Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe injecteren als je geen aders meer vind???

Hoe injecteren als je geen aders meer vind???

90 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ik wel: "Blijf uit de buurt van alle drugs, gij zult het niet nodig hebben voor een gelukkig bestaan". :wink:
n
nightstalkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet dit is een BUMP

maar, zijn niet echt serieuze reacties gekomen.


Ik ben geen voorstander voor injecties, maar heb er wel veel ervaring mee. Soms na een lange tijd de chinezen, wordt het te hard voor je longen/keel en soms sloeg ik paar dagen over op t injecteren.
Chinezen blijft t beste optie dan injecteren.
Dit is alleen voor heroineverslaafden, voor anderen raad ik dit NIET aan. Er zijn veel betere opties, waar je veel plezier kan aan hebben. Een jointje met een rohypenol (voor degene die geen ervaring hebben met hero) komt al dichtbij het effect als je t eens wilt ervaren

Nu, Ik heb net hetzelfde probleem. De aders, ik heb fouten gemaakt bij het zelfinjecteren, in t begin ging het zo goed, dat ik dacht dat ze onsterfelijk waren. Maar dit is een GROTE fout.
Hier is een goede link, dit zal je helpen met:
1) Veilig injecteren
2) zorgen dat je aders niet snel kapotgaan
3) Aders vinden

http://www.free-clinic.be/folders/fol_veiliger-spuiten.html

Dit heeft me geholpen, om met de beperkte mogelijkheden die ik had, toch te kunnen injecteren.

Aan de rotzakken die hier kutcommentaar geven: Denken jullie echt de mensen met dit probleem te helpen? Ik bedoel niet aders te vinden of hoe ze echt wel kunnen injecteren. IMO het is beter dat ze t veilig doen, dan zonder informatie er aan te beginnen!

Je mag mij hierover altijd nog vragen stellen via PM, want aan de reacties te zien heeft hier niemand baadt bij. Als je dit google'd, kom je snel op dit topic terecht. Vandaar de bump.

Ik ga de negatieve reacties negeren, ook de PM's.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ha, een topic uit mijn gele periode wordt opgedregd.

Je hebt gelijk kerel. Het was een zeer kortzichtige reactie van mij. Natuurlijk help ik daar niemand mee. Gelukkig heb jij dat met jouw reactie voor mij, dik twee jaar later, kunnen corrigeren. Je bent informatief bezig!
L
Lid 30310Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou dat heb ik ook eens gehad,bloed trekken en dan toch kapot gaan van de pijn. Maar het schijnt dus zo te zijn dat je het aan de kleur van het bloed kan zien. Als het donkerrood is dan zit je goed. Maar is het lichtrood trek hem dan maar gelijk eruit want dan als je dan afdrukt ga je dus echt kapot van de pijn,misschien een slagader geraakt dan ofzo, in ieder geval niet okay. Maar ja als het echt niet meer gaat,dan maar onderhuids lijkt mij het beste. Dus gewoon een vetrandje onderin je buik pakken lijkt mij de beste plek.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik denk dat ik de oplossing heb voor het probleem.

maar eer ik die vermeld wil ik wel even zeggen dat er behoorlijk wat reacties boven zijn geplaatst die ik persoonlijk zinloos vind of zelfs ronduit beledigend.
de topic started weet ook wel dat hij niet echt gezon meer bezig is, dat hij hier zijn hele verhaal eerlijk ten toon steld toond voor mij aan dat hij oprecht hulp zoekt. om dan zo iemand met goedkope en zinloze 'grapjes' te vernederen heeft geen zin en getuigt niet van klasse.

maar genoeg daarover.
als het lichaam zo protesteerd dan is spuiten gewoon niet meer mogelijk, doorgaan gaat enkel grote problemen veroorzaken die wel eens de dood of amputatie tot gevolg kan hebben.

dat chinesen niet de oplossing is snap ik als geen ander, zelf snuif ik mijn heroine en als ik het moet chinesen dat heb ik ook minstens 3 tot 4 keer zoveel nodig. snuiven en spuiten heeft bijna dezelfde werking, (heb 3 maanden in mijn leven gespoten dus kan dit vergelijken).

nu kan ik me voorstellen dat snuiven niet die kick geeft als spuiten, spuiten is in 1 keer voluit, en met een snuif duurt het tussen de 7 en 20 minuten ongeveer. het komt dan langzaam op, wat dat betreft werkt chinesen nog sneller. toch raad ik je aan om te gaan snuiven, ik zie geen andere oplossing voor je. kende iemand die er net zo aan toe was als jij. en stak op het laatst altijd gewoon de spuit in zijn bovenbeen, in het vet. in spieren spuiten is echt slecht en inderdaad heel erg pijnlijk. een arts moest mij eens in een spier spuiten, ik kroop over de tafel!

dus, ik zou het op snuiven houden!
(wel eerst de neus goed snuiten en met water spoelen, dan beetje drogen binnenin met een opgerolt stukje wc papier, maar niet te droog maken. juist omdat de slijmvliezen wat nat zijn wordt de dope beter opgenomen, anders snuif je zo de helft je keel in.)

succes!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re:

Atropa zei:
Maar 'tis natuurlijk wel zo dat als LSD de basis is van je leven je nauwelijks kunt geloven dat dit soort vragen opkomen. :wink:

Acid maakt je geest gewoon heel gezond en je ultra bewust van hygiene, zuiverheid, gezondheid, aardse schoonheid, noodzaak voor welzijn en gewoon heel veel common sense in general.

