Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe injecteren als je geen aders meer vind???

Hoe injecteren als je geen aders meer vind???

90 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stoppen met heroine lijkt me het beste. Ook het moeilijkste maar wel het beste voor je :)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik krijg bij het lezen van dit topic echt klamme handjes.
Jongens, ga dan toch maar weer chinezen.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
tyfus .... lees en huiver beste jonge lezerttjjuhhsssss...

doorspuiten tot dat je aderen het niet meer aankunnen, abcessen, ontstekingen.

HEROINE IS EEN VLOEK !!
SPUITEN IS DE LAATSE FASE VAN JE LEVEN !!!
VERMIJDT HEROINE !! VERMIJDT DE INJECTIENAALD EN DE BASEPIPE !!
Klik om te vergroten...

xD
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chinezen is beter dan spuiten, ik zou hier wat plaatjes kunnen posten met wat er kan gebeuren als je de verhouding verkeerd hebt, of toch vieze watten hebt, citroensap over de datum enzo. maar daar heeft niemand behoefte aan...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou wel is een foto wiillen zien van zijn armen .. een horrorshot ?

:confused:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
zulke dingetje... plaatjes kunnen schokkend zijn, vandaar dat ik ze niet met de tag heb neer gezet

[url=http://www.huidarts.com/patinfo/uploads/1138221321_Foto_tromboflebitisklein.jpg]http://www.huidarts.com/patinfo/uploads ... sklein.jpg[/url]

[url=http://www.oddsquad.com/media/resampled_99__ARM__resize.JPG]http://www.oddsquad.com/media/resampled ... resize.JPG[/url]

[url=http://drugrecognition.com/images/arm.jpg]http://drugrecognition.com/images/arm.jpg[/url]
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
loadrunner zei:
zulke dingetje... plaatjes kunnen schokkend zijn, vandaar dat ik ze niet met de tag heb neer gezet

[url=http://www.huidarts.com/patinfo/uploads/1138221321_Foto_tromboflebitisklein.jpg]http://www.huidarts.com/patinfo/uploads ... sklein.jpg[/url]

[url=http://www.oddsquad.com/media/resampled_99__ARM__resize.JPG]http://www.oddsquad.com/media/resampled ... resize.JPG[/url]

[url=http://drugrecognition.com/images/arm.jpg]http://drugrecognition.com/images/arm.jpg[/url][/quote]


:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Klik om te vergroten...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
horror ....

:flushed:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dus houd t bij chineze, dan raak je alleen het tussenschotje kwijt, of je krijgt last van slijmvorming enzo.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
ipv die kerel af te kraken zouden degene die er niks vanaf weten beter hun mond toehouden...
:rolleyes:
zucht...

iedereen met die kritiek!!
beter zouden er alleen mensen zoals speeseend of ariekanarie hier reageren en niet mensen die alleen maar reageren om iemand nog dieper de dieperik in te duwen...
da vind ik ervan!!
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frisko je kan vanaf hier niet onderscheiden wie in dit topic er wel en niets iets van af weten.. trust me.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lake zei:
Frisko je kan vanaf hier niet onderscheiden wie in dit topic er wel en niets iets van af weten.. trust me.
Klik om te vergroten...
true maar ik zie ook dat er rond de pot gedraaid word en niet concreet op zn vcragen beantwoord word...

die antwoorden kunnen alleen arie,needlefreak,speeseend,tellius,of jaja ons geven denk ik :)
en miss nog iemand die verpleging oid doet ja :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
iedereen weet dat je tussen je tenen moet zijn als de armen niet meer kunnen ... met wat voor beginner hebben we hier te maken ?

Ik wil hem niet afzeiken, maar wel de jongere even attenderen op het drama.

:wave: :hearteyes:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik vind ook dat het accentueren van de ellende het doel voorbij schiet.
Ik vind het juist een fantastisch gestelde vraag, er zijn weinig mensen die zoveel moed tonen en de realiteit omtrent zoiets niet automatisch verfraaid weergeven. Reacties als dit zijn dus precies waarom kinderen bv hun ouders niet eerlijk vertellen dat ze drugs gebruiken.

