Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEenmalig heroïne gebruik?

Eenmalig heroïne gebruik?

56 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
DuderinoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kheb al genoeg mildere middele gebruikt bedankt.
S
SorpresaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Liever voor altijd nieuwsgierig dan verslaafd! :praying1:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vele verslaafden zijn ooit uit het toegeven aan zo'n nieuwsgierigheid begonnen hè.

En die nieuwsgierigheid blijft denk ik echt niet levenslang, dat voelt nu misschien zo. Er komen weer andere interesses/obsessies. :wink:
L
Lord NelsonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weet je, ik flikker het inderdaad gewoon wel meteen weg. Ben nog te jong om zo'n groot risico te nemen. Ik probeer wel een keer kratom uit ofzo, hoop dat dat die nieuwsgierigheid wel een beetje stilt.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sommigen worden verslaafd, anderen niet. Ken jezelf. Ik heb heroïne gebruikt en vond er geen zak aan. Werd er steeds kotsmisselijk van (blijkbaar een teken van goede kwaliteit is me eens door een ex-verslaafde buurman verteld). Vond het effect zwaar tegenvallen. Heb zelfs mijn best gedaan om het lekker te vinden; een week lang dagelijks gebruikt, maar na dat grammetje vond ik het nog even waardeloos. Het woord 'junk' (afval) vind ik een prima benaming voor heroïne; een ééndimensionale drug, voornamelijk verdovend. Staat zwaar in de schaduw van opium wat meervoudige werkingen heeft. Wil je iets speciaals gebruiken, probeer je handen dan op opium te leggen (nu niet vragen waar het te koop is!).
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lord Nelson zei:
Wat denken jullie?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat niemand je gaat aanraden om heroïne te gebruiken. :')
Voor mij duurde het een paar maanden voordat de stoomtrein op gang was, maar ik durf niet te zeggen dat dit voor iedereen het geval zal wezen. Mijn indruk en wat ik wel vaker heb gehoord is dat je lichaam zich als het feite instelt op heroïne. Het is makkelijk te onderschatten in ieder geval en het is zeker in staat om de rationele gedachtegang te verbuigen. Diacetylmorfine (heroïne) heeft identieke receptorbinding en produceert identieke effecten aan Morfine, iets dat mensen nog wel eens over het hoofd willen zien. Oxycodon dat eveneens uit opium verrijkt wordt is eveneens een bekend geneesmiddel op voorschrift dat sterk gelijkende effecten aan produceert.

Ze zeggen trouwens dat vrijwel alle heroïne versneden is, normaal gesproken hoort 20mg voor iemand met geen tolerantie al aanzienlijke en duidelijk merkbare effecten te veroorzaken.
Lord Nelson zei:
Ben nog te jong om zo'n groot risico te nemen.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat 30 jaar minimaal in ieder geval wel verstandig is al kun je je natuurlijk op ieder moment in het leven aan drugs verliezen. Het neemt een stukje naïviteit weg in ieder geval. Het kan rare dingen met een mens doen wat het overgrote deel van de wereld nooit zal begrijpen of willen begrijpen.
Lord Nelson zei:
Ik probeer wel een keer kratom uit ofzo, hoop dat dat die nieuwsgierigheid wel een beetje stilt.
Klik om te vergroten...
Met 5 gram rood geaderde Kratom kun je sterk gelijkende effecten faciliteren in ieder geval, iets dat ik in het verleden ook wel gezegd heb.

Papaver Somniverum (klaproos) zaadjes bestellen kan ook een optie wezen. Je kunt ze soms ook in de supermarkt of het oorlogsmuseum kopen.
L
Lord NelsonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jmths zei:
Met 5 gram rood geaderde Kratom kun je sterk gelijkende effecten faciliteren in ieder geval, iets dat ik in het verleden ook wel gezegd heb.
Klik om te vergroten...
Wat is de beste manier hiervoor? Ik zie dat er namelijk best veel verschillende manieren zijn om dit te gebruiken zoals bijv. thee ervan zetten, een extractie doen, gel caps ermee vullen etc.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lord Nelson zei:
Wat is de beste manier hiervoor? Ik zie dat er namelijk best veel verschillende manieren zijn om dit te gebruiken zoals bijv. thee ervan zetten, een extractie doen, gel caps ermee vullen etc.
Klik om te vergroten...
Kratom is legendarisch ranzig, wat meestal een goede indicatie is voor psychoactieve werking. Persoonlijk neem ik meestal standaard '00' capsules van Ebay en werk daarmee samen met veel thee de Kratom naar beneden. Ik heb mensen allerlei dingen zien proberen om kratom weg te werken, kwark, chocolademelk. Ik heb het ook geprobeerd maar capsules is toch wel bij verre het makkelijkst. Ze zeggen dat de smaak en gagreflex vrij snel minder vervelend worden. :')

