#1
Zit je me nou in de zeik te nemen?Je hebt wel #3 heroine en #4 heroine waarbij #3 bruin is en niet volledig afgewerkt en #4 is het eindproduct en eigenlijk pas de volledig afgewerkte geraffineerde HCL vorm van Heroine
Maar dit weet jij denk wel
Zit je me nou in de zeik te nemen?Je hebt wel #3 heroine en #4 heroine waarbij #3 bruin is en niet volledig afgewerkt en #4 is het eindproduct en eigenlijk pas de volledig afgewerkte geraffineerde HCL vorm van Heroine
Maar dit weet jij denk wel
Oh wacht even, ik snap wat je bedoelt. Maar volgens mij zijn dat geen laboratorium termen. Ik denk als een laborant. HCL weet ik wat het is, maar ik denk dat dit meer dealer en distributie taal is.Zit je me nou in de zeik te nemen?
Kratom is legendarisch ranzig, wat meestal een goede indicatie is voor psychoactieve werking. Persoonlijk neem ik meestal standaard '00' capsules van Ebay en werk daarmee samen met veel thee de Kratom naar beneden. Ik heb mensen allerlei dingen zien proberen om kratom weg te werken, kwark, chocolademelk. Ik heb het ook geprobeerd maar capsules is toch wel bij verre het makkelijkst. Ze zeggen dat de smaak en gagreflex vrij snel minder vervelend worden. :')
Iets anders dat in dezelfde hoek ligt en ik ook wel kan aanraden is Kava Kava. Potje meest gore thee van zetten, plantpoeder er uit filteren met een kaaskleed (zie ebay wederom) en dan rustig van drinken. Verdooft en maakt de mond zacht wat de smerigheid er wat vanaf haalt, haha. Persoonlijk vind ik het een stuk leuker dan alcohol, de ranzige smaak blijft een dingetje maar na verloop van tijd heeft het wel zijn charme gekregen. Kratom drijft naar boven dus lastiger thee/drankje van zetten.
Makkelijk zat om een ander af te branden, terwijl je door jezelf open te stellen voor nieuwe info, je wel een eindje verder komt.Echt serieus? Dan heb je of nog nooit dope gebruikt, of nog nooit kratom.
Kratom drijft naar boven dus lastiger thee/drankje van zetten.
Heb me nooit in Kratom of Kava Kava verdiept eerlijk gezegd.Kratom is legendarisch ranzig, wat meestal een goede indicatie is voor psychoactieve werking. Persoonlijk neem ik meestal standaard '00' capsules van Ebay en werk daarmee samen met veel thee de Kratom naar beneden. Ik heb mensen allerlei dingen zien proberen om kratom weg te werken, kwark, chocolademelk. Ik heb het ook geprobeerd maar capsules is toch wel bij verre het makkelijkst. Ze zeggen dat de smaak en gagreflex vrij snel minder vervelend worden. :')
Iets anders dat in dezelfde hoek ligt en ik ook wel kan aanraden is Kava Kava. Potje meest gore thee van zetten, plantpoeder er uit filteren met een kaaskleed (zie ebay wederom) en dan rustig van drinken. Verdooft en maakt de mond zacht wat de smerigheid er wat vanaf haalt, haha. Persoonlijk vind ik het een stuk leuker dan alcohol, de ranzige smaak blijft een dingetje maar na verloop van tijd heeft het wel zijn charme gekregen. Kratom drijft naar boven dus lastiger thee/drankje van zetten.
Ik heb wel eens wat klaproos bollen fijngestampt om thee mee te zetten zoals mn moeder wel eens deed maar fatsoenlijke opium ervaringen heb ik nog niet mee gemaakt. Lijkt mij wel leuk om een jaar masaal klaproosjes te kweken, het neemt een hoop klaproosjes voor een fatsoenlijke ervaring. De meeste mensen halen opium uit Afghanistan waar het aanzienlijk beter groeit, meer exotisch klaproos soortje ook als ik mij niet vergis. Maar dan moet je beetje richting Morfine, Codeïne en hetgeen dat in de categorie opiaten valt denken gok ik. Opium valt dus niet zo goed op grote schaal te verbouwen van wat ik begreep, het verrijken van opium naar Morfine e.d. gebeurt dan ook om die reden. Opium is een vrij niche luxeproduct.meer op opium of heroïne?
Als je het goed doet, ja. Vergelijkbaar aan hoe je misselijk kunt worden van psychedelica tijdens de opkomst.Word je er ook misselijk van, zoals met opiaten?
Diacetylmorfine (heroïne) wordt verrijkt uit Opium en ze vertonen dus sterk gelijkende effecten. Opium heeft echter wat meer verschillende psychoactieve bestandsdelen en duurt wat korter.Lijkt de werking van Kratom of Kava Kava meer op opium of heroïne?
@Jmths Dank voor de info’s. Ik zal Kratom onderzoeken.Ik heb wel eens wat klaproos bollen fijngestampt om thee mee te zetten zoals mn moeder wel eens deed maar fatsoenlijke opium ervaringen heb ik nog niet mee gemaakt. Lijkt mij wel leuk om een jaar masaal klaproosjes te kweken, het neemt een hoop klaproosjes voor een fatsoenlijke ervaring. De meeste mensen halen opium uit Afghanistan waar het aanzienlijk beter groeit, meer exotisch klaproos soortje ook als ik mij niet vergis. Maar dan moet je beetje richting Morfine, Codeïne en hetgeen dat in de categorie opiaten valt denken gok ik. Opium valt dus niet zo goed op grote schaal te verbouwen van wat ik begreep, het verrijken van opium naar Morfine e.d. gebeurt dan ook om die reden. Opium is een vrij niche luxeproduct.
