#1
Is dit voor energie? Welke bestel je dan?Green maeng da all the way. En dan goeie kwaliteit
Is dit voor energie? Welke bestel je dan?Green maeng da all the way. En dan goeie kwaliteit
Rood is vooral voor ontspanning/pijnstilling, wit vooral voor energie en groen zit er tussenin. Met groen krijg je dus een gebalanceerd effect en dat is wat er in de landen van herkomst bijna uitsluitend gebruikt wordt. Sommige verkopers hebben ook een gele kratom, maar dat schijnt een mengsel te zijn van rood en groen. Ik vind de groene of gele kratom vaak het lekkerst, maar dat is waarschijnlijk heel persoonlijk.Is dit voor energie? Welke bestel je dan?
Spirulina is daarmee vergeleken nog een traktatie.Ik vond de kratom werkelijk verschrikkelijk slecht smaken. Bah wat een vies goedje is dat!
Heb ooit zelf een keer een zakje maeng da poeder van 25gram gekocht om eens te proberen heb hier toen een aantal keer een bommetje van genomen van ongeveer 5 gram ( 2 brede vloeitjes op elkaar plakken en vol gooien🤣 ) maar dat ging zo zwaar door de keel en was me teveel moeite toen heb ik het dus ook maar eens als thee gedronken zo'n 10 gram en ooooooooh ik heb nog nooit zo iets smerigs mee gemaakt en ik kokhals al eigelijk nooit maar dit goedje deed het hem wel hoor bahEr zijn ook soort gel achtige zakjes die ook waterafstotend zijn voor onder anderen supplementen
Daar kan je gwn je kratom in gooien keertje dichtvouwen in een glas water gooien en doorslikken super smooth
Heet volgensmij blate papes
Ja ik heb wel het idee gehad dat het op die manier van inname de kratom het beste werkte maar echt ik kreeg het gwn niet voor elkaar om het glas te shotten zonder half over m'n nek te gaan🤣 idd gebrouwen in straight up hellMeng (goed roeren met lepel) de kratom met een goede bodem warm water, vul daarna het glas met sinaasappelsap of een andere ietwat zure vruchtendrank.. dan valt het best mee als je het glas achterover kiept met een slok sinaasappelsap erachter aan. Op een andere manier mixen of innemen vind ik ook niet te doen🤢🤮 (de smaak van kratom is volgens mij gebrouwen in hel)
....... idd gebrouwen in straight up hell....
Red Borneo, echt beste maar kijk aub uitHi,
Probeer al tijdje onderzoek te doen naar Kratom. Maar op dit forum kom ik niet echt tegen welke strain fijn is. Ik heb zelf al mr maka super green maeng da geprobeerd 5 gram als thee. Dat voelt wel fijn, maar ik zoek meer opiaten effect. Via het internet kwam ik toen uit op red meang da (capsules). Want dat poeder is zo vies.. echter deze merkte ik voor geen meter, zelfs niet na een doosje 🤪.
welke strain moet ik hebben, het liefst in capsule vorm? Ik wil euforisch, ontspannen maar toch opgewekt zijn.
Dankjewel voor jullie hulp! ♥️
Zo werkt het niet hoor 😂 Die extracten zijn wel ietsjes sterker, maar niet zoveel sterker. Er zit een soort bovengrens aan de concentratie van werkzame stoffen die al snel bereikt is. Dus ik raad het kopen van kratom extracten eigenlijk niet aan.Als je over een weegschaaltje beschikt, kun je eens een "25x kratom extract" uitproberen.
Je hoeft dan maar 200mg (bommetje) te nemen om uit te komen op een dosis van 5 gram.
Ik gooi 5/10 mg zand (kratom) 😂 in een glas dan heel warm water en ff laten in trekken en drink ik het op als het afgekoeld is maar nog wel warm 👍Ik merk ook niets van Kratom. Welke ik ook bestel, misschien consumeer ik het verkeerd (koude chocolademelk)
Zo werkt het niet hoor 😂 Die extracten zijn wel ietsjes sterker, maar niet zoveel sterker. Er zit een soort bovengrens aan de concentratie van werkzame stoffen die al snel bereikt is. Dus ik raad het kopen van kratom extracten eigenlijk niet aan.

Ik ken deze niet. Zelf had ik van extracten altijd meer nodig dan je van de factor zou verwachten…Ik heb deze, als ik daar 200mg van neem, voelt dat als 5 gram ...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."