Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBang om in Amsterdam heroïne te kopen

Bang om in Amsterdam heroïne te kopen

175 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je meta verslaafd bent, ben je dan ook niet verslaafd aan hero?
Je bent toch verslaafd aan de morfine?
Waarom is het afkicken van meta zwaarder en langer? Kun je dan niet van meta terug naar hero om daar van af te kicken? Als je van meta terug naar hero gaat, wordt je dan wel of niet ziek? En van welke kick je dan af, de meta terwijl je hero gebruikt en vanwege de morfine dat in beide zit daardoor niet of wel ziek bent, tijdens gebruik.

Ik zit hier nu een uur over na te denken.
(Vannacht niet geslapen -slaapgebrek- )
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
hansje1963 zei:
Als je geen kans hebt gezien je arts in te lichten over hetgeen gebeurt en deze dus ook geen nieuwe methadon aan je voor kon schrijven snap ik je keuze wel.
Methadon heeft een lange werking maar geen 2 dagen, ik dacht even dat je naast de methadon ook heroïne had gebruikt, zoals je nu wellicht weet zorgt de methadon er voor dat je niet ziek wordt en de Buzz dus uit blijft, dat is erg moeilijk want het is uiteraard om de kick te doen en die krijg je met methadon niet....
Ikzelf heb daar ook jaren lang mee lopen worstelen en toch steeds weer bijgebruikt waardoor ik steeds de dosering op moest hogen, bijgebruiken naast de methadon dus en voor ik het in de gaten had stond ik op 160mg methadon.., misschien kan je, als een soort van stok achter de deur, vrijwillige urinecontrole's laten afnemen, dat werkte bij mij in ieder geval, ik ben 13 jaar bezig geweest om helemaal clean te worden, ik had ook een verslaafde partner en dat werkte dus niet, relatie beëindigd en met Subutex de methadon eraf gekregen en met kleine stapjes de Subutex weer afgebouwd, nu geheel abstinent sinds 1989 dus een lange geschiedenis achter de rug, ik zal iedere dag moeten waken en scherp blijven om dit te behouden, ik voel me erg goed en ben blij het gevecht aan gegaan te hebben! Ik heb nooit geshot, dat scheelt dan ook wel weer volgens mij maar het is en blijft een gevecht, ga het aan en zet door, je krijgt er zoveel voor terug! De trek wordt na verloop van tijd houdbaar maar je zult een geheel andere levensstijl moeten gaan volgen om verveling etc voor te zijn want dat is ook een enorme valkuil! Succes met je verdere behandeling en geef niet op! Groetjes.
Klik om te vergroten...
Ik heb het niet beide gebruikt nee.
Bedankt voor je advies!
Ik ben eerlijk geweest over de terugval van vorige week tegenover de arts, en zal dat nu ook doen. Ik lieg niet. Ik vraag om hulp, het is letterlijk tijdverspilling om te liegen.
Dan moet je ook geen hulp vragen anders blijf je bezig. Ik ben geen heilig boontje hoor, maar gelukkig besef ik dit wel.:innocent:
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Lias zei:
Als je meta verslaafd bent, ben je dan ook niet verslaafd aan hero?
Je bent toch verslaafd aan de morfine?
Waarom is het afkicken van meta zwaarder en langer? Kun je dan niet van meta terug naar hero om daar van af te kicken? Als je van meta terug naar hero gaat, wordt je dan wel of niet ziek? En van welke kick je dan af, de meta terwijl je hero gebruikt en vanwege de morfine dat in beide zit daardoor niet of wel ziek bent, tijdens gebruik.

