Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe injecteren als je geen aders meer vind???

Hoe injecteren als je geen aders meer vind???

90 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gelukkig heeft de topic starter al geen 3 jaar meer gereageerd.

dus het zal wel goed gekomen zijn
J
Jet555Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou,of het bij mij erger was dat weet ik niet. Denk dat je wel net zo ziek bent geweest als ik! Alleen duurde het zo lang bij mij. Maar goed. Ik leef nog!!! En jij gelukkig ook. Maar voor mij, nooit nooit weer
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
trouwens @ topicstarter :
vroeger werkte er iemand bij mij die spoot vlak onder de huid zn heroine...
weet er het fijne niet van maar miss is dat een optie???
of sla ik de bal helemaal mis??
ben niet zo een needlefreak :wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
ketanest weet hier ook wel antwoord op denk ik. aangezien hij al jaren onder medische begeleiding IM keta spuit.
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
tyfus .... lees en huiver beste jonge lezerttjjuhhsssss...

doorspuiten tot dat je aderen het niet meer aankunnen, abcessen, ontstekingen.

HEROINE IS EEN VLOEK !!
SPUITEN IS DE LAATSE FASE VAN JE LEVEN !!!
VERMIJDT HEROINE !! VERMIJDT DE INJECTIENAALD EN DE BASEPIPE !!
Klik om te vergroten...

u bent een wijs man! of eigenlijk ook gewoon goe bij uw zinnen :mrgreen:
Wij gaan toch ook geen 100trips tegelijkertijd nemen. Ja dan zouden we idd meer voelen, maar net zoals bij basen, chinezen en spuiten is dat problemen zoeken. En druggebruik houden we liever vrij, vrolijk, ongedwongen en recreatief.
Of zit ik daar zo fout mee?
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#6
takala zei:
u bent een wijs man! of eigenlijk ook gewoon goe bij uw zinnen :mrgreen:
Wij gaan toch ook geen 100trips tegelijkertijd nemen. Ja dan zouden we idd meer voelen, maar net zoals bij basen, chinezen en spuiten is dat problemen zoeken. En druggebruik houden we liever vrij, vrolijk, ongedwongen en recreatief.
Of zit ik daar zo fout mee?
Klik om te vergroten...

Behalve dat het idd allebei problemen zoeken is, vind ik 100 trips niet echt te vergelijken met basen of hero. OD tripmiddelen wordt je even gek en wil je het (iig voor ene tijdje) daarna waarschijnlijk niet meer.
Hero word je ziek, ga je kapot en alsnog wil je meer.

:wave:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
@ ts: ik heb al gehoord van tussen de tenen spuiten en onder je oksel spuiten, van dat laatste ben ik niet 100% zeker though
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar 'tis natuurlijk wel zo dat als LSD de basis is van je leven je nauwelijks kunt geloven dat dit soort vragen opkomen. :wink:

Acid maakt je geest gewoon heel gezond en je ultra bewust van hygiene, zuiverheid, gezondheid, aardse schoonheid, noodzaak voor welzijn en gewoon heel veel common sense in general.

LSD gebruikers hebben gevoelens als hyper gevoelige censoren, verslaafde smackgebruikers hebben alleen hun fysieke aanwezigheid nog.

Psychedelica gebruikers die nog nooit iets geestvernauwens hebben geproefd staan nog verder bij bruin gebruikers vandaan als mensen die alleen het normale bewustzijn kennen.

Voor mij LSD ook het enige waar m'n geest ligt, al ben ik niet vies van zo nu en dan eens de donkere kant.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ Amen!
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cut the smack...ehh..crap :wink:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#11
Atropa zei:
Acid maakt je geest gewoon heel gezond en je ultra bewust van hygiene, zuiverheid, gezondheid, aardse schoonheid, noodzaak voor welzijn en gewoon heel veel common sense in general.