Iets anders dat in dezelfde hoek ligt en ik ook wel kan aanraden is Kava Kava. Potje meest gore thee van zetten, plantpoeder er uit filteren met een kaaskleed (zie ebay wederom) en dan rustig van drinken. Verdooft en maakt de mond zacht wat de smerigheid er wat vanaf haalt, haha. Persoonlijk vind ik het een stuk leuker dan alcohol, de ranzige smaak blijft een dingetje maar na verloop van tijd heeft het wel zijn charme gekregen. Kratom drijft naar boven dus lastiger thee/drankje van zetten.
k
kippenZijnRelaxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb ooit eens kratom besteld. Erg subtiel en opzich relax, maar er was geen duidelijke high. Voordat ik het wist nam ik elke dag bij de koffie een paar gram kratom. Toen ik door had dat ik het structureel aan het gebruiken was had ik het meteen de de wc in geflikkerd en doorgespoeld.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
Why? Je word er meteen ziek van hoor ik.
Het is een uitstervende drug...
En dat is niet voor niks!
W
Woke-up-stickyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jmths zei:
Kratom is legendarisch ranzig, wat meestal een goede indicatie is voor psychoactieve werking. Persoonlijk neem ik meestal standaard '00' capsules van Ebay en werk daarmee samen met veel thee de Kratom naar beneden. Ik heb mensen allerlei dingen zien proberen om kratom weg te werken, kwark, chocolademelk. Ik heb het ook geprobeerd maar capsules is toch wel bij verre het makkelijkst. Ze zeggen dat de smaak en gagreflex vrij snel minder vervelend worden. :')

Iets anders dat in dezelfde hoek ligt en ik ook wel kan aanraden is Kava Kava. Potje meest gore thee van zetten, plantpoeder er uit filteren met een kaaskleed (zie ebay wederom) en dan rustig van drinken. Verdooft en maakt de mond zacht wat de smerigheid er wat vanaf haalt, haha. Persoonlijk vind ik het een stuk leuker dan alcohol, de ranzige smaak blijft een dingetje maar na verloop van tijd heeft het wel zijn charme gekregen. Kratom drijft naar boven dus lastiger thee/drankje van zetten.
Klik om te vergroten...


Wat een onzin, stront is ook legendarisch ranzig. Is dat ook een indicatie voor goede psycoactieve werking

Ik zie je trouwens echt steeds onzin verkopen, zoals kratom faciliteert sterk gelijkende effecten.

Echt serieus? Dan heb je of nog nooit dope gebruikt, of nog nooit kratom.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@Woke-up-sticky Ik denk dat je iemand ongelooflijk onderschat en je je daar zelfs een beetje mee voor lul zet, maar goed...

Als je nou gewoon zegt dat je het niet snapt dan wil ik het best uitleggen, maar nu dus niet, niet met jouw instelling.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Woke-up-sticky zei:
Echt serieus? Dan heb je of nog nooit dope gebruikt, of nog nooit kratom.
Klik om te vergroten...
Makkelijk zat om een ander af te branden, terwijl je door jezelf open te stellen voor nieuwe info, je wel een eindje verder komt.

P.S. Neem maar van mij aan dat de jongen in kwestie meer dan genoeg ervaring heeft met dope, en specifiek met Kratom.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Og kijk, een willekeurige emotionele uitbarsting met nul inhoudelijke meerwaarde van iemand die zich met Kratom gebruik identificeert. Ik denk dat stront meer gemeen heeft met hetgeen dat je hier bijdraagt, anders laat je nog eens iets van je horen wanneer je wel normaal op een ander kunt reageren.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Woke-up-sticky je hoeft niet gelijk zo aangebrand te doen. Ik herinner me ook dat je al een keer eerder een ban hebt gehad voor respectloos gedrag tegen andere leden, dus pas pas je toon a.u.b. een beetje aan want dit is nergens voor nodig en zo wordt het er hier niet gezelliger op.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jmths zei:
Kratom drijft naar boven dus lastiger thee/drankje van zetten.
Klik om te vergroten...

