#1
^ik wel: "Blijf uit de buurt van alle drugs, gij zult het niet nodig hebben voor een gelukkig bestaan". ![:wink:]()
Atropa zei:Maar 'tis natuurlijk wel zo dat als LSD de basis is van je leven je nauwelijks kunt geloven dat dit soort vragen opkomen.
Acid maakt je geest gewoon heel gezond en je ultra bewust van hygiene, zuiverheid, gezondheid, aardse schoonheid, noodzaak voor welzijn en gewoon heel veel common sense in general.
LSD gebruikers hebben gevoelens als hyper gevoelige censoren, verslaafde smackgebruikers hebben alleen hun fysieke aanwezigheid nog.
Psychedelica gebruikers die nog nooit iets geestvernauwens hebben geproefd staan nog verder bij bruin gebruikers vandaan als mensen die alleen het normale bewustzijn kennen.
Voor mij LSD ook het enige waar m'n geest ligt, al ben ik niet vies van zo nu en dan eens de donkere kant.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."