Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat xtc bij mij doet

wat xtc bij mij doet

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
sigaretten liever niet, geef mij maar jointen

alcohol geen zin in, maar het smaakt mij wel

en zoet weet ik eigenlijk niet, ik eet altijd zoute dingen zoals chips of pizza
I
IngaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb geen zin in sigaretten. Terwijl ik anders een kettingroker ben.


Ik heb geen zin in alcohol. terwijl ik anders wel eens graag een glaasje drink.

De smaak van zoet is zo degoutant ! Terwijl ik anders gek ben op alles wat zoet is, krijg ik het niet binnen na xtc. Net zoals frisdranken met bruis :xtc:

Water daarentegen... HEERLIJK !!! Terwijl ik het anders nooit drink als ik uitga !
Je zou gaan denken dat xtc de wonderpil is waar ze al jarenlang naar opzoek zijn !!!! Stoppen met roken drinken en vermageren
:grin:

Hebben jullie dat ook of ben ik nu echt de enige ?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt, eten hoef ik niet ook geen zoet. Ik drink wat cola light, te weing maar ik krijg t niet weg en als ik t weg krijg moet ik 10 minuten later naar de wc en blijf dan lopen.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het ook...
vrijwel hetzelfde alleen een sigaretje lustte ik nog wel. Ben zelfs beginnen te roken daardoor.

probeer maar eens een jointje na afloop als de x begint uit te werken. Dat is me lekker!
B
BarntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb xtc pas twee keer gebruikt maar ik heb bij beidde keren inderdaad totaal geen zin gehad in roken, terwijl ik normaal daar niet vies van ben :smoke: Alcohol heb ik ook geen zin in maar toen ik het de eerste keer deed, was ik bij een feestje waarbij iedereen als een gek zat te zuipen. En toen wou ik toch eigenlijk wel graag wat shotjes nemen maar toch maar niet gedaan, was de eerste keer en ik was behoorlijk zenuwachtig dus ik vermeed alles waarvan ik niet zeker wist of ik het wel kon hebben bij xtc. Maar water heb ik als een gek gedronken, nog nooit zoveel water op een avond gezopen echt niet normaal meer :beer: maar ik krijg er wel zin in ja, heerlijk water :grin: en zoete dingen...ik zou het niet weten beidde keren niks zoets gegeten, ga ik volgende keer maar proberen :grin:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik krijg er ook zo'n droge bek van dat kauwgom soms poeder lijkt.
B
BarntLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja wel droge bek, maar niet zo droog dat kauwgom poeder wordt :P Maar als ik kauwgom neem, dan ga ik alleen maar meer gek doen met mn kaken. Heel intensief kouwen.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ga juist enorm veel roken als ik xtc op heb, terwijl ik normaal nooit rook
eten smaakt idd heel vies, water valt best mee en drink ik ook veel tijdens xtc (moet ook wegens gevaar voor uitdroging/oververhitting)...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt, eten hoef ik niet ook geen zoet. Ik drink wat cola light, te weing maar ik krijg t niet weg en als ik t weg krijg moet ik 10 minuten later naar de wc en blijf dan lopen.
Klik om te vergroten...

Blijft het lopen op de wc of blijf je lopen naar de wc?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Saivy zei:
caatje zei:
Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt, eten hoef ik niet ook geen zoet. Ik drink wat cola light, te weing maar ik krijg t niet weg en als ik t weg krijg moet ik 10 minuten later naar de wc en blijf dan lopen.
Klik om te vergroten...

Blijft het lopen op de wc of blijf je lopen naar de wc?
Klik om te vergroten...
kblijf lopen naar de wc en het gaat me dan ook er gemakkelijk af.Ik heb geen last van verkramping zodat je niet kunt plassen. Khoef er geen ontspanningstrucjes bij te halen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
caatje zei:
Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt,
Klik om te vergroten...

Dat heeft dan duidelijk iets met je leidingen óf met het Limburgse grondwater te maken...
B
BrascoLid
01-01-2024, 00:00
#12
zommes zei:
caatje zei:
Tijdens, drink ik geen water omdat het smaakt zoals een sloot ruikt,
Klik om te vergroten...

Dat heeft dan duidelijk iets met je leidingen óf met het Limburgse grondwater te maken...
Klik om te vergroten...

ik heb precies t zelfde.. water is zoutig en ruikt en smaakt heel muf en oud.. ik drink liever AA of Aquarius. desnoods cola, al is dat wel extreem zoet dan..
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kan gewoon zijn door de hardheid van het water.
Het water hier bij mij uit de kraan is niet te zuipen. Maar bij een maat van mij die in de buurt van Utrecht woont smaakt het gewoon goed.
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#14
moet je voor de gein es een handvol hamkaas chips in je mond stoppen als je waus bent.. is net zand
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Boogie! zei:
moet je voor de gein es een handvol hamkaas chips in je mond stoppen als je waus bent.. is net zand
Klik om te vergroten...

ja, of drop... :P
of een beschuitje... :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
bwa chips is goed te vreten hoor, zelfs met 200 mg mdma krijg ik nog speculoos en chips naar binnen

de laatste keer om boom festival had ik zelfs honger en dat was ook echt wel goede mdma

alleen als het opkomt moet ik even geen eten hebben
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zowel tijdens als na gebruik krijg ik geen hap door mijn keel heen. Ik mag al blij zijn als ik de dag daarna 1 sneetje brood eet.
Het enige wat ik wel veel kan eten zijn raketjes :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chips als je onder de xtc zit? Dat is echt niet te doen. Droge brokken krijg ik dan die ik onmogelijk door mijn strot krijg.
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tijdens een xtc-tripje rook ik wel, maar gewoon minder als normaal. Eten lukt echt niet tijdens, behalve vers fruit of een raketje. Nadat het uit begint te werken kan ik meestal wel redelijk snel weer eten, mits ik zo'n last heb van men kaken dat het onmogelijk word.. :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat zijn raketjes?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."