#1
kblijf lopen naar de wc en het gaat me dan ook er gemakkelijk af.Ik heb geen last van verkramping zodat je niet kunt plassen. Khoef er geen ontspanningstrucjes bij te halen.Saivy zei:caatje zei:Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt, eten hoef ik niet ook geen zoet. Ik drink wat cola light, te weing maar ik krijg t niet weg en als ik t weg krijg moet ik 10 minuten later naar de wc en blijf dan lopen.
Blijft het lopen op de wc of blijf je lopen naar de wc?
