Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat xtc bij mij doet

wat xtc bij mij doet

26 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Saivy zei:
caatje zei:
Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt, eten hoef ik niet ook geen zoet. Ik drink wat cola light, te weing maar ik krijg t niet weg en als ik t weg krijg moet ik 10 minuten later naar de wc en blijf dan lopen.
Klik om te vergroten...

Blijft het lopen op de wc of blijf je lopen naar de wc?
Klik om te vergroten...
kblijf lopen naar de wc en het gaat me dan ook er gemakkelijk af.Ik heb geen last van verkramping zodat je niet kunt plassen. Khoef er geen ontspanningstrucjes bij te halen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
caatje zei:
Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt,
Klik om te vergroten...

Dat heeft dan duidelijk iets met je leidingen óf met het Limburgse grondwater te maken...
B
BrascoLid
01-01-2024, 00:00
#3
zommes zei:
caatje zei:
Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt,
Klik om te vergroten...

Dat heeft dan duidelijk iets met je leidingen óf met het Limburgse grondwater te maken...
Klik om te vergroten...

ik heb precies t zelfde.. water is zoutig en ruikt en smaakt heel muf en oud.. ik drink liever AA of Aquarius. desnoods cola, al is dat wel extreem zoet dan..
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan gewoon zijn door de hardheid van het water.
Het water hier bij mij uit de kraan is niet te zuipen. Maar bij een maat van mij die in de buurt van Utrecht woont smaakt het gewoon goed.
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
moet je voor de gein es een handvol hamkaas chips in je mond stoppen als je waus bent.. is net zand
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Boogie! zei:
moet je voor de gein es een handvol hamkaas chips in je mond stoppen als je waus bent.. is net zand
Klik om te vergroten...

ja, of drop... :P
of een beschuitje... :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
bwa chips is goed te vreten hoor, zelfs met 200 mg mdma krijg ik nog speculoos en chips naar binnen

de laatste keer om boom festival had ik zelfs honger en dat was ook echt wel goede mdma

alleen als het opkomt moet ik even geen eten hebben
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zowel tijdens als na gebruik krijg ik geen hap door mijn keel heen. Ik mag al blij zijn als ik de dag daarna 1 sneetje brood eet.
Het enige wat ik wel veel kan eten zijn raketjes :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chips als je onder de xtc zit? Dat is echt niet te doen. Droge brokken krijg ik dan die ik onmogelijk door mijn strot krijg.
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdens een xtc-tripje rook ik wel, maar gewoon minder als normaal. Eten lukt echt niet tijdens, behalve vers fruit of een raketje. Nadat het uit begint te werken kan ik meestal wel redelijk snel weer eten, mits ik zo'n last heb van men kaken dat het onmogelijk word.. :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat zijn raketjes?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Wat zijn raketjes?
Klik om te vergroten...

Van die waterijsjes in de vorm van een raketje.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dzy zei:
Saivy zei:
Wat zijn raketjes?
Klik om te vergroten...

Van die waterijsjes in de vorm van een raketje.
Klik om te vergroten...

Mmm..heerlijk :hearteyes:
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een goeie dosis vitamine C dus? :wink:
I
IngaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Play_bunny zei:
Zowel tijdens als na gebruik krijg ik geen hap door mijn keel heen. Ik mag al blij zijn als ik de dag daarna 1 sneetje brood eet.
Het enige wat ik wel veel kan eten zijn raketjes :)
Klik om te vergroten...

De Dag nadien kan ik liters jus d'orange drinken en alles wat maar tomaten bevat opeten of op drinken. Waarschijnlijk juist die vitaminen die XTC afbreekt, waar je lichaam naar snakt vermoed ik :sunglasses:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inga zei:
Play_bunny zei:
Zowel tijdens als na gebruik krijg ik geen hap door mijn keel heen. Ik mag al blij zijn als ik de dag daarna 1 sneetje brood eet.
Het enige wat ik wel veel kan eten zijn raketjes :)
Klik om te vergroten...

De Dag nadien kan ik liters jus d'orange drinken en alles wat maar tomaten bevat opeten of op drinken. Waarschijnlijk juist die vitaminen die XTC afbreekt, waar je lichaam naar snakt vermoed ik :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik slik elke dag vitaminen, zowel als ik gebruikt heb, als gewoon normaal doordeweeks. Daar zal het probleem denk ik niet echt liggen.
Ach ja... :)
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roken op de X, dat is bij mij een ramp. Ik rook dan makkelijk 2 pakjes op een nacht op. Een peuk teug je in 2 trekken weg :P Alcohol? nee, geeft vervelende bijwerkingen voor mij. Eenmaal gehad, nou ik was blij dat ik jus dorange in huis had om wat bij te komen. :confused: Maar water, das op de X alsof een engeltje op je tong piest :mrgreen:

En de dag erna flink wat vitamines C achterover slaan, voel je je weer helemaal normaal. Alleen die vitamines C zijn zo pijnlijk als je hele mond en wangen kapot gebeten zijn :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
zommes zei:
Chips als je onder de xtc zit? Dat is echt niet te doen. Droge brokken krijg ik dan die ik onmogelijk door mijn strot krijg.
Klik om te vergroten...
Speculoos was wel wat moeilijker, maar chips gingen echt makkelijk binnen hoor, raar maar waar, maar khad zelfs honger toen :confused:

ik ben wel iemand die (bijna) altijd honger heeft, als er één ding is waar ik echt verslaafd aan ben, dan is het wel junkfood en snoep-achtige toestanden

keb nog nooit speed gebruikt, maar kzou het eigenlijk wel eens willen gebruiken om te zien of het mijn honger wegkrijgt :tongueout:

xtc krijgt het ook wel een beetje weg, maar als het ongeveer een uur is ingewerkt krijg ik wel weer eten naar binnen hehe, k krijg dan zo'n leeg gevoel in mijn maag en wat eten helpt daar goed tegen.. Een stuk pizza ging er trouwens ook nog goed in :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
sigaretten liever niet, geef mij maar jointen

alcohol geen zin in, maar het smaakt mij wel

en zoet weet ik eigenlijk niet, ik eet altijd zoute dingen zoals chips of pizza
I
IngaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb geen zin in sigaretten. Terwijl ik anders een kettingroker ben.


Ik heb geen zin in alcohol. terwijl ik anders wel eens graag een glaasje drink.

De smaak van zoet is zo degoutant ! Terwijl ik anders gek ben op alles wat zoet is, krijg ik het niet binnen na xtc. Net zoals frisdranken met bruis :xtc:

Water daarentegen... HEERLIJK !!! Terwijl ik het anders nooit drink als ik uitga !
Je zou gaan denken dat xtc de wonderpil is waar ze al jarenlang naar opzoek zijn !!!! Stoppen met roken drinken en vermageren
:grin:

Hebben jullie dat ook of ben ik nu echt de enige ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."