LSD gebruikers hebben gevoelens als hyper gevoelige censoren, verslaafde smackgebruikers hebben alleen hun fysieke aanwezigheid nog.
Klik om te vergroten...
Nice!..mooi, en vooral goed bewoord:)
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#12
loadrunner zei:
zulke dingetje... plaatjes kunnen schokkend zijn, vandaar dat ik ze niet met de tag heb neer gezet

[url=http://www.huidarts.com/patinfo/uploads/1138221321_Foto_tromboflebitisklein.jpg]http://www.huidarts.com/patinfo/uploads ... sklein.jpg[/url]

[url=http://www.oddsquad.com/media/resampled_99__ARM__resize.JPG]http://www.oddsquad.com/media/resampled ... resize.JPG[/url]

[url=http://drugrecognition.com/images/arm.jpg]http://drugrecognition.com/images/arm.jpg[/url][/quote]

eigen schuld dikke.. deuk :P
Klik om te vergroten...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wij zijn er niet voor om mensen te zeggen dát ze het liefst nu moeten stoppen. Het is een eigen keuze, adviseren kan altijd.

tja, het is goed bedoeld, om dingen erover te zeggen, hoe je erover denkt. Maar niet iedereen heeft daar behoefte aan, toch?

Dus als je vraagt waar je het beste kan spuiten, lees dan over de opmerkingen heen waar je niets aan hebt. Je zal vast wel nuttige tips kunnen vinden. :wink:
a
another_addictLid
01-01-2024, 00:00
#14
ArieKanariE zei:
subcutaan (onder de huid) heroine spuiten lijkt mij, net als intramusculair ( in de spieren ) op zich wel mogelijk, mits je natuurlijk wel je injectienaaldmaat daaraan aanpast :wink: De horror die ik heb gezien bij mensen die enorm dikke 'spier naalden' in de aders van hun handen (ideetje F4Y? ) probeerden te raggen staat me nog, al is het een decennium geleden, helder bij ...

ik denk trouwens wel dat dat pijn gaat doen. Ik kan me nog herinneren dat intramusculair geinjecteerde anabolen op waterbasis, mn reet voor mn gevoel en in vijven spleet en daar heb ik toen echt dagen mank van gelopen, die eerste keer. ( paar maanden later liep ik mank van de spieren :beer:

weet waar je aan begint dus als je een lage pijngrens hebt. Heroine spuit je tenslotte met een zuur en water, dus dat lijkt mij nog meer pijn te gaan doen :wink:

Daarbij denk ik eigenlijk ook dat je veel minder een flash zult hebben. Dat is pure logica, aangezien de heroine via een spier of zelfs in het vetweefsel onder de huid, veel minder snel opgenomen kan worden door het lichaam in vergelijking met een intraveneuze injectie ( in je ader dus ) en dus lijkt het mij dat die eerste instant boost er een stuk minder zal zijn... nu ik erover nadenk ; dat zou misschien nog wel eens een reden van een OD kunnen zijn ook .. aangezien het, net zoals bij base-coke gebruikers, vaak vooral om die flash gaat bij mensen die spuiten. En als ze die flash niet krijgen, gaan ze gewoon door tot het gaatje.

<gedachte voor gebruikers>
ik kan hier wel bijdehand gaan lopen opmerken van je moet stoppen en spuiten is nog erger dan chinezen, maar je weet zelf waarschijnlijk een heel stuk beter dan velen die hier posten hoe verwoestend die zooi is. Of je het nou rookt of spuit. Beiden hebben voor en nadelen.

Helaas is stoppen ermee vaak een tijdje ervaren hoe het is om nog meer verwoest te zijn. hoe het is om dag in dag uit wat meer dood te gaan voor een paar weken lang. Iemand die dat 'ziek zijn' nooit heeft ervaren weet niet waar hij of zij over praat. Dat gaat vaak voor velen letterlijk hun voorstellingsvermogen te boven.

Maar jij zegt dat je niet meer kan spuiten F4Y.. je armen zijn blijkbaar al kapot. Wat dat betreft heb je natuurlijk nog veel meer lichaamsdelen die ik persoonlijk eerder zou injecteren dan welke spier dan ook.

