Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke drug lijkt kwa effect op xtc

welke drug lijkt kwa effect op xtc

37 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Marklar zei:
Jeller zei:
hmm echt ver van zit hij er niet van hoor, een verre kennis heeft een zwarte vlek op haar hersenen door te veel mdma te gebruiken
Klik om te vergroten...

Ik ga niet zeggen dat ik je niet geloof, maar ik vertrouw dat soort informatie pas als het wetenschappelijk onderbouwd is. Heb je mischien meer info hier over?
Klik om te vergroten...
was niet alleen xtc trouwens hoor..
ook veel speed en redelijk wat coke dacht ik, maar dat meiske gebruikte echt bijna dagelijks vanalles..
ik zelf ken ze alleen maar van zien, maar mijn beste maat is er een tijdje mee geweest.. ze was dus naar de dokter geweest en die had een hersenscan gemaakt en blijkbaar had ze een zwarte vlek op haar hersenen

echt wetenschappelijke ondersteuning kan ik je niet geven, maar kweet wel dat het zeker waar is :wave:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Amfetamine + GHB
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad 2-cb kan een goede vervanger zijn. Mix tussen lsd en mdma.
Wil het zelf graag een keer proberen maar het is vrij lastig te verkrijgen in tegenstelling tot een pilletje :tongueout:
En explosion is inderdaad ook een zelfde soort euforie gevoel maar werkt op dezelfde stoffen in je hersenen dus net zo slecht als een pilletje.
De top duurt iets langer dan een pilletje 1,5 uur ofzo en heeft daarna vrij weinig afbouw en is gelijk weg. Het is een stuk duurder en het schijnt echt heeel smerig te zijn. hehe :tongueout: maar goed succes! :wave:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bal0n zei:
MDA
MDE
Methylone en analogen (ethylone, propylone en ik dacht butylone nog)
4-fl-amph

Een aantal piperazines, wat was het ook alweer, cMMP?
Klik om te vergroten...

benzylpiprazine
I
IngaLid
01-01-2024, 00:00
#5
disaster zei:
smirnoff + joint = XTC
Klik om te vergroten...

amai wat steekte gij in uwen joint ????/
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
smirnoff + joint = XTC
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
disaster zei:
smirnoff + joint = XTC
Klik om te vergroten...

echt niet
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDA
MDE
Methylone en analogen (ethylone, propylone en ik dacht butylone nog)
4-fl-amph

Een aantal piperazines, wat was het ook alweer, cMMP?
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inga zei:
disaster zei:
smirnoff + joint = XTC
Klik om te vergroten...

amai wat steekte gij in uwen joint ????/
Klik om te vergroten...

wat denk je van wiet :wink:
I
IngaLid
01-01-2024, 00:00
#10
disaster zei:
Inga zei:
disaster zei:
smirnoff + joint = XTC
Klik om te vergroten...

amai wat steekte gij in uwen joint ????/
Klik om te vergroten...

wat denk je van wiet :wink:
Klik om te vergroten...

Wiet ? ....als ik 1 joint opsmoor dan lig ik strike en wil ik slapen of begin ik van die vreetbuien te krijgen,
Nu ni echt te vergelijken met XTC he :)
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inga zei:
disaster zei:
Inga zei:
disaster zei:
smirnoff + joint = XTC
Klik om te vergroten...

amai wat steekte gij in uwen joint ????/
Klik om te vergroten...

wat denk je van wiet :wink:
Klik om te vergroten...

Wiet ? ....als ik 1 joint opsmoor dan lig ik strike en wil ik slapen of begin ik van die vreetbuien te krijgen,
Nu ni echt te vergelijken met XTC he :)
Klik om te vergroten...

Probeer het eens uit zou ik zeggen :wink: , zuip eerst wat smirnoff na binnen en rook daarna een joint.
Ken mensen die dezelfde ervaring als mij hebben!
I
IngaLid
01-01-2024, 00:00
#12
disaster zei:
Inga zei:
disaster zei:
Inga zei:
disaster zei:
smirnoff + joint = XTC
Klik om te vergroten...

amai wat steekte gij in uwen joint ????/
Klik om te vergroten...

wat denk je van wiet :wink:
Klik om te vergroten...

Wiet ? ....als ik 1 joint opsmoor dan lig ik strike en wil ik slapen of begin ik van die vreetbuien te krijgen,
Nu ni echt te vergelijken met XTC he :)
Klik om te vergroten...

Probeer het eens uit zou ik zeggen :wink: , zuip eerst wat smirnoff na binnen en rook daarna een joint.
Ken mensen die dezelfde ervaring als mij hebben!
Klik om te vergroten...

we proberen het uit... maar kan me er niet veel bij voorstellen :wave:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#13
jah alcohol kan wel een klein beetje euforie geven en een space in je lichaam maar ik denk dat de joint er weinig mee te maken heeft, ik vind wiet echt het tegenovergestelde van xtc qua energie,passiviteit/activiteit, euforie. Het enige wat ik me voor kan stellen is dat met wiet je muziek heel intens kan beleven en met xtc ook.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
minn zei:
Probeer dan eens ephedra, of ga eens langs de smartshop, daar kunnen ze je vast wel wat 'gezondere' dingetjes aanbevelen,
Klik om te vergroten...

Ephedra? Nee daar krijg ik absoluut geen euforisch gevoel van :)

Ik krijg een euforisch gevoel van Methylone!
Maar dat is logisch.. aangezien de samenstelling bijna hetzelfde. Één zuurstof atoom is het verschil.

Verder 2-cb zoals psychonout'86 al aangeeft. Geeft ook een euforisch gevoel... alleen ligt de nadruk meer op hallucinaties.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#15
Methylone is fantastisch spul :grin: Jammer dat het illegaal is geworden. Het is nu blijkbaar niet interessant genoeg om nog gewoon te verkopen voor dealers ofzo.
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Speed ofzo :P? maar is net zn troep natuurlijk..
e
ehvmikeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
e ff gouw vraagje, hoop dat hij hier goed staat.

welke drugs komt het meeste bij het effect van xtc ?

ik ben er namelijk gek op, maar elke week half jaar lang echt veel gebruike. heeft beetje zen tol geeist/
ben nu maand nuchter maar begint saai te worden:P

dus drm dacht ik welke drugs er een beetje op lijkt

en dan bedoel ik met name gevoel van euforie
B
BrascoLid
01-01-2024, 00:00
#18
mmm... het enige wat ik kan bedenken is een goede spacecake in combinatie met een beetje alcohol en echt goede muziek.. maar dat is persoonlijk.. Met goede muziek en alcohol kom je ook een heel eind.. En als ik de verhalen mag geloven is LSD voor velen ook erg euforie opwekkend :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."