Ik zit hier nu een uur over na te denken.
(Vannacht niet geslapen -slaapgebrek- )
Klik om te vergroten...
Ik weet niet aan wie je deze vraag stelt maar antwoord toch maar, ik ben langdurig verslaafd geweest aan heroïne /methadon, ook polygebruik maar de laatste 12 jaar aan hero/meet, ik ken mensen die idd de heroïne af hebben gebouwd en op een kleine hoeveelheid gestopt zijn maar dat is ook moeilijk, met name als de onderliggende problemen (nog) spelen. Zo heb ik ook problemen ervaren in het huis waar ik woon, dat triggerde mij ook tot gebruik, later alles veranderd, geschilderd, en binnen wordt niet meer gerookt (tabak). Maar er kunnen veel zaken zijn die jou kunnen triggeren... Methadon is na lang gebruik idd moeilijk af te bouwen omdat de halfwaardetijd veel langer is dan die van heroïne en de afkick dus ook zwaarder. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Subutex omdat je daar helderder bij blijft en niet zo afgestompt, (zie mijn topics) maar goed, je kunt dus van de methadon terug naar de heroïne en daar mee afbouwen, persoonlijk denk ik niet dat dat een goed plan is, je moet dan wel héél sterk in je schoenen staan!! Je begeeft je dan ook in het illegale circuit wat ook problemen met zich mee kan gaan brengen, als je echt wilt stoppen, maak een goed plan van aanpak samen met je behandelaar, hou je er aan en dan is abstinentie mogelijk, clean worden is vrij simpelaar maar clean blijven is een ander verhaal! Groetjes!
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#4
hansje1963 zei:
Ik weet niet aan wie je deze vraag stelt maar antwoord toch maar, ik ben langdurig verslaafd geweest aan heroïne /methadon, ook polygebruik maar de laatste 12 jaar aan hero/meet, ik ken mensen die idd de heroïne af hebben gebouwd en op een kleine hoeveelheid gestopt zijn maar dat is ook moeilijk, met name als de onderliggende problemen (nog) spelen. Zo heb ik ook problemen ervaren in het huis waar ik woon, dat triggerde mij ook tot gebruik, later alles veranderd, geschilderd, en binnen wordt niet meer gerookt (tabak). Maar er kunnen veel zaken zijn die jou kunnen triggeren... Methadon is na lang gebruik idd moeilijk af te bouwen omdat de halfwaardetijd veel langer is dan die van heroïne en de afkick dus ook zwaarder. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Subutex omdat je daar helderder bij blijft en niet zo afgestompt, (zie mijn topics) maar goed, je kunt dus van de methadon terug naar de heroïne en daar mee afbouwen, persoonlijk denk ik niet dat dat een goed plan is, je moet dan wel héél sterk in je schoenen staan!! Je begeeft je dan ook in het illegale circuit wat ook problemen met zich mee kan gaan brengen, als je echt wilt stoppen, maak een goed plan van aanpak samen met je behandelaar, hou je er aan en dan is abstinentie mogelijk, clean worden is vrij simpelaar maar clean blijven is een ander verhaal! Groetjes!
Klik om te vergroten...

Het was een hypothetische vraag.
Lijkt me niet slim idd om te wisselen vanwege de roes van heroïne.
Ik snapte niet waarom de afkick verschillend is bij heroïne en methadon, nu wel!
Dank je wel!
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Lias zei:
Het was een hypothetische vraag.
Lijkt me niet slim idd om te wisselen vanwege de roes van heroïne.
Ik snapte niet waarom de afkick verschillend is bij heroïne en methadon, nu wel!
Dank je wel!
Klik om te vergroten...
Oké, dat hoor je overigens niet vaak dat iemand die zaken niet kent maar zo zie je maar..... Kijk je ook op andere topics? Ik heb hier ook erg veel kennis opgedaan van het eea en ook steun ervaren van mede lotgenoten.! Gaat het verder goed met je en is de 50mg afdoende?? Als je 2+ per dag hebt gebruikt vind ik 50mg niet hoog, eea heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat je nooit methadon hebt gebruikt dus dat kan een aardige pré zijn!
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hoop dat hij okee is, maak me een beetje ongerust... Er is zeker niemand die hem kent in het echt en even kan checken?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm. Vragen naar verkooppunten is niet toegestaan hier, met risico dat je gebant wordt. Hopelijk kom je er mee weg aangezien je hier nieuw bent. Niemand kan je dus helpen. Voor je andere vragen; ik neem aan dat je zelf weet wat het juiste antwoord is. Wat betreft veiligheid; probeer het adres van de dealer te sms'en naar een vriend en zet er bij dat ie de politie moet bellen als je niet binnen een half uur iets van je laat horen. Succes.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga morgen naar a'dam omdat mijn gebruikelijke vendor op een bepaalde website mijn bestelling nog niet heeft opgestuurd en ik dus dit weekend ziek ga worden.
Ik zal wel moeten maar ben hartstikke bang.
Een paar jaar geleden ben ik bijna verkracht door een dealer in a'dam.
Ik kan niet ziek worden omdat ik voor andere mensen plus dieren moet zorgen.
Een aanvraag voor afkickkliniek loopt.
Ik heb verder geen connecties dus ik gok het er morgen op.
Zal ik een mes mee nemen?
Waar moet ik op letten als ik iemand aan spreek?
Wat kan ik doen om het veilig te houden?
Moet ik juist smiddags of savonds gaan?
Naar de wallen of ergens anders?
Ik heb geen idee hoe ik op straat moet kopen en ik ben nogal kwetsbaar.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#9
שמש zei:
Hmm. Vragen naar verkooppunten is niet toegestaan hier, met risico dat je gebant wordt. Hopelijk kom je er mee weg aangezien je hier nieuw bent. Niemand kan je dus helpen. Voor je andere vragen; ik neem aan dat je zelf weet wat het juiste antwoord is. Wat betreft veiligheid; probeer het adres van de dealer te sms'en naar een vriend en zet er bij dat ie de politie moet bellen als je niet binnen een half uur iets van je laat horen. Succes.
Klik om te vergroten...
Bedankt!

