Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi Zou iemand mij het verschil willen uitleggen tussen pyrazolam of gidazepam of zijn ze eigenlijk een beetje identiek qua werking? Of wordt je van gidazepam nog duf? Pyrazolam Werkt voor mij namelijk uitstekend qua anxiolytische werking en geeft ook enige rust in de bovenkamer"
"Dude81 zei: Meng (goed roeren met lepel) de kratom met een goede bodem warm water, vul daarna het glas met sinaasappelsap of een andere ietwat zure vruchtendrank.. dan valt het best mee als je het glas achterover kiept met een slok sinaasappelsap erachter aan. Op een andere manier mixen of innemen vind ik ook niet te doen🤢🤮 (de smaak van kratom is volgens mij gebrouwen in hel) Klik om te vergroten... Ja ik heb wel het idee gehad dat het op die manier van inname de kratom het beste werkte maar echt ik kreeg het gwn niet voor elkaar om het glas te shotten zonder half over m'n nek te gaan🤣 idd gebrouwen in straight up hell"
"Hallo, Zojuist een rc bestelling ontvangen voor het eerst 2fma poeder besteld nu zie ik na eerder 2mmc poeder gehad te hebben dat de 2fma die in het zakje zit echt net poedersuiker is met kleine hele zachte bolletjes net zoals O-DSMT klopt het dat dit de textuur van 2fma is en dat 2mmc gwn wat harder en kristalachtiger is ?"
"Stomme vraag ik ben er uit, was even mijn logisch nadenken kwijt, hoe verwijder of sluit ik dit onderwerp ? Excuses van het speculeren"
"Best mensen Zaterdag een leuk avondje gehad met 2 pink star pellets wat keta en cannabis Pink star pellet ( 70mg 5mapb- 20mg 2fma-2mg 5-meo-mipt ) Ik zit nu te kijken bij mijn vendor en omdat het zo'n leuke ervaring was heb ik was dingetjes bij elkaar gepikt zoals losse 5mapb poeder en ook 5-meo-mipt pellets van 15mg Nu heb ik voor mijn gevoel qua visuals en trippt gebeuren 0 gemerkt na 4mg 5-meo-mipt in de pink stars Dus ben binnenkort van plan 100mg 5mapb te nemen ipv 140mg en dan weer 5-meo-mipt erbij maar hoeveel moet ik dan Pakken van de mipt voor een beetjr trippy gebeuren door de ervaring heen? 10mg ? want dat zou echt de kers op de taart geweest zijn En ik vraag mij af wat de 2fma heeft toegevoegd in de pink star pellets misschien dat iemand mij daar wegwijs in kan maken Ik heb iig geen dip gehad erg nice Hoor graag"
"Neo-Shulginist zei: Pas op met het doseren van 5-MeO-MiPT, want die stof neemt snel in sterkte toe als je een klein beetje meer neemt. Liever een beetje tr weinig dan te veel. Sowieso heb je maar heel weinig nodig. 8 milligram is een threshold dose, en zo'n pellet van 15 milligram is vermoedelijk al te veel. Zeker als je het combineert met 5-MAPB. Klik om te vergroten... Het is meer dat ik niet zo goed weet wat ik van de 4mg 5-meo-mipt 40mg fma heb gemerkt , Ik zal volgende keer eens 70mg 5-MAPB en 8mg 5-meo-mipt proberen Zou je me misschien ook kunnen vertellen wat de 2fma in deze special pellet biedt ?"
