Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben eens op 2cb-fly naar de museumnacht gegaan. Schilderijen kwamen tot leven en alles was super intrigerend en mooi! We hadden wel een tripsitter mee die ons een beetje door het museum leidde anders was het mensen zeker opgevallen hoe onze toestand was"
"Hallo allemaal, Ik lees hier al langere tijd mee voor al mijn "weekendvraagjes" maar op deze kon ik geen eenduidig antwoord vinden. Dus toch eens een account aangemaakt om jullie hulp te vragen. Ik vind het effect van wiet uit een joint heel fijn. Zeker na mdma bijvoorbeeld, of in combinatie met K. Maar blowen zelf vind ik eigenlijk heel smerig. Ik rook wel, maar wiet prikkelt toch de verkeerde dingen bij mij. Kan er enorm van gaan hoesten en misselijk van worden. Ook wanneer ik mijn bong gebruik. Niet heel chill. Ben ook best gevoelig voor wiet trouwens, 3 hijsjes en ik heb het prima naar mijn zin! Nu zat ik dus te kijken naar alternatieven voor blowen, maar dan wel met zo min mogelijk voorbereiding. Het is tenslotte vaak een spontane ingeving en als ik nog een cake moet bakken als ik uit mijn plaat ben voorzie ik problemen. Ik ben geen enorm regelmatige gebruiker, ga uit van 1-2 keer per maand, en wil dus ook iets wat goed bewaard kan worden. Nu las ik over vaporizers. Daarin wordt de wiet niet verbrand. Ik vroeg me af of je daarmee dan ook die hoestprikkel voorkomt en of het iets doet met de smaak. Ik weet dat er ook nog eens heel veel soorten vaporizers zijn, tips zijn uiteraard welkom. Toen las ik verder, en zag ik dat mensen soms kruiden in hun vaporizer doen, maar soms ook thc olie of thc liquid. Ik ben benieuwd naar de ervaringen daarmee. Ik las namelijk ook dat olie oraal eerder slaapverwekkend is, en ik zou juist graag tripverlengend bezig zijn. Of in elk geval niet een enorm zwaar lichaam krijgen. Ik ben ook benieuwd of iemand weet hoe het effect verschilt van kruiden vapen, olie vapen of liquid vapen. Ik hoop dat jullie mij wat op weg kunnen helpen. Ik weet dat ik het uiteindelijk zelf moet gaan ondervinden, maar ik heb tot nu toe veel gehad aan jullie trip reports en tips. Sommige dingen blijken nog best universeel te zijn! Vast bedankt voor jullie reacties, en als hier al een topic over is dan mijn excuses! Groetjes, Sorpresa"
"Bedankt voor je reactie! Kun je uitleggen hoe de werking van olie voor jou verschilt van roken? Dat het effect langer op zich laat wachten en langer aan houdt is interessant. Maar is het effect op zichzelf ook anders, en in welke zin? Eten of drinken heeft niet de voorkeur voor mij. Naast dat het voorbereiding vergt is eten of drinken niet in elke situatie een reële optie."
"Thnx voor je reactie. Doe je gewoon wiet in je vaporizer en wat voor een gebruik je dan als ik vragen mag? Er is zoveel keuze"
"Volgens mij zijn meth meer kristallen zoals keta of suiker. Speed heeft ook wel een kenmerkende geur, weet niet hoe meth ruikt echter. Over een verschil tussen speed en pep heb ik nog niet eerder gehoord."
"Wil je stoppen of wil je tips hoe je met dagelijks gebruik van deze goedjes een normaal leven kan leiden?"
"Leuk report! Zat zelf ook naar dit spulletje te lonken en dit maakt het nog interessanter. Hoe lang duurde de piek ongeveer? Heb je daar een idee van?"
"Natadm zei: Ik gok zo'n 3 kwartier tot een uur. De keren daarna heb ik steeds bijgenomen en piekte ik een aantal uren. Leuk spulletje hoor! Klik om te vergroten... Ik heb het besteld. Ben erg benieuwd!"
"Waking Life lijkt me een goeie voor tijdens een filosofisch tripje!"
"JanDeBrandweerman zei: @acht.zes zou er iemand zijn op het forum dat een wat meer gedetailleerde beschrijving zou kunnen geven van hoe de blaas wordt aangetast door ketamine? Waarom niet ander weefsel in het lichaam? Volgens mij weet onze professor @Jmths hier meer van. Klik om te vergroten... Google: https://www.drugsenuitgaan.nl/hulp-en-advies/veel-gestelde-vragen/uitgebreid/?vraag=106"