#1
Als je meta verslaafd bent, ben je dan ook niet verslaafd aan hero?
Je bent toch verslaafd aan de morfine?
Waarom is het afkicken van meta zwaarder en langer? Kun je dan niet van meta terug naar hero om daar van af te kicken? Als je van meta terug naar hero gaat, wordt je dan wel of niet ziek? En van welke kick je dan af, de meta terwijl je hero gebruikt en vanwege de morfine dat in beide zit daardoor niet of wel ziek bent, tijdens gebruik.
Ik zit hier nu een uur over na te denken.
(Vannacht niet geslapen -slaapgebrek- )
Je bent toch verslaafd aan de morfine?
Waarom is het afkicken van meta zwaarder en langer? Kun je dan niet van meta terug naar hero om daar van af te kicken? Als je van meta terug naar hero gaat, wordt je dan wel of niet ziek? En van welke kick je dan af, de meta terwijl je hero gebruikt en vanwege de morfine dat in beide zit daardoor niet of wel ziek bent, tijdens gebruik.
Ik zit hier nu een uur over na te denken.
(Vannacht niet geslapen -slaapgebrek- )