#1
Kratos smaakt verschrikkelijk, ja.
Ik heb het bij 2 x theezetten gelaten..
En ik kreeg ook helemaal geen effecten.
Dus?
Exit Kratom!
Ik heb het bij 2 x theezetten gelaten..
En ik kreeg ook helemaal geen effecten.
Dus?
Exit Kratom!
Ja ik heb wel het idee gehad dat het op die manier van inname de kratom het beste werkte maar echt ik kreeg het gwn niet voor elkaar om het glas te shotten zonder half over m'n nek te gaan🤣 idd gebrouwen in straight up hellMeng (goed roeren met lepel) de kratom met een goede bodem warm water, vul daarna het glas met sinaasappelsap of een andere ietwat zure vruchtendrank.. dan valt het best mee als je het glas achterover kiept met een slok sinaasappelsap erachter aan. Op een andere manier mixen of innemen vind ik ook niet te doen🤢🤮 (de smaak van kratom is volgens mij gebrouwen in hel)
....... idd gebrouwen in straight up hell....
Red Borneo, echt beste maar kijk aub uitHi,
Probeer al tijdje onderzoek te doen naar Kratom. Maar op dit forum kom ik niet echt tegen welke strain fijn is. Ik heb zelf al mr maka super green maeng da geprobeerd 5 gram als thee. Dat voelt wel fijn, maar ik zoek meer opiaten effect. Via het internet kwam ik toen uit op red meang da (capsules). Want dat poeder is zo vies.. echter deze merkte ik voor geen meter, zelfs niet na een doosje 🤪.
welke strain moet ik hebben, het liefst in capsule vorm? Ik wil euforisch, ontspannen maar toch opgewekt zijn.
Dankjewel voor jullie hulp! ♥️
Zo werkt het niet hoor 😂 Die extracten zijn wel ietsjes sterker, maar niet zoveel sterker. Er zit een soort bovengrens aan de concentratie van werkzame stoffen die al snel bereikt is. Dus ik raad het kopen van kratom extracten eigenlijk niet aan.Als je over een weegschaaltje beschikt, kun je eens een "25x kratom extract" uitproberen.
Je hoeft dan maar 200mg (bommetje) te nemen om uit te komen op een dosis van 5 gram.
Ik gooi 5/10 mg zand (kratom) 😂 in een glas dan heel warm water en ff laten in trekken en drink ik het op als het afgekoeld is maar nog wel warm 👍Ik merk ook niets van Kratom. Welke ik ook bestel, misschien consumeer ik het verkeerd (koude chocolademelk)
Zo werkt het niet hoor 😂 Die extracten zijn wel ietsjes sterker, maar niet zoveel sterker. Er zit een soort bovengrens aan de concentratie van werkzame stoffen die al snel bereikt is. Dus ik raad het kopen van kratom extracten eigenlijk niet aan.

Ik ken deze niet. Zelf had ik van extracten altijd meer nodig dan je van de factor zou verwachten…Ik heb deze, als ik daar 200mg van neem, voelt dat als 5 gram ...
Green Malay of Green Meang Da vind ik verre weg de beste. Wel vind ik kratom zeer verslavend. Wat ik koop gaat ook bijna dagelijks gebruikt worden en hoe vaker ik het doe, hoe lekkerder de high (denk doordat je het meer gaat waarderen en effect leren kennen). Ook kan ik op een hoge dosis echt heerlijk slapen, bij mij is dit 10 gram, de lichamelijke euforie is onbeschrijfelijk. Vind Kratom 1 van de lekkerste drugs op wiet en pregabalin na en heb dan ook bijna alles geprobeerd op Heroine na (ook crack, pyrros, pammetjes,ghb,phenibut en nog een hele shitload). Als je dus liefhebber bent van wiet of pregabalin, is de kans groot dat je erg moet oppassen met kratom.Hi,
Probeer al tijdje onderzoek te doen naar Kratom. Maar op dit forum kom ik niet echt tegen welke strain fijn is. Ik heb zelf al mr maka super green maeng da geprobeerd 5 gram als thee. Dat voelt wel fijn, maar ik zoek meer opiaten effect. Via het internet kwam ik toen uit op red meang da (capsules). Want dat poeder is zo vies.. echter deze merkte ik voor geen meter, zelfs niet na een doosje 🤪.
welke strain moet ik hebben, het liefst in capsule vorm? Ik wil euforisch, ontspannen maar toch opgewekt zijn.
Dankjewel voor jullie hulp! ♥️
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."