Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"EERST EN VOORAL SUCCES VERDER EN HOUDEN ZO MAAR IK WIL JE EEN RAAD VRAGEN;ik sta op (55 METADON en iedere maar iedere morgen ben ik ziek!!!!!!!zelfs na het drinken duurt het een uur en alf eer ik wat beter ben.TOT DIE TIJD BEN IK neerslachtig.OOK tijdens het slapen voel ik mij ongemakkeijk en heb nachtmerries zo hou ikt niet langer vol.....help mij alle tips zijn welkom er moet verandering komen k hebkind waar ik voor zorgen moet"
"snap er niks meer van ?IS NU beter dat je taag af gat bouwen ?SOMS HEB IK T GEVOEL dat je zieker bent als je traagafbouwt en wanneer zet je de stap om te gaan dalen.IEDERE MORGE BEN IK OPNIEUW ziek dit l twee jaar.BEN DA GEVOEL BEU!ik geraak pas in routine na twee uur na inname zeg....WAAROM,,,"
"hoi ben gebruiker sedert een goede tien jaar waarin k clean werd en telkens door stomme situaties opnieuw herviel,nu gebruik ik alweer een goed jaar metha en ben de situatie meer dan beu.HET WERKT TELKENS PAS NA EEN GOEDE TWEE UUR,ik slaap echt bizar heb rare dromen geen levenslust ETC; WAT IS er toch mis dat ik zo moeilijk wakker raak en dat ik me zo elledig voel????"
"Re: Voor afkickers en afgekickten: wat is lekkerder dan drug hoen nieuwop dit forum gebruk nu twee jaar methadon en wil es prate over hoe ziek ik elke moren ben en wat ik eraan kan doenµ"