#1
Kheb al genoeg mildere middele gebruikt bedankt.
Ik denk dat niemand je gaat aanraden om heroïne te gebruiken. :')Wat denken jullie?
Ik denk dat 30 jaar minimaal in ieder geval wel verstandig is al kun je je natuurlijk op ieder moment in het leven aan drugs verliezen. Het neemt een stukje naïviteit weg in ieder geval. Het kan rare dingen met een mens doen wat het overgrote deel van de wereld nooit zal begrijpen of willen begrijpen.Ben nog te jong om zo'n groot risico te nemen.
Met 5 gram rood geaderde Kratom kun je sterk gelijkende effecten faciliteren in ieder geval, iets dat ik in het verleden ook wel gezegd heb.Ik probeer wel een keer kratom uit ofzo, hoop dat dat die nieuwsgierigheid wel een beetje stilt.
Wat is de beste manier hiervoor? Ik zie dat er namelijk best veel verschillende manieren zijn om dit te gebruiken zoals bijv. thee ervan zetten, een extractie doen, gel caps ermee vullen etc.Met 5 gram rood geaderde Kratom kun je sterk gelijkende effecten faciliteren in ieder geval, iets dat ik in het verleden ook wel gezegd heb.
Kratom is legendarisch ranzig, wat meestal een goede indicatie is voor psychoactieve werking. Persoonlijk neem ik meestal standaard '00' capsules van Ebay en werk daarmee samen met veel thee de Kratom naar beneden. Ik heb mensen allerlei dingen zien proberen om kratom weg te werken, kwark, chocolademelk. Ik heb het ook geprobeerd maar capsules is toch wel bij verre het makkelijkst. Ze zeggen dat de smaak en gagreflex vrij snel minder vervelend worden. :')Wat is de beste manier hiervoor? Ik zie dat er namelijk best veel verschillende manieren zijn om dit te gebruiken zoals bijv. thee ervan zetten, een extractie doen, gel caps ermee vullen etc.
Kratom is legendarisch ranzig, wat meestal een goede indicatie is voor psychoactieve werking. Persoonlijk neem ik meestal standaard '00' capsules van Ebay en werk daarmee samen met veel thee de Kratom naar beneden. Ik heb mensen allerlei dingen zien proberen om kratom weg te werken, kwark, chocolademelk. Ik heb het ook geprobeerd maar capsules is toch wel bij verre het makkelijkst. Ze zeggen dat de smaak en gagreflex vrij snel minder vervelend worden. :')
Iets anders dat in dezelfde hoek ligt en ik ook wel kan aanraden is Kava Kava. Potje meest gore thee van zetten, plantpoeder er uit filteren met een kaaskleed (zie ebay wederom) en dan rustig van drinken. Verdooft en maakt de mond zacht wat de smerigheid er wat vanaf haalt, haha. Persoonlijk vind ik het een stuk leuker dan alcohol, de ranzige smaak blijft een dingetje maar na verloop van tijd heeft het wel zijn charme gekregen. Kratom drijft naar boven dus lastiger thee/drankje van zetten.
Makkelijk zat om een ander af te branden, terwijl je door jezelf open te stellen voor nieuwe info, je wel een eindje verder komt.Echt serieus? Dan heb je of nog nooit dope gebruikt, of nog nooit kratom.
Kratom drijft naar boven dus lastiger thee/drankje van zetten.
Heb me nooit in Kratom of Kava Kava verdiept eerlijk gezegd.Kratom is legendarisch ranzig, wat meestal een goede indicatie is voor psychoactieve werking. Persoonlijk neem ik meestal standaard '00' capsules van Ebay en werk daarmee samen met veel thee de Kratom naar beneden. Ik heb mensen allerlei dingen zien proberen om kratom weg te werken, kwark, chocolademelk. Ik heb het ook geprobeerd maar capsules is toch wel bij verre het makkelijkst. Ze zeggen dat de smaak en gagreflex vrij snel minder vervelend worden. :')
Iets anders dat in dezelfde hoek ligt en ik ook wel kan aanraden is Kava Kava. Potje meest gore thee van zetten, plantpoeder er uit filteren met een kaaskleed (zie ebay wederom) en dan rustig van drinken. Verdooft en maakt de mond zacht wat de smerigheid er wat vanaf haalt, haha. Persoonlijk vind ik het een stuk leuker dan alcohol, de ranzige smaak blijft een dingetje maar na verloop van tijd heeft het wel zijn charme gekregen. Kratom drijft naar boven dus lastiger thee/drankje van zetten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."