beste methode voor je is!
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Lias zei:
Mja, helaas heb ik een terugval gehad.
Ik heb via via toch contact kunnen krijgen met een dealer.
Sinds vanmiddag 1.5g gebruikt. Het is nu al op.
De trek was te groot.
Ik ben zo gewent om te verdoven, alles komt op me af.
Ik viel in een diepe gat.
De verleiding was te groot.

...
:pensive:
Klik om te vergroten...
Neem het jezelf niet te kwalijk! Terugvallen hoort er helaas bij maar geef het wel aan bij je arts, die zal het wellicht ook wel snappen en ik neem aan dat hij/zij samen met jou een betere oplossing probeert te gaan vinden, wellicht met het ophogen van de methadon tot de trek weg is of in ieder geval uit te houden is.
Zelf ben ik zo vaak op m'n bek gegaan dat ik het aantal terugvallen niet (meer) weet maar je leert er van, open en eerlijk blijven naar je arts /hulp is ook een goede stap in de de goede richting, artsen kijken niet op van een terugval, ik hoop dat je er morgen goed uit kunt komen met de arts, stapje terug nu, en misschien straks weer 2 vooruit!! Hou je haaks Lia! Succes!!
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Legio Patria Nostra zei:
Wat ontzettend kut om dit te moeten lezen.
Wat jammer. Al was haast Een terugval niet te vermijden. Je krijgt domweg te weinig medicatie! Dat werkt zo dus niet...
Probeer om niet te hard te zijn voor jezelf.
Dit zat er gewoon aan te komen.
Ik leg in dit geval de schuld bij de arts, die je nu hebt.
Vertrouw je deze arts nu nog genoeg, om met deze door te kunnen gaan?
Erg belangrijk!!
Zo niet, wacht niet te lang, en vraag een andere.
Heb je trouwens nagedacht over een klinische opname, om in een veilige omgeving dit enorme gevecht te kunnen winnen? Met, en tussen mensen, die weten wat het is, om tegen dit soort verslavingen met succes te kunnen strijden?
Vond ik erg belangrijk.
Als je er helemaal alleen voorstaat, dan is dit gevecht nog veel, veel zwaarder!
Houd het hoofd omhoog, en denk goed na, wat de beste methode voor je is!
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dat voor iedereen verschilt, ik heb meerdere klinische behandelingen achter de rug en veel geleerd en handvatten mee gekregen maar heb het op het einde toch zelf voor elkaar gekregen, weliswaar met een erg begripsvolle partner (geen gebruikster of verleden) wat in het begin wel zo was bij m'n ex partner, dan sleep je elkaar snel mee en het werkte voor mij dus niet, voor mij was van belang de onderliggende problemen aan te pakken, voor mij het zwaarste.... Maar toch de koe bij de hoorns gepakt en de strijd aangegaan, heel rustig aan gedaan en voldoende tijd genomen en de hulp die er was ten volst benut, hier moet je, zoals je wellicht weet, zelf mee komen.... Ik weet ook dat de duur van het gebruik, de leeftijd etc ook een zeer bepalende factor is, gezien ik ook niet heb gelezen hoe lang Lias verslaafd is en de leeftijd kan ik daar dus ook niet al te veel over speculeren, maar ik begrijp je mening zeker om af te kicken bij lotgenoten maar er zijn steeds meer mensen die er toch voor kiezen dit in de huiselijke sfeer te doen, zo kon ik vaak niet tegen het theatrale gedrag van mede cliënten en de ontbrekende rust om de eerste weken het rustig aan te doen ipv meedraaien met een strak en druk dagprogramma, maar sommigen vinden dat juist wel prettig, maar goed, Ik denk dat Lias aardig wat kan hebben aan de lotgenoten hier op het forum, we zijn wat dat betreft ervaringsdeskundig!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."