#1
ongeloflelijk wat voor effect jonko (WIET) bij sommige mensen heeft. vroeger werd ik ook egt super super vaag maar na een paar keer smoke is dat tog wel weg?
Bal0n zei:MDA
MDE
Methylone en analogen (ethylone, propylone en ik dacht butylone nog)
4-fl-amph
Een aantal piperazines, wat was het ook alweer, mccp?
Bal0n zei:MDA
MDE
Methylone en analogen (ethylone, propylone en ik dacht butylone nog)
4-fl-amph
Een aantal piperazines, wat was het ook alweer, cMMP?
need^weed zei:Bal0n zei:MDA
MDE
Methylone en analogen (ethylone, propylone en ik dacht butylone nog)
4-fl-amph
Een aantal piperazines, wat was het ook alweer, mccp?
wat is MDE?? bedoel je niet MDEA?![]()
Saivy zei:Jammer dat ze hier coke en speed aanraden, want het is net zo ongezond als xtc.
Kan je niet gewoon wat minder xtc gebruiken, bijvoorbeeld 2 keer in een maand ofzo.. dan blijft het leuk als je het neemt. Anders weet ik ook geen drugs die dat kunnen vervangen..
berbe zei:Saivy zei:Jammer dat ze hier coke en speed aanraden, want het is net zo ongezond als xtc.
Kan je niet gewoon wat minder xtc gebruiken, bijvoorbeeld 2 keer in een maand ofzo.. dan blijft het leuk als je het neemt. Anders weet ik ook geen drugs die dat kunnen vervangen..
zou iknog niet zo zegge
al is speed in tegestelling tot coke 100% chemisch
het is minder giftig voor je hersens dan coke
en xct maakt gate in je hersenen

berbe zei:en xct maakt gate in je hersenen
disaster zei:Explosion, werd verkocht als luchtvervrisser, lijkt echt bijna op XTC !!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."