Ik dacht dat ik niet direct vroeg naar een specifieke plek.
Het gaat mij puur om de veiligheid.

Ik mag dus ook niet vragen welk dagdeel het beste is vanwege de engerds?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lias zei:
Bedankt!

Ik dacht dat ik niet direct vroeg naar een specifieke plek.
Het gaat mij puur om de veiligheid.

Ik mag dus ook niet vragen welk dagdeel het beste is vanwege de engerds?
Klik om te vergroten...
:peace:
Ik zou niet weten wanneer je het beste naar die dealer kan gaan.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien kun je je live locatie delen (via WhatsApp) met een vriend(in) of kennis, zodat deze het in de gaten kan houden en wanneer deze het niet vertrouwt omdat je bijv. veel langer op één plek blijft dan gepland, je kan appen of bellen voor de zekerheid.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit zal ik doen. Per slot van rekening weet je maar nooit .
D
De SchepperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Revolutionair zei:
Bekijk bijlage 4730 Maja @Lias leuk is anders....


Dus als ik het goed begrijp ben je dus omgebouwd van man naar vrouw omdat je jezelf niet kon vinden in het geslacht dat je was, en je bent zwaar verslaafd aan de speed. En was je cold turkey afgekickt toen je een minderjarige dakloze hoer was op het station van Maastricht?

Ik dacht dat ik een zwaar leven had gehad..
Maar dat klinkt allemaal niet zo best.
Klik om te vergroten...

Haha, ze (/hij) is naar eigen zeggen ook bekende Nederlander, lekker laten trollen..
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Legio Patria Nostra zei:
Dit instellen kan snel geregeld zijn.
Dan ben je in ieder geval niet ziek meer, als je eenmaal op de goede dosis zit.
Cravings? Deze zul je nog wel een tijdje houden. Dat wordt geleidelijk minder als je eenmaal " went aan het niet meer " moeten" gebruiken.
Klik om te vergroten...

De trek zit ook denk ik voor een deel tussen mijn oren. Nu krijg ik 1 pil voor 24u, terwijl je met heroïne om de paar uur moet spuiten. Je moet zelfs s'nachts je bed uit om te spuiten als je niet compleet nat en koud wilt slapen.
Ik maakte daarom s'avonds een spuit klaar, voor het slapen wat spuiten en de rest had ik voor als ik wakker werd na een paar uur.

Dat ene pilletje doet heel veel, maar lijkt zo weinig.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Pilletje van 50mg neem ik aan? Zal wellicht beter werken als 30 mg, als je nooit methadon hebt gebruikt kan dat al een afdoende dosering zijn, dat merk je de komende dagen vanzelf.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#16
drugsafval zei:
Haha, ze (/hij) is naar eigen zeggen ook bekende Nederlander, lekker laten trollen..
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat het een troll is, waar baseer je dat op en wat zou de reden daarvoor zijn?
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#17
hansje1963 zei:
Pilletje van 50mg neem ik aan? Zal wellicht beter werken als 30 mg, als je nooit methadon hebt gebruikt kan dat al een afdoende dosering zijn, dat merk je de komende dagen vanzelf.
Klik om te vergroten...
1 pil van 50mg idd
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat is één van de grote voordelen van methadon.
Je hoeft er niet meerdere keren per dag mee bezig te zijn.
Een grote verlichting!
Ik moest eerder 3 x per dag Oxcycontin nemen, en je lichaam reageert direct als je een half uur later dan gewoon die Oxcycontin innam. Want je krijgt die ontwenningsverschijnselen .
Nu: 1 x per dag de methadon . Veel beter zo...
Hoe gaat het nu? Is er verder verhoogd, en, hoe werkt het nu?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#19
drugsafval zei:
Haha, ze (/hij) is naar eigen zeggen ook bekende Nederlander, lekker laten trollen..
Klik om te vergroten...

Ik weet niet volgensmij wel een echt persoon.
Denk niet dat het allemaal nep is.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Lias zei:
1 pil van 50mg idd
Klik om te vergroten...
Ik heb ze nooit gehad, wel van 20mg, stond toen nog op 140mg dus 7 pillen is makkelijker als 28 stuks, zelf ben ik halverwege jaren 90 ingesteld op 20mg en door bij te gebruiken na jaren steeds hoger ingesteld, probeer niet bij te gebruiken want voor je het weet sta je op 100mg of meer, dat met een lange periode en het word een haast onmogelijke opgave weer terug op 0 te komen, ik heb er 12jaar voor moeten vechten.... Hoop dat de 50mg afdoende is, die craving komt ook mede omdat je eigenlijk dag in dag uit gebruikt en dan ineens niet meer, dan val je in een gat wat opgevuld moet worden, zet door en dat libido, dat komt snel terug bij een lage dosering /staken, succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."