Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke Kratom?

Welke Kratom?

39 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kratos smaakt verschrikkelijk, ja.
Ik heb het bij 2 x theezetten gelaten..
En ik kreeg ook helemaal geen effecten.
Dus?
Exit Kratom!
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Meng (goed roeren met lepel) de kratom met een goede bodem warm water, vul daarna het glas met sinaasappelsap of een andere ietwat zure vruchtendrank.. dan valt het best mee als je het glas achterover kiept met een slok sinaasappelsap erachter aan. Op een andere manier mixen of innemen vind ik ook niet te doen🤢🤮 (de smaak van kratom is volgens mij gebrouwen in hel)
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hebben jullie niet ook het gevoel de dag na Kratom, dat de ontlasting gevoel geeft dat je tennisballen uit de darmen probeert te krijgen? Droge, harde XXL tennisballen ja! Misschien had ik meer water moeten drinken ofzo..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is idd beter om extra water oid te drinken als je dit soort van planten artikelen inneemt.
Anders wordt je ontlasting als beton....
C
ConciousViberLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dude81 zei:
Meng (goed roeren met lepel) de kratom met een goede bodem warm water, vul daarna het glas met sinaasappelsap of een andere ietwat zure vruchtendrank.. dan valt het best mee als je het glas achterover kiept met een slok sinaasappelsap erachter aan. Op een andere manier mixen of innemen vind ik ook niet te doen🤢🤮 (de smaak van kratom is volgens mij gebrouwen in hel)
Klik om te vergroten...
Ja ik heb wel het idee gehad dat het op die manier van inname de kratom het beste werkte maar echt ik kreeg het gwn niet voor elkaar om het glas te shotten zonder half over m'n nek te gaan🤣 idd gebrouwen in straight up hell
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
ConciousViber zei:
....... idd gebrouwen in straight up hell....
Klik om te vergroten...

Dat vind ik dus ook. Exit kratom,!
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kipnugget zei:
Hi,
Probeer al tijdje onderzoek te doen naar Kratom. Maar op dit forum kom ik niet echt tegen welke strain fijn is. Ik heb zelf al mr maka super green maeng da geprobeerd 5 gram als thee. Dat voelt wel fijn, maar ik zoek meer opiaten effect. Via het internet kwam ik toen uit op red meang da (capsules). Want dat poeder is zo vies.. echter deze merkte ik voor geen meter, zelfs niet na een doosje 🤪.

welke strain moet ik hebben, het liefst in capsule vorm? Ik wil euforisch, ontspannen maar toch opgewekt zijn.
Dankjewel voor jullie hulp! ♥️
Klik om te vergroten...
Red Borneo, echt beste maar kijk aub uit
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
New Dawn zei:
Als je over een weegschaaltje beschikt, kun je eens een "25x kratom extract" uitproberen.
Je hoeft dan maar 200mg (bommetje) te nemen om uit te komen op een dosis van 5 gram.
Klik om te vergroten...
Zo werkt het niet hoor 😂 Die extracten zijn wel ietsjes sterker, maar niet zoveel sterker. Er zit een soort bovengrens aan de concentratie van werkzame stoffen die al snel bereikt is. Dus ik raad het kopen van kratom extracten eigenlijk niet aan.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ei-Salade zei:
Ik merk ook niets van Kratom. Welke ik ook bestel, misschien consumeer ik het verkeerd (koude chocolademelk)
Klik om te vergroten...
Ik gooi 5/10 mg zand (kratom) 😂 in een glas dan heel warm water en ff laten in trekken en drink ik het op als het afgekoeld is maar nog wel warm 👍
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
OtherShore zei:
Zo werkt het niet hoor 😂 Die extracten zijn wel ietsjes sterker, maar niet zoveel sterker. Er zit een soort bovengrens aan de concentratie van werkzame stoffen die al snel bereikt is. Dus ik raad het kopen van kratom extracten eigenlijk niet aan.
Klik om te vergroten...

Ik heb deze, als ik daar 200mg van neem, voelt dat als 5 gram ...