Ik werk het makkelijk naar binnen in een flesje yoghurtdrink. Goed schudden en m’n (minimale dosis v.) 1,5 gram is prima verdeeld.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@Woke-up-sticky
Omdat ik in een goede bui ben:

Planten die psychoactieve stoffen herbergen hebben vaak een defensief afweermechanisme ontwikkeld om niet aan de lopende band kaalgevreten te worden door wat plaatselijk voorbijkomt. Een heel erg smerige smaak maar ook giftigheid (bijvoorbeeld buitenkant zaden BHW) komen dan ook redelijk veel voor bij psychoactieve planten.

Dan Kratom,
'Kratom bevat een aantal actieve stoffen, zogenaamde alkaloïden, waarvan mitragynine vermoedelijk de belangrijkste effecten veroorzaakt. Mitragynine is een opiaat-agonist, wat betekent dat het een effect heeft op de opiaat-receptoren in je hersenen.

Deze receptoren beïnvloeden je humeur en angst. Mitragynine bindt zich aan deze receptoren en verbetert je humeur en geeft een euforisch gevoel, net als opiaten zoals heroïne en opium.'
(bron: Jellinek)

Dus de volgende keer even nadenken of info opzoeken voor je jezelf zo voor lul zet.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jmths zei:
Kratom is legendarisch ranzig, wat meestal een goede indicatie is voor psychoactieve werking. Persoonlijk neem ik meestal standaard '00' capsules van Ebay en werk daarmee samen met veel thee de Kratom naar beneden. Ik heb mensen allerlei dingen zien proberen om kratom weg te werken, kwark, chocolademelk. Ik heb het ook geprobeerd maar capsules is toch wel bij verre het makkelijkst. Ze zeggen dat de smaak en gagreflex vrij snel minder vervelend worden. :')

Iets anders dat in dezelfde hoek ligt en ik ook wel kan aanraden is Kava Kava. Potje meest gore thee van zetten, plantpoeder er uit filteren met een kaaskleed (zie ebay wederom) en dan rustig van drinken. Verdooft en maakt de mond zacht wat de smerigheid er wat vanaf haalt, haha. Persoonlijk vind ik het een stuk leuker dan alcohol, de ranzige smaak blijft een dingetje maar na verloop van tijd heeft het wel zijn charme gekregen. Kratom drijft naar boven dus lastiger thee/drankje van zetten.
Klik om te vergroten...
Heb me nooit in Kratom of Kava Kava verdiept eerlijk gezegd.
Ik begrijp dat jij veel ervaring met opiaten hebt. Weet jij hoe het zich verhoudt tot opium? Lijkt de werking (van Kratom of Kava Kava) meer op opium of heroïne? Word je er ook misselijk van, zoals met opiaten?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#19
Over gore smaak; misschien helpt het wanneer je het zsm inslikt zodat het niet lang met de smaakpapillen op je tong en gehemelte in contact komt.
L
Lord NelsonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben al erg lange tijd super nieuwsgierig naar opiaten en heb er online al veel over opgezocht, waardoor ik dus ook de gevaren ken. De laatste tijd begon de nieuwsgierigheid wel heel erg te worden, waardoor ik na er lang over nagedacht te hebben gisteren over het darknet een kleine hoeveelheid heroine heb gekocht (ik heb al meer ervaring met darknet voor andere drugs). Het plan is om het één keer te gebruiken om mijn nieuwsgierigheid als het ware te quenchen en de rest daarna meteen weg te flikkeren. Echter begint de twijfel toch een beetje toe te slaan nu of ik het überhaupt wel moet proberen.

Ik ben in principe niet heel verslavingsgevoelig, maar wel een beetje misbruik gevoelig. Ik heb er normaal gesproken dus geen moeite mee lange pauzes voor iets te nemen, maar als ik gebruik nijg ik vaak om wat vaker bij te nemen dan misschien verstandig is. Ik ben daarom bang dat dat ook het geval gaat zijn als ik de heroine probeer en dat dit in dit geval toch voor sterke cravings en misschien dus een geestelijke verslaving zal zorgen. Tegelijkertijd weet ik van mezelf dat als ik het niet probeer, ik voor altijd nieuwsgierig zal blijven en het waarschijnlijk uiteindelijk toch wel weer een keer zal proberen te kopen om uit te proberen.

Wat denken jullie? Moet ik het inderdaad gewoon eenmalig proberen zodat ik van die nieuwsgierigheid af ben, of moet ik het gewoon meteen wegdoen omdat het toch te link is?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."