Fogles guide to make laudanum is wel een aanrader voor mensen geïnteresseerd in opium.
Als je het goed doet, ja. Vergelijkbaar aan hoe je misselijk kunt worden van psychedelica tijdens de opkomst.
Diacetylmorfine (heroïne) wordt verrijkt uit Opium en ze vertonen dus sterk gelijkende effecten. Opium heeft echter wat meer verschillende psychoactieve bestandsdelen en duurt wat korter.
Kratom werkt in op de μ-opioid receptoren en vertoond dus meer gelijkenis met traditionele opioiden. Bij Kava Kava moet je meer denken aan een soort tussenweg tussen alcohol en benzodiazepine, plat uitgelegd. Kava Kava heeft een groot aantal verschillende psychoactieve bestandsdelen (lactones) die op de GABA B inwerken. Kava Kava is dus wel weer net iets anders.
.Hey !
Ik kan het je alleen maar afraden ik had ook die extreme nieuwschierigheid en heb zo een keer oxycodon gekocht toen het beschikbaar was wat ik toen erg fijn vond en na die ene keer was mijn hele mind set over het spul al anders en zag ik er oprecht geen gevaar meer in ookal wist ik van te vore goed wat het inhield maar goed ik ging de oxy dus vaker nemen bijna dagelijks en wist voor mijn gevoel heel goed waar ik mee bezig was ben toen over gestapt op fentanyl daar lichamelijk verslaafd aan geraakt suboxone voor geschreve gekrege werke lukte niet meer maar wou toch door gaan ik kon gewoon stoppe als ik wou en toen op een dag fenta niet meer beschikbaar was heb ik heroine gekocht en daar naar over gestapt kreeg toen na een tijd methadon en was werkelijk een zombie was verwaarloosd uit gemagerd het effect van heroine roken is als je eenmaal verslaafd bent ook absoluut niet meer leuk en je grenze vervagen steeds meer en ben zo ook gaan shotte en heb uit eindelijk iets gedaan waarvoor ik de bajus in ben beland daarna een detox en kliniek afgekickt van de methadon en ben helemaal clean nu het heeft sinds die eerste oxy iets minder dan 2 jaar geduurt voor dat ik zo ver heen was ik wil je hier mee behoeden heroine en andere opiaten zijn het niet waard zodra je er aan zit is het speciaale en spannende ervan totaal weg en is t pure ellende de kans is heel groot dat je verslaafd word en als ik niet gepakt was was ik nooit gestopt
@Woke-up-sticky
Omdat ik in een goede bui ben:
Planten die psychoactieve stoffen herbergen hebben vaak een defensief afweermechanisme ontwikkeld om niet aan de lopende band kaalgevreten te worden door wat plaatselijk voorbijkomt. Een heel erg smerige smaak maar ook giftigheid (bijvoorbeeld buitenkant zaden BHW) komen dan ook redelijk veel voor bij psychoactieve planten.
Dan Kratom,
'Kratom bevat een aantal actieve stoffen, zogenaamde alkaloïden, waarvan mitragynine vermoedelijk de belangrijkste effecten veroorzaakt. Mitragynine is een opiaat-agonist, wat betekent dat het een effect heeft op de opiaat-receptoren in je hersenen.
Deze receptoren beïnvloeden je humeur en angst. Mitragynine bindt zich aan deze receptoren en verbetert je humeur en geeft een euforisch gevoel, net als opiaten zoals heroïne en opium.'
(bron: Jellinek)
Dus de volgende keer even nadenken of info opzoeken voor je jezelf zo voor lul zet.
Ik heb wel eens wat klaproos bollen fijngestampt om thee mee te zetten zoals mn moeder wel eens deed maar fatsoenlijke opium ervaringen heb ik nog niet mee gemaakt. Lijkt mij wel leuk om een jaar masaal klaproosjes te kweken, het neemt een hoop klaproosjes voor een fatsoenlijke ervaring. De meeste mensen halen opium uit Afghanistan waar het aanzienlijk beter groeit, meer exotisch klaproos soortje ook als ik mij niet vergis. Maar dan moet je beetje richting Morfine, Codeïne en hetgeen dat in de categorie opiaten valt denken gok ik. Opium valt dus niet zo goed op grote schaal te verbouwen van wat ik begreep, het verrijken van opium naar Morfine e.d. gebeurt dan ook om die reden. Opium is een vrij niche luxeproduct.
Fogles guide to make laudanum is wel een aanrader voor mensen geïnteresseerd in opium.
Als je het goed doet, ja. Vergelijkbaar aan hoe je misselijk kunt worden van psychedelica tijdens de opkomst.
Diacetylmorfine (heroïne) wordt verrijkt uit Opium en ze vertonen dus sterk gelijkende effecten. Opium heeft echter wat meer verschillende psychoactieve bestandsdelen en duurt wat korter.
Kratom werkt in op de μ-opioid receptoren en vertoond dus meer gelijkenis met traditionele opioiden. Bij Kava Kava moet je meer denken aan een soort tussenweg tussen alcohol en benzodiazepine, plat uitgelegd. Kava Kava heeft een groot aantal verschillende psychoactieve bestandsdelen (lactones) die op de GABA B inwerken. Kava Kava is dus wel weer net iets anders.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."