Ik denk aan de aders in je oksels, je liezen, je dijbenen, je kuiten. je tenen, je nek of misschien zelfs tussen je vingers ...

als voorbeeld zou je eens naar een foto moeten kijken van zo'n enorme bodybuilder op zo'n wedstrijd. Doordat die figuren op zo'n dag amper nog vet hebben, kun je zowat alle (slag)aders hardstikke goed zien zitten.
diezelfde aders zitten in jouw lichaam, alleen meestal verborgen onder wat meer vet en zijn er geen spieren die ze omhoog duwen.
Daar kun je dus natuurlijk hetzelfde aan doen als wat je met je arm deed. Namelijk afbinden.
Bind je been eens af direct onder je lies .. moet je eens zien wat een aderpracht :wink: je eronder en erboven zult vinden na een tiental seconden.

het is wat raar om je er succes mee te wensen, aangezien het een one way ticket to hell is ... maar welke rit dan ook, die heb je liever zonder abcessen en gezwellen :wink:
uiteindelijk is het natuurlijk zo, bijdehand of niet, die zooi maakt je kapot en er zijn tegenwoordig zoveel instanties en manieren die je kunnen helpen bij het afkicken, dat het bijna zonde zou zijn om ze niet te proberen :wink:

:wave:

edit :
als je het trouwens toch van plan bent om in een spier te gaan spuiten, neem dan een injectienaald van 30 mm lang en 1.5-2 mm breed.
De spier die het minste pijn zal doen is de dikste spier die je kan bereiken.
Dus dat zal je bil zijn. Probeer dan boven in de binnenkant van een bil te prikken, dan heb je de minste kans een zenuw te raken en verlamd te worden ofzo :wink:

De spieren aan de voorkant van je bovenbeen, of schouder of triceps kunnen ook, al zullen die iets pijnlijker zijn.
en natuurlijk vooral de spier waarin je injecteerd ontspannen als je spuit :wink:


:openmouth:
Klik om te vergroten...

Dit lijkt me toch wel het beste advies hier.
Ben zelf geen (ex)spuiter ofzo, maar kan je wel aanraden:

Maar intramusculair spuiten is gewoon bijzonder gevaarlijk. Tenzij je echt een goed onderkomen hebt (woon je bij een niet gebruiker die proper leeft?) zou ik het vermijden... Want als verslaafde op zich leef je echt veel te vuil om die wondes te verzorgen... Zeker als ze gaan jeuken!!!! Dan krab je die rotzakerij volledig de ziekelijkheid in!!!!


Het is ook een gok, maar probeer een dokter hulp te vragen. Als je erin slaagt een conversatie te beginnen over 'als het moet dan liefst zo proper mogelijk' zullen er zijn die je willen advies geven.

Ik heb zelf al verhalen gehoord over sociale werkers/verplegers die mensen helpen spuiten 1maal daags.
S
SkullcrusherLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
tyfus .... lees en huiver beste jonge lezerttjjuhhsssss...

doorspuiten tot dat je aderen het niet meer aankunnen, abcessen, ontstekingen.

HEROINE IS EEN VLOEK !!
SPUITEN IS DE LAATSE FASE VAN JE LEVEN !!!
VERMIJDT HEROINE !! VERMIJDT DE INJECTIENAALD EN DE BASEPIPE !!
Klik om te vergroten...
Had het zelf niet beter kunnen zeggen.
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ik wel: "Blijf uit de buurt van alle drugs, gij zult het niet nodig hebben voor een gelukkig bestaan". :wink:
n
nightstalkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik weet dit is een BUMP

maar, zijn niet echt serieuze reacties gekomen.


Ik ben geen voorstander voor injecties, maar heb er wel veel ervaring mee. Soms na een lange tijd de chinezen, wordt het te hard voor je longen/keel en soms sloeg ik paar dagen over op t injecteren.
Chinezen blijft t beste optie dan injecteren.
Dit is alleen voor heroineverslaafden, voor anderen raad ik dit NIET aan. Er zijn veel betere opties, waar je veel plezier kan aan hebben. Een jointje met een rohypenol (voor degene die geen ervaring hebben met hero) komt al dichtbij het effect als je t eens wilt ervaren

Nu, Ik heb net hetzelfde probleem. De aders, ik heb fouten gemaakt bij het zelfinjecteren, in t begin ging het zo goed, dat ik dacht dat ze onsterfelijk waren. Maar dit is een GROTE fout.
Hier is een goede link, dit zal je helpen met:
1) Veilig injecteren
2) zorgen dat je aders niet snel kapotgaan
3) Aders vinden

http://www.free-clinic.be/folders/fol_veiliger-spuiten.html

Dit heeft me geholpen, om met de beperkte mogelijkheden die ik had, toch te kunnen injecteren.

