Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snuifcabine zei: 2C-B, in lagere doseringen (5-15mg) is het euforisch. In doseringen hoger dan 15mg wordt het wel echt psychedelisch, maar veel stuurbaarder dan truffels. Laat het wel testen, want 2C-B is de laatste jaren vaker vervuild met andere drugs. Klik om te vergroten... Is 2CB-fly niet vergelijkbaar?"
"Ik gebruik een snuifdoosje of een metalen buisje. In een situatie zonder deze 2, ooit ook al eens een balpen uit mekaar gehaald en dat buisje gebruikt"
"Jane zei: Hoi 👋, ik ga volgende week voor het eerst edibles proberen. Heb een reepje chocola met 7,5 mg THC per blokje. Is 1 blokje genoeg om mee te beginnen? Ik heb ervaring met MDMA en truffels, ik rook niet en ben ook nog nooit echt stoned geweest. Iemand die zijn ervaring wil delen? Thnx! Klik om te vergroten... Hoe is dit bevallen? Ik heb nu edibles snoepjes bestel van 10mg thc per snoepje. Ook ervaring met veel verschillende drugs. Maar best beginnen met 1 dus?"
"Speed.. Op zich was het effect leuk maar.. niet geslapen en zoooo depressief de dag nadien dat ik op het werk naar huis ben gestuurd"
"Dirkjan zei: Mindless heeft nog nooit coke geprobeerd. Hmmm Steeds als je denkt nu weet ik alles wel komt er toch zo'n feitje om de hoek steken dat je denkt whaaaaaat Niet proberen. Het is veel en veels te lekker, maar exact hetgene wat je probeert te zoeken in ccaine is nou juist dat wat die drug je onmogelijk gaat geven. Bij heroine praten ze wel eens over "chasing the dragon", maar ik vind dit bij cocaine net zo goed opgaan. Het is als gokken op een fruitautomaat. The house always wins. Klik om te vergroten... Inderdaad coke is lekker... het effect is niet zo uitgesproken als andere drugs, maar het is er wel. En verslavend ja. Net omdat het lijkt dat het effect minimaal is, ben je geneigd om het meer te gebruiken."
"Keta kan ik me niet voorstellen met seks. Waar wij anders altijd heel fysiek zijn, wilden we elkaar gewoon niet aanraken op keta. Vond ik dan weer een nare ervaring omdat ik zo'n afstand voelde. Toppers blijven bij mij Ghb (met stip op 1), coke, mdma of 6apb (maar bij deze laatste 2 is de erectie altijd quasi onbestaande. Hij doet dan wel de hele tijd dingen bij mij, maar andersom is dat lastiger, wat ik dan weer jammer vind)"
"Kreeg net nog volgend antwoord. Vreemd omdat er vooral succinaat in omloop is en ik had een beetje opgelost in water en kreeg bolletjes die niet oplosten (wat een hcl versie wel zou moeten doen) We hebben nog geen officiele reactie maar weten ongeveer 95% zeker dat het de hcl variant betreft."
"Update : omdat men bij de vorige vendor bleef beweren dat het de hcl variant was, wat ik zelf dus sterk betwijfelde, wilde ik het risico niet nemen om laag te doseren, weinig te voelen en dan terug een pauze nemen v 2 maanden owv serotineslurper.. Dus ik heb bij een andere vendor besteld waarbij in de omschrijving aangegeven stond dat het om succinaat ging. Morgen gaan mijn vriend en ik deze in een thuissetting uitproberen. Voor mezelf 160mg, voor hem 180mg. Benieuwd!"
"De Zandman zei: Graag een reportje schrijven...... Klik om te vergroten... Dat heb ik toen gedaan, hier kan je het vinden : 6-APB - 1 woord : amazing! Na alle research en vragen die ik hier stelde al eerst een grote dankjewel voor de info, ervaringen en tips. Dit weekend was het dan zover. Mijn vriend en ik spraken af bij hem thuis, met een zee van tijd voor de ervaring en mekaar om het goedje uit te testen. Wij zijn beide fan van het... drugsforum.nl"
"DjYella zei: Naast belastend voor je hart ook zinloos om dezelfde receptoren weer aan te spreken met soortgelijke middelen. Houdt het dan gewoon bij 1 middel en evt. G erbij. OT: Ik zou je adviseren iets te doen wat jullie beide al kennen. Dit om mogelijke nare bijwerkingen te voorkomen. En je weet de juiste doseringen zodat je zonder zorgen of bijpakken kunt genieten. Mijn favo is 6-apb met een beetje G. Klik om te vergroten... Yes favo combi! Morgen nog eens een keer. Kijk er alweer naar uit"