#1
takala zei:u bent een wijs man! of eigenlijk ook gewoon goe bij uw zinnen![]()
Wij gaan toch ook geen 100trips tegelijkertijd nemen. Ja dan zouden we idd meer voelen, maar net zoals bij basen, chinezen en spuiten is dat problemen zoeken. En druggebruik houden we liever vrij, vrolijk, ongedwongen en recreatief.
Of zit ik daar zo fout mee?
Behalve dat het idd allebei problemen zoeken is, vind ik 100 trips niet echt te vergelijken met basen of hero. OD tripmiddelen wordt je even gek en wil je het (iig voor ene tijdje) daarna waarschijnlijk niet meer.
Hero word je ziek, ga je kapot en alsnog wil je meer.