"ILoveRCs zei: 5-MeO-MiPT is een stofje wat je dient "bij te nemen" in porties van ~7mg (elke ~3 uur ongeveer, of wat naar jouw mening goed voelt). Je zult hierdoor nooit een naar gevoel (zowel lichamelijk als mentaal) ervaren. (Het is steeds een trap hoger, van MDMA achtig, naar space, naar je compleet in elke 3 sec bevinden in een andere kamer (tip: trek een badjas aan over je t-shirt ga op bed liggen/zitten, dit is naar mijn mening de beste ervaring van 5-MeO-MiPT, mogelijk is seks nog beter..). 5-MeO-MiPT laat zich ook zeer goed combineren met MDMA en 5-MAPB. Je kunt dit spul combineren/blijven bijnemen alsof t wiet is. Elke keer kom je weer in een morphende droomwereld terecht waar je u tegen zegt. Het is oprecht zo chill dat het bijna verslavend is (voor een Tryptamine). Mocht je alleen maar "gedachte lussen" krijgen neem dan zeker een kleine portie van een benzo (dit fixed alles, ik nam een halve flubrotizolam (FANAX) om dit te mitigeren). Hierna kun je weer door gaan met redose. 5-MeO-MiPT is oprecht een schat. Jij bepaald hoe hard je tript, en niemand anders. Ik heb in 1 sitting ongeveer ~50-60 mg gebinged. Heb me zelden zo erg vermaakt in m'n eentje zonder enige angst (wat je al snel kan krijgen met trips), jij bent in de controle van de trip, en niemand anders. Serieus een aanrader. Zorg ook dat je zwakke benzo's in huis hebt als je het alleen gaat doen. Na deze ervaring was ik compleet "gereset" en had weer zin in dingen zoals de sportschool en bruisde van de energie. Nu ik erover praat heb ik alweer zin om weer een flinke gecontroleerde trip te maken. Rook hier vooral geen wiet bij, vooral niet als je al een nacht door bent zoals ik was, en doe hier mits je bekend met psychedelica geen uppers bij (dit veroorzaakt de gedachte lussen). Bij de combinatie van tripmiddelen en zwakke benzo's voel je je echt een koninig, je kunt het zo leip maken als je wil zonder ooit "bad" te gaan. Wat een heerlijk middel is 5-MeO-MiPT toch. (koop dit ook vooral puur en doseer dit volumetrisch icm een fatsoenlijke weegschaal). Een slokje kan een extra dimensie zijn. Oja, nog een ding, laat jezelf niet teveel te "verleiden" door de spiegel, in hogere dosissen 5-MeO-MiPT kan de depersonalisatie extreem zijn, zo erg dat je twijfelt of die persoon in de spiegel jij wel echt bent, terwijl je gewoon weet dat jij t bent. Toch voelt dit niet zo en kan je hier lang door gefascineerd zijn. Zo lang dat dit een aanzienlijke tijd van je "peak" in beslag in kan nemen. Vermijdt dit dus. Klik om te vergroten... Ontzettend bedankt voor het uitgebreide bericht! Na afgelopen zaterdag is dit mijn favoriete chem aller tijden geworden het is niet te geloven hoe geweldig moxy is mijn god Voorheen nam in moxy altijd met 5-mapb omdat ik het heb leren kennen door borax combo pellets Zaterdag heb ik eens besloten de 5-mapb weg te laten en moxy op zichzelf te proberen met een half pyrazolammetje ik was alleen thuis en heb mij nog nooit zo goed gevoelt ik heb tegen 18:30 7mg genomen en rond 23:00 nog 7mg en daarna ergens nog een keer 3,5mg Als je eenmaal een benzo hebt genomen en die ingewerkt is kan je prima een jointje roken hierdoor ging het voor mij nog eens level up maar dat komt misschien omdat ik ook een pure indica strain had ( norhern lights ) het werd als maar beter Ik besloot er ook een klein beetje 3-meo-pce bij de nemen zo weinig dat ik het net heel iets zou voelen dit was ook geweldig Ik heb mijzelf nog nooit in mijn leven cozy in willen pakken in een dekentje en een serie of anime te gaan kijken maar afgelopen zaterdag is dit toch echt wel gebeurd 🤣 De volgende dag voelde ik mij ook super opgefrist"
