Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe injecteren als je geen aders meer vind???

Hoe injecteren als je geen aders meer vind???

90 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#1
takala zei:
u bent een wijs man! of eigenlijk ook gewoon goe bij uw zinnen :mrgreen:
Wij gaan toch ook geen 100trips tegelijkertijd nemen. Ja dan zouden we idd meer voelen, maar net zoals bij basen, chinezen en spuiten is dat problemen zoeken. En druggebruik houden we liever vrij, vrolijk, ongedwongen en recreatief.
Of zit ik daar zo fout mee?
Klik om te vergroten...

Behalve dat het idd allebei problemen zoeken is, vind ik 100 trips niet echt te vergelijken met basen of hero. OD tripmiddelen wordt je even gek en wil je het (iig voor ene tijdje) daarna waarschijnlijk niet meer.
Hero word je ziek, ga je kapot en alsnog wil je meer.

:wave:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
@ ts: ik heb al gehoord van tussen de tenen spuiten en onder je oksel spuiten, van dat laatste ben ik niet 100% zeker though
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar 'tis natuurlijk wel zo dat als LSD de basis is van je leven je nauwelijks kunt geloven dat dit soort vragen opkomen. :wink:

Acid maakt je geest gewoon heel gezond en je ultra bewust van hygiene, zuiverheid, gezondheid, aardse schoonheid, noodzaak voor welzijn en gewoon heel veel common sense in general.

LSD gebruikers hebben gevoelens als hyper gevoelige censoren, verslaafde smackgebruikers hebben alleen hun fysieke aanwezigheid nog.

Psychedelica gebruikers die nog nooit iets geestvernauwens hebben geproefd staan nog verder bij bruin gebruikers vandaan als mensen die alleen het normale bewustzijn kennen.

Voor mij LSD ook het enige waar m'n geest ligt, al ben ik niet vies van zo nu en dan eens de donkere kant.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ Amen!
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cut the smack...ehh..crap :wink:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gelukkig heeft de topic starter al geen 3 jaar meer gereageerd.

dus het zal wel goed gekomen zijn
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beter doe je gewoon kerosine rectaal pluggen...

Of terweil: Beter stop je gewoon :mrgreen:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgens mij heb je al in een spier gespoten, want dat schijnt goed zeer te doen. Een vriendin van mij heeft wel 'ns in de beenspier gespoten. Goed bewegen, zegt ze, voelen waar de spier zit en dan maar spuiten. Maar je krijgt er wel heel makkelijk abcessen van en dat is gewoon niet aan te raden. De broer van m'n vriend is deze zomer bijna z'n been kwijtgeraakt door dit soort dingen. Dus wees gewaarschuwd.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#9
de term die je zoekt is 'intramusculair'
http://protocollen.dickshomepage.nl/inj ... ulair.html
..in het ziekenhuis krijg je buikprikjes voor het verdunnen van je bloed...
dit zou misschien ook een optie kunnen zijn

........maar waar ben je mee bezig......
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#10
en vermijdt akelige rode over het beeld danzende letters :)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik krijg bij het lezen van dit topic echt klamme handjes.
Jongens, ga dan toch maar weer chinezen.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
tyfus .... lees en huiver beste jonge lezerttjjuhhsssss...

doorspuiten tot dat je aderen het niet meer aankunnen, abcessen, ontstekingen.

HEROINE IS EEN VLOEK !!
SPUITEN IS DE LAATSE FASE VAN JE LEVEN !!!
VERMIJDT HEROINE !! VERMIJDT DE INJECTIENAALD EN DE BASEPIPE !!
Klik om te vergroten...

xD
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chinezen is beter dan spuiten, ik zou hier wat plaatjes kunnen posten met wat er kan gebeuren als je de verhouding verkeerd hebt, of toch vieze watten hebt, citroensap over de datum enzo. maar daar heeft niemand behoefte aan...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zou wel is een foto wiillen zien van zijn armen .. een horrorshot ?

:confused:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
zulke dingetje... plaatjes kunnen schokkend zijn, vandaar dat ik ze niet met de tag heb neer gezet

[url=http://www.huidarts.com/patinfo/uploads/1138221321_Foto_tromboflebitisklein.jpg]http://www.huidarts.com/patinfo/uploads ... sklein.jpg[/url]

[url=http://www.oddsquad.com/media/resampled_99__ARM__resize.JPG]http://www.oddsquad.com/media/resampled ... resize.JPG[/url]

[url=http://drugrecognition.com/images/arm.jpg]http://drugrecognition.com/images/arm.jpg[/url]
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
loadrunner zei:
zulke dingetje... plaatjes kunnen schokkend zijn, vandaar dat ik ze niet met de tag heb neer gezet

[url=http://www.huidarts.com/patinfo/uploads/1138221321_Foto_tromboflebitisklein.jpg]http://www.huidarts.com/patinfo/uploads ... sklein.jpg[/url]

[url=http://www.oddsquad.com/media/resampled_99__ARM__resize.JPG]http://www.oddsquad.com/media/resampled ... resize.JPG[/url]

[url=http://drugrecognition.com/images/arm.jpg]http://drugrecognition.com/images/arm.jpg[/url][/quote]


:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Klik om te vergroten...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
horror ....

:flushed:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dus houd t bij chineze, dan raak je alleen het tussenschotje kwijt, of je krijgt last van slijmvorming enzo.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
ipv die kerel af te kraken zouden degene die er niks vanaf weten beter hun mond toehouden...
:rolleyes:
zucht...

iedereen met die kritiek!!
beter zouden er alleen mensen zoals speeseend of ariekanarie hier reageren en niet mensen die alleen maar reageren om iemand nog dieper de dieperik in te duwen...
da vind ik ervan!!
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko je kan vanaf hier niet onderscheiden wie in dit topic er wel en niets iets van af weten.. trust me.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."