Heroine is kutspul...dat weten we allemaal, dat is genoeg benadrukt door de vraag zelf..maar dat is niet het probleem van TS. Het probleem is, dat hij bovenop zijn verslaving nu ook nog met een chronisch geld probleem zit, en wegens de mindere werking van chinezen waarschijnlijk een voordurende mate van cravings ervaart.
Dat is dus de formule voor een hele snelle aftakeling, en verzuim van zelfonderhoud. Het kunnen spuiten betekend voor TS waarschijnlijk een minder gezondheids risico dan niet kunnen spuiten.

Maargoed..TS heeft denk ik zelf ook wel door dat dit slechts een tijdelijke oplossing kan zijn. Hoeveel dieper zwem je de stront naar beneden in de hoop voor een hap lucht voordat je doorkrijgt dat je toch echt omhoog zwemmen moet.

Ik hoop dat je snel je leven weer onder controle krijgt.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
pipoxyz zei:
ik vind ook dat het accentueren van de ellende het doel voorbij schiet.
Ik vind het juist een fantastisch gestelde vraag, er zijn weinig mensen die zoveel moed tonen en de realiteit omtrent zoiets niet automatisch verfraaid weergeven. Reacties als dit zijn dus precies waarom kinderen bv hun ouders niet eerlijk vertellen dat ze drugs gebruiken.

Heroine is kutspul...dat weten we allemaal, dat is genoeg benadrukt door de vraag zelf..maar dat is niet het probleem van TS. Het probleem is, dat hij bovenop zijn verslaving nu ook nog met een chronisch geld probleem zit, en wegens de mindere werking van chinezen waarschijnlijk een voordurende mate van cravings ervaart.
Dat is dus de formule voor een hele snelle aftakeling, en verzuim van zelfonderhoud. Het kunnen spuiten betekend voor TS waarschijnlijk een minder gezondheids risico dan niet kunnen spuiten.

Maargoed..TS heeft denk ik zelf ook wel door dat dit slechts een tijdelijke oplossing kan zijn. Hoeveel dieper zwem je de stront naar beneden in de hoop voor een hap lucht voordat je doorkrijgt dat je toch echt omhoog zwemmen moet.

Ik hoop dat je snel je leven weer onder controle krijgt.
Klik om te vergroten...

heel mooi verwoord. kan me er alleen maar bij aansluiten.

ik kan ts verder ook geen advies geven, want heb hier geen verstand van.. maar hoop dat je je antwoord krijgt.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#16
subcutaan (onder de huid) heroine spuiten lijkt mij, net als intramusculair ( in de spieren ) op zich wel mogelijk, mits je natuurlijk wel je injectienaaldmaat daaraan aanpast :wink: De horror die ik heb gezien bij mensen die enorm dikke 'spier naalden' in de aders van hun handen (ideetje F4Y? ) probeerden te raggen staat me nog, al is het een decennium geleden, helder bij ...

ik denk trouwens wel dat dat pijn gaat doen. Ik kan me nog herinneren dat intramusculair geinjecteerde anabolen op waterbasis, mn reet voor mn gevoel en in vijven spleet en daar heb ik toen echt dagen mank van gelopen, die eerste keer. ( paar maanden later liep ik mank van de spieren :beer:

weet waar je aan begint dus als je een lage pijngrens hebt. Heroine spuit je tenslotte met een zuur en water, dus dat lijkt mij nog meer pijn te gaan doen :wink:

Daarbij denk ik eigenlijk ook dat je veel minder een flash zult hebben. Dat is pure logica, aangezien de heroine via een spier of zelfs in het vetweefsel onder de huid, veel minder snel opgenomen kan worden door het lichaam in vergelijking met een intraveneuze injectie ( in je ader dus ) en dus lijkt het mij dat die eerste instant boost er een stuk minder zal zijn... nu ik erover nadenk ; dat zou misschien nog wel eens een reden van een OD kunnen zijn ook .. aangezien het, net zoals bij base-coke gebruikers, vaak vooral om die flash gaat bij mensen die spuiten. En als ze die flash niet krijgen, gaan ze gewoon door tot het gaatje.

<gedachte voor gebruikers>
ik kan hier wel bijdehand gaan lopen opmerken van je moet stoppen en spuiten is nog erger dan chinezen, maar je weet zelf waarschijnlijk een heel stuk beter dan velen die hier posten hoe verwoestend die zooi is. Of je het nou rookt of spuit. Beiden hebben voor en nadelen.