"ILoveRCs zei: Als ik je bericht lees denk ik dat wij heel dicht op elkaars niveau zitten qua drugsgebruik. Moxy is echt een beest, de enige tryptamine die ik blijf redose en het alsmaar leuker word. Zelfs in het geval van dat je een benzo nodig hebt voel je je nog steeds niet slecht, maar met benzo is het dan toch weer wat relaxter en ga je gewoon verder met de volgende dikke portie. ja de 5-mapb kwam bij mij niet door borax maar gewoon omdat ik er wel zin in had, heb zon 30 RC's liggen dus altijd iets wat van pas komt. Pyra is wel slim eigenlijk, maakt ook niet zo slaperig, ga ik volgende keer eens doen. (heb jij ook die pilletjes die je haast met een microscoop en 2 pincetten moet doorbreken of is een hele nemen prima?). Na benzo is wiet idd dan weer wel te doen, meestal doe ik dit dan alsnog niet omdat ik al nacht wakker ben met meerdere uppers. en niet probeer uit te lokken om para te worden, vooral niet met psychedelica. En ja dat gevoel is heerlijk he, comfy in badjas, niks hoeven, heerlijk space, compleet genieten gewoon. oprecht heerlijk. Ik denk dat er weinig betere manieren zijn om jezelf zo goed te vermaken als op die manier. En idd de volgende dag opgefrist en vol positieve energie, geweldig. Trouwens he, koop jij t als los poeder? of als caps/pellets. mijn weegschaal wijkt soms 2mg af waardoor t effect behoorlijk veel intenser kan zjin. (of juist zwakker) Met volumetrische dosering echter niet echt last van (weegshaal meet 10mg altijd nauwkeurig). Nou mijn gram 5-meo-mipt staat alweer op t lijstje hoor (maar ook met een flinke batch lege capsules! die vieze lange vloei bommetjes steeds komen me de strot door. 5-meo-mipt losik ook altijd op in water dus weet niet eens waarom deze laatste zit van toepassing was. Klik om te vergroten... Ja het is echt een super stofje, ik lees over vasocontrictie die hij sommige mensen heel hevig is vooral rond de nek Maar ik lees ook weer dat moxy en foxy juist geen vasoconstrictie geven, heb er persoonlijk met rond de 18mg in een sitting niks ervaren Heb je toevallig ook ervaring met foxy? (5-meo-dipt ) ?? Blijkt minder stimulerend te zijn en wat meer psychedelisch Klopt pyrazolam is erg handig ik zou het je zeker aanraden vooral fijn omdat het 0 extra effect geeft bij mij werkt pyrazolam gelukkig op de meest gunstige manier en werkt het enkel angstremmend en verkomt het paniekerigheid en hiervan is een kleine dosis al voldoende het kan namelijk op 2 manieren vallen ligt er maar net aan of je persoon 1 of 2 bent persoon 1 krijgt de werking die wij ervaren en persoon 2 kan niet meer lopen ( zelfs de volgende ochtend/dag ) en krijgt enorme last van blackouts en delusional sobriety Ik heb idd de pellets die jij bedoeld, ik doe ze meestal gwn in een pellet-snijder doormidden en dan pak ik de kleinste helft en de andere bewaar ik voor in kwartjes als ik ooit echt maar heel weinig nodig heb. Ik gebruik benzos niet op zichzelf alleen op deze manier als het bij jou net zo valt als bij mij kan je ook prima een hele nemen ik ervaar eigenlijk geen sterkere werking als bij een hele daarom neem ik een halve Van de moxy heb ik tot nu toe 2x een aantal pellets besteld van 15mg maar poeder is natuurlijk stukken goedkoper in verhouding maar heb dat tot nu toe nog niet gedaan omdat ik nog geen goede betrouwbare en niet machtig dure weegschaal heb kan jij mij hier misschien mee helpen? Ik zie bijvoorbeeld de DJ-100 mini 100x0,001g of ck-20 20x0,001g ( die centen aan de ck-20 wil ik d'r ook nog wel een keer aan uitgeven ) maar zie geen reviews van deze 2 Ook enig idee of de poeder veel verschil in batches heeft en of deze net zo fijn en probleemloos als de pellets vallen ? Hahaha knip je het staartje van je vloei-bommetje er toch af ? En als ze te stroef gaan ( heb wel eens 4 gram kratom in de brede vloeitjes geramd en ingesmeerd met een beetje vaseline en hup 🤣🤢 ) Is dat een beetje te drinken in water of drinken ja ?"
