Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat xtc bij mij doet

wat xtc bij mij doet

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ga juist enorm veel roken als ik xtc op heb, terwijl ik normaal nooit rook
eten smaakt idd heel vies, water valt best mee en drink ik ook veel tijdens xtc (moet ook wegens gevaar voor uitdroging/oververhitting)...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
caatje zei:
Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt, eten hoef ik niet ook geen zoet. Ik drink wat cola light, te weing maar ik krijg t niet weg en als ik t weg krijg moet ik 10 minuten later naar de wc en blijf dan lopen.
Klik om te vergroten...

Blijft het lopen op de wc of blijf je lopen naar de wc?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saivy zei:
caatje zei:
Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt, eten hoef ik niet ook geen zoet. Ik drink wat cola light, te weing maar ik krijg t niet weg en als ik t weg krijg moet ik 10 minuten later naar de wc en blijf dan lopen.
Klik om te vergroten...

Blijft het lopen op de wc of blijf je lopen naar de wc?
Klik om te vergroten...
kblijf lopen naar de wc en het gaat me dan ook er gemakkelijk af.Ik heb geen last van verkramping zodat je niet kunt plassen. Khoef er geen ontspanningstrucjes bij te halen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
caatje zei:
Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt,
Klik om te vergroten...

Dat heeft dan duidelijk iets met je leidingen óf met het Limburgse grondwater te maken...
B
BrascoLid
01-01-2024, 00:00
#5
zommes zei:
caatje zei:
Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt,
Klik om te vergroten...

Dat heeft dan duidelijk iets met je leidingen óf met het Limburgse grondwater te maken...
Klik om te vergroten...

ik heb precies t zelfde.. water is zoutig en ruikt en smaakt heel muf en oud.. ik drink liever AA of Aquarius. desnoods cola, al is dat wel extreem zoet dan..
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan gewoon zijn door de hardheid van het water.
Het water hier bij mij uit de kraan is niet te zuipen. Maar bij een maat van mij die in de buurt van Utrecht woont smaakt het gewoon goed.
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
moet je voor de gein es een handvol hamkaas chips in je mond stoppen als je waus bent.. is net zand

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."