Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb ooit eens kratom besteld. Erg subtiel en opzich relax, maar er was geen duidelijke high. Voordat ik het wist nam ik elke dag bij de koffie een paar gram kratom. Toen ik door had dat ik het structureel aan het gebruiken was had ik het meteen de de wc in geflikkerd en doorgespoeld."
"Alcohol: Kort en fysiek XTC: Lang en mentaal"
"23, xtc. Sommige vrienden hadden het al geprobeerd. Ik was ook nieuwsgierig, was wel leuk. Maar het hele techno/drugs wereldje is nogal nep. Dat en door die week depressie na xtc ben ik vrij vroeg gestopt met xtc. 1 vriend van me is nogal opgeslokt door die drugswereld. Hij werd bijzonder onbetrouwbaar en oppervlakkig, ik spreek hem al jaren niet meer. Een ander houdt zich al sinds dag 1 aan de 3 maanden regel en doet het nog steeds. Verder is iedereen al jaren gestopt. Allen eens in de zoveel tijd blowen/psychedelica met vrienden en verder niks."
"Dus ik kan het beste even wat tripreports afstruinen. Als ik dit weekend tijd heb doe ik een kleine analyse en maak ik een overzicht met doseringen, gewicht, geslacht, HCL/succinaat, duur en ervaring. Er komen zo veel meer dingen kijken bij drugs gebruik, maar zo krijg ik enigszins een idee."
"Misschien is dat wel beter idd, Erowid. Ik heb even water ervaringen gelezen, maar tussen de "Awful Side Effects" sectie zit alleen maar onverantwoordelijk gebruik tussen. Van combineren met SSRI's (hallo? serotonine vergiftiging??) tot iemand die 6 keer bij pakt en in totaal 450 mg neemt in 23 uur... Opzich is dat wel een goed vooruitzicht, want dat impliceert dat als je er bedachtzaam mee omgaat de kans op negatieve effecten klein is. Mja, het blijft een gok."
"ah ok thx"
"Gebruik je nog vaak? Wat brengt je terug?"
"Algemeen: - Niet combineren - Uitgerust en mentaal op een goede plek zijn - Niks spuiten, snuiven of roken (behalve jointje) - Persoonlijk vond ik het niet fijn als de drug mij "overneemt" - Alleen voor recreatief en sociaal gebruik Wiet: - Alleen in het weekend - Alleen in gezelschap - Volgende ochtend geen verplichtingen - Stoppen zodra ik gesprekken niet meer kan volgen - Bij spacecake: volgende dag geen verplichtingen Alcohol: - Alleen in het weekend - Alleen in gezelschap - Volgende ochtend geen verplichtingen - Niet meer dan 4 glazen, want ik haat een kater - Geen regel, maar ik drink nooit 2 dagen achter elkaar 2CB, LSD of truffels: - Alleen in het weekend - Alleen in gezelschap (kan ook tripsitter) - Volgende dag geen verplichtingen - Geen heroic doseringen XTC (doe het niet meer, wel toen ik student was): - Alleen in vakanties - Alleen in gezelschap - 3 maanden regel - Volgende 2-3 dagen geen verplichtingen - Geen regel, maar ik mikte altijd op 120 mg MDMA. (man, 80kg)"
"Hallo allemaal, Voor research heb ik gister 6APB tripreports gelezen. Wat mij opviel is dat vrijwel iedereen een erg hoge dosis gebruikt. Het drugsinfoteam heeft het over doseringen van 50/100/150 mg (licht/normaal/zwaar) en Drugs Classroom op YT heeft het over 40-80/80-100/100+ mg. Tussen de tripreports zie ik getallen tussen de 120 en 300 mg. Sommigen zeggen niet veel te voelen onder de 150 mg. Hoe komt dit? Zijn de ervaringen gewoon niet zo speciaal om te delen met "normale doseringen", zijn de voorlichtingsdiensten extra voorzichtig of zijn het vooral heftige drugsgebruikers die op dit forum zitten waardoor ik een scheef beeld krijg van drugs gebruik? groetjes kip Drugsinfoteam: https://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/research-chemicals/benzofury Drugs Classroom:"
"MDMA heeft meerdere effecten. Sociaal, lichamelijke high, trippy tot visueel. Hoe zou je 100 mg 6APB kunnen vergelijken met XTC op die vier dingen? Wat mij aantrok tot 6APB is dat het wat langer duurt, maar ook ik ben eigenlijk niet geïnteresseerd in visuals en trippy gedachten, dan neem ik wel 2CB of truffels. XTC heb ik jaren geleden een paar keer gehad, maar vond het toch niet fijn. De avond is zo voorbij en de week er op voel je je gewoon niet goed. Doseringen lagen tussen de 90 en 180 mg (man 80 kg, was toen begin tot midden 20 jaar)."