"ILoveRCs zei: Ik heb geen last gehad van vasoconstrictie, iig niet merkbaar. wel na langdurig blijven redose soms lichte pijn aan m'n rug. Van 5-MeO-DiPT heb ik 10 zegels liggen, uitgeprobeerd maar ze zijn "leeg". t smaakt ook gewoon naar papier terwijl t smerig smaakt. Had ook een hele tab opgelost in water en het water smaakte naar niks. De 10mg tab deed dan ook niks... Volgende keer weer mooi poeder. Dus nee geen ervaring mee. Omdat ik toch iets wou hebben had ik maar wat DPT gepakt. in een hele lage dosis ~10mg nasaal, lekkere droomwereld. Maar als je daar een stuk meer van neemt pakt het gigantisch anders uit (nog te ervaren) Aangezien ik elk weekend een of meerdere benzo's (meestal 6mg Bromazolam, laatste paar keren 10mg Metizolam) neem, denk dat ik dus zeker onder persoon 1 val met een redelijke tolerantie. Dus ga ik eens uitproberen met Pyrazolam. Ja zonder accurate weegschaal is er geen beginnen aan. Ik heb zelf de Onbalance CTP-250, rond de 80 euro. Hij is zo goed als accuraat. maar toch merk ik dat ie er soms 1 of 2mg naast zit, dat vind ik dan wel weer jammer want er zitten kalibratie gewichten van 20 en 50 gram bij en ook al eik je hem hierop. Dan nog als je t zelfde gewicht er weer op zet het gewicht ineens 1 miligram zwaarder is geworden... Je kunt m ook aansluiten met usb, er zit een soort kuipje bij voor poeders en er zit een pincet bij (maar dat is meer voor juwelen). Ik zou 'm wel aanraden. Je kunt ook een "echte echte" weegschaal kopen die in labs worden gebruikt, maar als je die prijs ziet denk je waarschijnlijk laat maar zitten. Kunnen zo 600+ euro zijn... bij 5-MeO-MiPT is t gelukkig geen kwestie van leven of dood als t 1/2 mg meer of minder is.. Die weegschaal (CK-20) die jij voorstelt zal waarschijnlijk prima zijn, maar let op hoeveel mg ie kan afwijken na het kalibreren. Dat is voor stoffen zoals 5-MeO-MiPT wel zo fijn. Die van mij is wat duurder maar mss maakt t eigenlijk geen verschil. met een van 50. Vind het verschil wel meevallen in batches, maar de structuur is wel belangrijk, je weegt veel makkelijker normale korrels dan woestijnzand (6-APB), MiPT is ook zon super fijn poeder waardoor je er soms wat meer op moet gooien voordat ie pas merkt dat er iets op zit, mja dan haal je er een beetje af en geeft ie het correct aan. Haha dat doe ik ook maar een capsule glijd gewoon veel makkelijker de keel in vind ik, dus heb er maar gelijk 1000 besteld. En 5-MeO-MiPT in water, is echt bizar bitter (beter mixen met limonade of zo). en het is niet MDMA bitter maar gewoon letterlijk alsof t gif is. je moet voor de grap eens een mini putje mipt snuiven, t'is oprecht of je net gif hebt gesnoven. Oja, wat je zegt over kratom, maar liefst 4 gram! in een brede lange vloei en dan met vaseline, hahaha. die zou er bij mij zo weer uit komen. Met Phenibut deed ik wel bommetjes van 2x 750mg maar dat vond ik al oncomfortabel, ik los t dan liever op in een klein beetje wodka, dan heb je 1 hele vieze slok maar dan is t wel weg. Klik om te vergroten... Ik ben van plan morgen 4-ho-mipt te proberen toevallig wel eens gedaan? Zoja hoe was het ?"
"Hi, Ik ben ook het moment met een bestelling bezig bij mijn RC vendor Wil ik d'r nog 1 echt iets aparts bij hebben ( ik heb al 5-meo-mipt in het mandje omdat de extase onder de trytamines zou moeten zijn en ik al weet dat het heel lekker gaat met 5-mapb ) Maar bijvoorbeeld een arylcyclohexylamine RC die weer heel anders is als keta of een cathinone met veel euforie Iemand nog iets leuks voor in het mandje ?"