#1
Maar de trek blijft, Anoniempje.


ratmatje020 zei:Toen ik kapte met methadon was ik een maand ziek en daarna word het langzaam minder.(das normaal voor langere gebruikers)
speedjunky69 zei:ik ben nu bezig met afbouwen. ik ben al van 150 mg naar 80 mg afgebouwd en ik ga verder tot dat het niet meer lukt daarna wil ik de snelle detox(afbouwen met naltrexon) gaan doen.
t lijkt me heerlijk om niet meer afhankelijk te zijn van methadon : niet meer 2 x per week door weer en wind mn meth ophalen, niet meer dromen over ziek worden.
ik hoop echt dat t me gaat lukken. ik merk nu al dat mn zelfvertrouwen een enorme boost krijgt van het afbouwen. ook ben ik al veel fitter en heb veel minder slaap nodig.
ik was bang dat ik veel depressiever zou worden maar het tegenovergestelde is waar!
nu maar hopen dat het zo blijft bij mn verdere afbouw!
Ninanina zei:Ik wens jullie vooral veel sterkte!!!
Ik ben dus nu, na bijna 10 jaar meet en om van de rest nog maar niet te spreken, 9 dagen op 0!!
Ik heb er wel maanden over gedaan!! En nu, zelfs na meer dan een week voel ik me klote!
Buik en darmkrampen zijn minder, maar, kou (echt brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr), niezen, onrust, wiebelende benen,geen energie......
Dom gedoe!! Ik ben het beu!! Dit moet hier vooruit gaan!!!!
ray1 zei:KetaNr1 zei:Buiten in het zonnetje gaan zitte en een stickie aansteke...![]()
De eerste keer dat ik van meta afkickte was in de gevangenis: ( EIGEN KEUZE AFBOUWEN !! )
van 140mg naar 0
op de dag dat ik niets meer kreeg begon het gedonder: halucineren, koud warm, zenuwen, gejaagd gevoel, zitten staan liggen weer staan, je kent het wel.
Dat heeft die keer bij mij 4 weken aangehouden, ik had daarvoor ook 7 jaar iedere dag meet en bruin en coke alles eigenlijk gebruikt.
We zijn nu 10 jaar verder en het gebeurd me nu 3 keer per jaar dat ik verslaafd ben en weer
moet afkicken.
Dan heb ik eerst maanden bruin gebruikt, en ga dan over op meet dat los ik op de groene tabletten van 20mg met water en spuit ik, dan werkt het ook geen 24 uur maar korter zo'n 12 uur.
hoe is het met je Ray gr jaap
Die pillen verminder ik iedere dag tot ik op het laatst van de laatste drap ook nog een keer filter
Let goed op de laatste drap van de dag ervoor, anders als het weken oud is krijg je een FIT
Die dodelijk kan zijn, hetzelfde als je opgelost hebt met verotte citroen.
Vaak zijn daarna de ontwenningsverschijnselen wel vol te houden na een dag of 7 is het over.
Je merkt het als je opstaat: Ineens heb je weer zin in dingen te doen !!!
Alleen ik zit nu met een probleem staat hier ook op het forum vandaag gepost.
Ik kan niet meer afkicken!! houd het 4 dagen vol zonder, moet dan nog 3 dan ben ik clean maar voor die tijd koop ik weer wat.
En begint de hele kermis weer van voren af aan, ik ga kapot jongens.
Ik wil het niet meer.
Stop dan zou je zeggen: maar dat gaat juist niet meer, terwijl ik nu al een jaar of wat 3 keer per jaar verslaafd ben en weer afkick!!!
Zeg me maar hoe het kan
neboe zei:Alleen ik zit nu met een probleem staat hier ook op het forum vandaag gepost.
Ik kan niet meer afkicken!! houd het 4 dagen vol zonder, moet dan nog 3 dan ben ik clean maar voor die tijd koop ik weer wat.
En begint de hele kermis weer van voren af aan, ik ga kapot jongens.
Ik wil het niet meer.
Stop dan zou je zeggen: maar dat gaat juist niet meer, terwijl ik nu al een jaar of wat 3 keer per jaar verslaafd ben en weer afkick!!!
Zeg me maar hoe het kan

joolie-ah zei:hallo,
ben op m'n 18de verslaafd geraakt aan heroine, heb ook jaren coke gebruikt en zoals de meeste gebruikers ook methadon.
als ik gewoon bruin had slikte ik geen methadon, de laatste jaren gebruikte ik ongeveer 2 en een halve gram per dag.
coke gebruik ik al een jaar of 10 niet meer en sinds mijn verjaardag 22 mei 2005 ook geen heroine meer, dat koste me niet eens veel moeite, ik was het leven kotszat en de kwaliteit was zo waardeloos geworden dat het me reuze meeviel!
ik slikte de 1ste week 40 pillen en zakte binnen een maand naar 10 pillen, ben heel lang op 5 pillen blijven hangen.
ondertussen ben ik 42 en mijn leven heeft dus voor een groot gedeelte in het teken gestaan van verslaving, ik ben ervan overtuigd dat als je iets echt wilt je een heel eind komt.
zover als nu ben ik nog nooit geweest, ik zit nu op anderhalve pil per dag en de laatste loodjes zijn zoals altijd het zwaarst, ik wil graag 22 mei( op mijn verjaardag) me weer helemaal fit voelen en pilvrij zijn, voor het eerst in mijn volwassen leven.
maar wat is wijsheid, nu gewoon niks meer slikken of ieder dag een kwart minder?
ik zal er toch doorheen moeten.
helemaal pilvrij zal ik nooit worden want ik slik ook citalopram, maar dat heeft een hele an dere reden en daar heb ik me bij neergelegd, bovendien word ik niet ziek als ik dat een x niet slik.
ben erg benieuwd naar de ervaringen van anderen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."