Helaas is stoppen ermee vaak een tijdje ervaren hoe het is om nog meer verwoest te zijn. hoe het is om dag in dag uit wat meer dood te gaan voor een paar weken lang. Iemand die dat 'ziek zijn' nooit heeft ervaren weet niet waar hij of zij over praat. Dat gaat vaak voor velen letterlijk hun voorstellingsvermogen te boven.

Maar jij zegt dat je niet meer kan spuiten F4Y.. je armen zijn blijkbaar al kapot. Wat dat betreft heb je natuurlijk nog veel meer lichaamsdelen die ik persoonlijk eerder zou injecteren dan welke spier dan ook.

Ik denk aan de aders in je oksels, je liezen, je dijbenen, je kuiten. je tenen, je nek of misschien zelfs tussen je vingers ...

als voorbeeld zou je eens naar een foto moeten kijken van zo'n enorme bodybuilder op zo'n wedstrijd. Doordat die figuren op zo'n dag amper nog vet hebben, kun je zowat alle (slag)aders hardstikke goed zien zitten.
diezelfde aders zitten in jouw lichaam, alleen meestal verborgen onder wat meer vet en zijn er geen spieren die ze omhoog duwen.
Daar kun je dus natuurlijk hetzelfde aan doen als wat je met je arm deed. Namelijk afbinden.
Bind je been eens af direct onder je lies .. moet je eens zien wat een aderpracht :wink: je eronder en erboven zult vinden na een tiental seconden.

het is wat raar om je er succes mee te wensen, aangezien het een one way ticket to hell is ... maar welke rit dan ook, die heb je liever zonder abcessen en gezwellen :wink:
uiteindelijk is het natuurlijk zo, bijdehand of niet, die zooi maakt je kapot en er zijn tegenwoordig zoveel instanties en manieren die je kunnen helpen bij het afkicken, dat het bijna zonde zou zijn om ze niet te proberen :wink:

:wave:

edit :
als je het trouwens toch van plan bent om in een spier te gaan spuiten, neem dan een injectienaald van 30 mm lang en 1.5-2 mm breed.
De spier die het minste pijn zal doen is de dikste spier die je kan bereiken.
Dus dat zal je bil zijn. Probeer dan boven in de binnenkant van een bil te prikken, dan heb je de minste kans een zenuw te raken en verlamd te worden ofzo :wink:

De spieren aan de voorkant van je bovenbeen, of schouder of triceps kunnen ook, al zullen die iets pijnlijker zijn.
en natuurlijk vooral de spier waarin je injecteerd ontspannen als je spuit :wink:


:openmouth:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nick de Neger zei:
Beter doe je gewoon kerosine rectaal pluggen...

Of terweil: Beter stop je gewoon :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Belachelijk.
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
tyfus .... lees en huiver beste jonge lezerttjjuhhsssss...

doorspuiten tot dat je aderen het niet meer aankunnen, abcessen, ontstekingen.

HEROINE IS EEN VLOEK !!
SPUITEN IS DE LAATSE FASE VAN JE LEVEN !!!
VERMIJDT HEROINE !! VERMIJDT DE INJECTIENAALD EN DE BASEPIPE
!!
Klik om te vergroten...

s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#19
genoeg...

@exsmoker, Lysergine25 en de rest van de meelopers:

Heb je enig idee waarvoor je klapt? Indien jij je niet in deze materie kan verplaatsen, hou dan a.u.b. je applaus voor je!

De TS heeft mijns inziens een punt die nog niet eerder aangesneden is. Alleen om die reden heeft het al bestaansrecht zonder al dit soort "vervuiling" van jullie.

Mocht je zo begaan zijn met het probleem en écht mensen willen behoeden voor een fout als beginnen met Hero, start dan gewoon even een nieuw topic, zoek uit wat wel en wat geen effect heeft, onderbouw je bevindingen. Dan ben je goed bezig. Anders, zwijg a.u.b.

Gr.,

De eend
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
tussen de tenen :wink: niemand die het ziet hahaha

beter stop je gewoon met die shizzle en neem je elke keer als je zin hebt lsd dan leer je het wel af hehehe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."