LSD gebruikers hebben gevoelens als hyper gevoelige censoren, verslaafde smackgebruikers hebben alleen hun fysieke aanwezigheid nog.

Psychedelica gebruikers die nog nooit iets geestvernauwens hebben geproefd staan nog verder bij bruin gebruikers vandaan als mensen die alleen het normale bewustzijn kennen.

Voor mij LSD ook het enige waar m'n geest ligt, al ben ik niet vies van zo nu en dan eens de donkere kant.
Klik om te vergroten...


start een kerk ofzo, te prediken man gadverdamme.
je voelt je zeker nog net niet verheven aan mensen die geen drugs gebruiken? en dan dat taalgebruik, verslaafde smackgebruikers hebben alleen hun fysieke aanwezigheid? heb je enig idee hoeveel kunstenaars, schrijvers en muzikanten verslaafd zijn of waren aan opiaten?


echt de mensen die hier komen en bullshit spuien is ongelooflijk, denken jullie nou echt dat gebruikers of nongebruikers met een normale vraag zitten te wachten op posts als "gewoon stoppen" of kwesties als zelfrespect aankaarten terwijl je zelf geen flauw benul hebt van wat een verslaving werkelijk is?
r
ratmatje020Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan moet je stoppen maat sjezus denk je niet dat dat een indicatie is dat je jezelf mischien een beetje heb laten gaan?
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#8
goed gesproken Billybilo!!!

zelf word ik altijd erg 'kunstzinnig' van mijn bruin gebruik, heb dan ook echt duizenden uren dingen zitten maken terwijl ik lekker stoned was van de heroine.

en gewoon stoppen, tja, als het zo makkelijk was waar hebben we het dan nog over....
M
MieleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hoop het.

Reacties van velen hier zijn zo heerlijk simpel, "gebruik gewoon niet", "stop ermee" etc. Ik wens de TS alleen maar succes toe, als je verslaafd bent dan stop je niet in 1x, en toch blijf ik hopen voor zulke mensen dat ze het een keer aankunnen. Verslaving is kut, ik ben zelf aan wat lichtere middelen verslaafd (nicotine en wiet) en vind dit al een deuk in mijn zelfvertrouwen, dat ik dit niet kan weerstaan.

Maar ik denk dat het een beetje een dode discussie is die al veel te oud is...
n
nightstalkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spijtig genoeg moet ik toegeven dat ik dus terug injecteer. Wat dus heel stom is, gelukkig is t pas 2 weken dus ik ga er met proberen te stoppen.
Snuiven heb ik aantal x geprobeerd, mss ligt t aan mij, maar ik vind dan chinezen beter.
Het is heel stom van me dat ik dit nou doe, want ik had anders 22 juni al een Detox gekregen onder narcose bij Miroya. Dit lijkt DE oplossing voor me.
Er is vrij veel info te vinden, mss op www.miroya.be, weet t niet zeker. Anders doe ik wel eens een poging :)

Probleem is, heb heel veel moeite met zelf een injectie te zetten, heel moeilijk om aders te vinden, maar er is ergens wel eentje dat ik vind, dus ik ben een prikbord aan t worden! Denk wel dat t me zal lukken te stoppen met injecteren, gewoon wat meer chinezen en t snuiven nog eens een poging te geven. Ik moet een bloedonderzoek + paar andere vooraleer ik de detox kan laten uitvoeren, maar heb wat angst voor de dokter ivm bloedafname en onbegrip van de huisarts, omdat ik de eerste in zijn 28jr ervaring met een serieuze drugsverslaving!

Ik gebruik best 1gr per dag, maar nu zit ik op 4-6gr, wat dus rampzalig is. En kwaliteit is 7.5/10 van mn hero. 03-0.5/spuit :cry:

Zal hier wel een update geven over t stoppen met injecteren en eventueel de detox
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat jammer joh, dat je toch het spuiten niet kunt laten, alhoewel ik het me wel kan voorstellen hoor. als je spuiten eenmaal gewend bent dan haalt chinesen en snuiven het er niet bij, alhoewel de werking van snuiven en spuiten behoorlijk overeen komen.
daarom verbaasd het me ook dat je dan chinesen boven snuiven verkiest, kun je misschien uitleggen waarom? is het omdat het snuiven niet goed lijkt te werken, dat je er niet veel van merkt. want als dat het geval is dan snuif je verkeerd, of je slijmvliezen zijn aangetast op een of andere manier, want snuiven is veel sterker dan chinesen.

zelf snuif ik als volgt, eerst spoel ik mijn neus met goed warm water, net zolang tot deze goed schoon is binnenin, (raar praatje, maar als je dit niet doet dan kan snuiven inderdaad weinig effect hebben). daarna goed je neus snuiten totdat alles eruit is, je kan de neusgaten vanbinnen een beetje droog maken met rolletjes toilet papier, maar niet te droog!
je merkt het vanzelf wanneer een snuif goed aanslaat, want dit prikt/brand dan behoorlijk in je neus. voel je dit niet dan is het of terecht gekomen in snot achterin je neus, of het is je keel ingegaan. en dan voel je er niet veel van of zelfs haast niets.

Minoya ken ik wel, was ook eens van plan daarheen te gaan. onder narcose afkicken is inderdaad ideaal. je wordt in slaap gemaakt en als je wakker wordt ben je 100% clean, echt ideaal. je moet wel een jaar lang daarna nog medicijnen slikken die opnieuw gebruiken onmogelijk maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."