Kratom extract.jpg
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#11
New Dawn zei:
Ik heb deze, als ik daar 200mg van neem, voelt dat als 5 gram ...
Klik om te vergroten...
Ik ken deze niet. Zelf had ik van extracten altijd meer nodig dan je van de factor zou verwachten…
K
KipnuggetLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hi,
Probeer al tijdje onderzoek te doen naar Kratom. Maar op dit forum kom ik niet echt tegen welke strain fijn is. Ik heb zelf al mr maka super green maeng da geprobeerd 5 gram als thee. Dat voelt wel fijn, maar ik zoek meer opiaten effect. Via het internet kwam ik toen uit op red meang da (capsules). Want dat poeder is zo vies.. echter deze merkte ik voor geen meter, zelfs niet na een doosje 🤪.

welke strain moet ik hebben, het liefst in capsule vorm? Ik wil euforisch, ontspannen maar toch opgewekt zijn.
Dankjewel voor jullie hulp! ♥️
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb géén antwoord voor je (aangezien mijn Maeng Da ook nauwelijks werkte), maar werken gewone opiaten goed bij je?
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind eigenlijk elke Kratom variant prettig als ik er 5 gram van neem,
en voel niet echt veel verschil tussen strains, ik ben geen fijnproever..?

Als je over een weegschaaltje beschikt, kun je eens een "25x kratom extract" uitproberen.
Je hoeft dan maar 200mg (bommetje) te nemen om uit te komen op een dosis van 5 gram.

Mijn 25x extract is "Red Vein Mitragyna speciosa"
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Green maeng da all the way. En dan goeie kwaliteit
G
GirlysogroovyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik word altijd heel chill van de Red Maeng Da met een dosering van ong 5g. Maar het binnenkrijgen van dat poedertje wordt telkens lastiger en lastiger... (kokhalzen/overgeven/misselijk)
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik merk ook niets van Kratom. Welke ik ook bestel, misschien consumeer ik het verkeerd (koude chocolademelk)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vond kratom green maeng da ontzettend smerig. Ik zette er thee van en het residu at ik ook op....bahbah.
En het werkte ook voor geen meter.
Dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik methadon dagelijks gebruik....dat weet ik niet zeker overigens.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan me vinden in de post van new dawn. Tussen de 5-7 gram werken ze allemaal. Ik denk wel dat als je gewend bent aan opiaten, dat de light versie (want zo zie ik kratom) dan idd niet zoveel doet. Bij ontwenning dan weer wel begreep ik, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Probeer gewoon een proefpakket van een online kratomvendor die enkel kratom verkoopt. Deze zijn het goedkoopst en het best is mijn ervaring. Mix 5-7 gr met wat warm water, meng goed, daarna coolbest erbij, weer mengen en atten. Meteen een slok ander drinken er achteraan of een zuurtje dan is het best te doen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kipnugget zei:
Hi,
Probeer al tijdje onderzoek te doen naar Kratom. Maar op dit forum kom ik niet echt tegen welke strain fijn is. Ik heb zelf al mr maka super green maeng da geprobeerd 5 gram als thee. Dat voelt wel fijn, maar ik zoek meer opiaten effect. Via het internet kwam ik toen uit op red meang da (capsules). Want dat poeder is zo vies.. echter deze merkte ik voor geen meter, zelfs niet na een doosje 🤪.

welke strain moet ik hebben, het liefst in capsule vorm? Ik wil euforisch, ontspannen maar toch opgewekt zijn.
Dankjewel voor jullie hulp! ♥️
Klik om te vergroten...
Green Malay of Green Meang Da vind ik verre weg de beste. Wel vind ik kratom zeer verslavend. Wat ik koop gaat ook bijna dagelijks gebruikt worden en hoe vaker ik het doe, hoe lekkerder de high (denk doordat je het meer gaat waarderen en effect leren kennen). Ook kan ik op een hoge dosis echt heerlijk slapen, bij mij is dit 10 gram, de lichamelijke euforie is onbeschrijfelijk. Vind Kratom 1 van de lekkerste drugs op wiet en pregabalin na en heb dan ook bijna alles geprobeerd op Heroine na (ook crack, pyrros, pammetjes,ghb,phenibut en nog een hele shitload). Als je dus liefhebber bent van wiet of pregabalin, is de kans groot dat je erg moet oppassen met kratom.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."