Aan de rotzakken die hier kutcommentaar geven: Denken jullie echt de mensen met dit probleem te helpen? Ik bedoel niet aders te vinden of hoe ze echt wel kunnen injecteren. IMO het is beter dat ze t veilig doen, dan zonder informatie er aan te beginnen!

Je mag mij hierover altijd nog vragen stellen via PM, want aan de reacties te zien heeft hier niemand baadt bij. Als je dit google'd, kom je snel op dit topic terecht. Vandaar de bump.

Ik ga de negatieve reacties negeren, ook de PM's.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ha, een topic uit mijn gele periode wordt opgedregd.

Je hebt gelijk kerel. Het was een zeer kortzichtige reactie van mij. Natuurlijk help ik daar niemand mee. Gelukkig heb jij dat met jouw reactie voor mij, dik twee jaar later, kunnen corrigeren. Je bent informatief bezig!
L
Lid 30310Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou dat heb ik ook eens gehad,bloed trekken en dan toch kapot gaan van de pijn. Maar het schijnt dus zo te zijn dat je het aan de kleur van het bloed kan zien. Als het donkerrood is dan zit je goed. Maar is het lichtrood trek hem dan maar gelijk eruit want dan als je dan afdrukt ga je dus echt kapot van de pijn,misschien een slagader geraakt dan ofzo, in ieder geval niet okay. Maar ja als het echt niet meer gaat,dan maar onderhuids lijkt mij het beste. Dus gewoon een vetrandje onderin je buik pakken lijkt mij de beste plek.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik denk dat ik de oplossing heb voor het probleem.

maar eer ik die vermeld wil ik wel even zeggen dat er behoorlijk wat reacties boven zijn geplaatst die ik persoonlijk zinloos vind of zelfs ronduit beledigend.
de topic started weet ook wel dat hij niet echt gezon meer bezig is, dat hij hier zijn hele verhaal eerlijk ten toon steld toond voor mij aan dat hij oprecht hulp zoekt. om dan zo iemand met goedkope en zinloze 'grapjes' te vernederen heeft geen zin en getuigt niet van klasse.

maar genoeg daarover.
als het lichaam zo protesteerd dan is spuiten gewoon niet meer mogelijk, doorgaan gaat enkel grote problemen veroorzaken die wel eens de dood of amputatie tot gevolg kan hebben.

dat chinesen niet de oplossing is snap ik als geen ander, zelf snuif ik mijn heroine en als ik het moet chinesen dat heb ik ook minstens 3 tot 4 keer zoveel nodig. snuiven en spuiten heeft bijna dezelfde werking, (heb 3 maanden in mijn leven gespoten dus kan dit vergelijken).

nu kan ik me voorstellen dat snuiven niet die kick geeft als spuiten, spuiten is in 1 keer voluit, en met een snuif duurt het tussen de 7 en 20 minuten ongeveer. het komt dan langzaam op, wat dat betreft werkt chinesen nog sneller. toch raad ik je aan om te gaan snuiven, ik zie geen andere oplossing voor je. kende iemand die er net zo aan toe was als jij. en stak op het laatst altijd gewoon de spuit in zijn bovenbeen, in het vet. in spieren spuiten is echt slecht en inderdaad heel erg pijnlijk. een arts moest mij eens in een spier spuiten, ik kroop over de tafel!

dus, ik zou het op snuiven houden!
(wel eerst de neus goed snuiten en met water spoelen, dan beetje drogen binnenin met een opgerolt stukje wc papier, maar niet te droog maken. juist omdat de slijmvliezen wat nat zijn wordt de dope beter opgenomen, anders snuif je zo de helft je keel in.)

succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."