Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke drug lijkt kwa effect op xtc

welke drug lijkt kwa effect op xtc

37 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
disaster zei:
smirnoff + joint = XTC
Klik om te vergroten...

echt niet
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inga zei:
disaster zei:
smirnoff + joint = XTC
Klik om te vergroten...

amai wat steekte gij in uwen joint ????/
Klik om te vergroten...

wat denk je van wiet :wink:
I
IngaLid
01-01-2024, 00:00
#3
disaster zei:
Inga zei:
disaster zei:
smirnoff + joint = XTC
Klik om te vergroten...

amai wat steekte gij in uwen joint ????/
Klik om te vergroten...

wat denk je van wiet :wink:
Klik om te vergroten...

Wiet ? ....als ik 1 joint opsmoor dan lig ik strike en wil ik slapen of begin ik van die vreetbuien te krijgen,
Nu ni echt te vergelijken met XTC he :)
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inga zei:
disaster zei:
Inga zei:
disaster zei:
smirnoff + joint = XTC
Klik om te vergroten...

amai wat steekte gij in uwen joint ????/
Klik om te vergroten...

wat denk je van wiet :wink:
Klik om te vergroten...

Wiet ? ....als ik 1 joint opsmoor dan lig ik strike en wil ik slapen of begin ik van die vreetbuien te krijgen,
Nu ni echt te vergelijken met XTC he :)
Klik om te vergroten...

Probeer het eens uit zou ik zeggen :wink: , zuip eerst wat smirnoff na binnen en rook daarna een joint.
Ken mensen die dezelfde ervaring als mij hebben!
I
IngaLid
01-01-2024, 00:00
#5
disaster zei:
Inga zei:
disaster zei:
Inga zei:
disaster zei:
smirnoff + joint = XTC
Klik om te vergroten...

amai wat steekte gij in uwen joint ????/
Klik om te vergroten...

wat denk je van wiet :wink:
Klik om te vergroten...

Wiet ? ....als ik 1 joint opsmoor dan lig ik strike en wil ik slapen of begin ik van die vreetbuien te krijgen,
Nu ni echt te vergelijken met XTC he :)
Klik om te vergroten...

Probeer het eens uit zou ik zeggen :wink: , zuip eerst wat smirnoff na binnen en rook daarna een joint.
Ken mensen die dezelfde ervaring als mij hebben!
Klik om te vergroten...

we proberen het uit... maar kan me er niet veel bij voorstellen :wave:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#6
jah alcohol kan wel een klein beetje euforie geven en een space in je lichaam maar ik denk dat de joint er weinig mee te maken heeft, ik vind wiet echt het tegenovergestelde van xtc qua energie,passiviteit/activiteit, euforie. Het enige wat ik me voor kan stellen is dat met wiet je muziek heel intens kan beleven en met xtc ook.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
minn zei:
Probeer dan eens ephedra, of ga eens langs de smartshop, daar kunnen ze je vast wel wat 'gezondere' dingetjes aanbevelen,
Klik om te vergroten...

Ephedra? Nee daar krijg ik absoluut geen euforisch gevoel van :)

Ik krijg een euforisch gevoel van Methylone!
Maar dat is logisch.. aangezien de samenstelling bijna hetzelfde. Één zuurstof atoom is het verschil.

Verder 2-cb zoals psychonout'86 al aangeeft. Geeft ook een euforisch gevoel... alleen ligt de nadruk meer op hallucinaties.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#8
Methylone is fantastisch spul :grin: Jammer dat het illegaal is geworden. Het is nu blijkbaar niet interessant genoeg om nog gewoon te verkopen voor dealers ofzo.
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#9
ongeloflelijk wat voor effect jonko (WIET) bij sommige mensen heeft. vroeger werd ik ook egt super super vaag maar na een paar keer smoke is dat tog wel weg?
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kon er zelf ook niet veel bij voorstellen, maarh uiteindelijk stond ik redelijk versteld..
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Speed ofzo :P? maar is net zn troep natuurlijk..
e
ehvmikeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
e ff gouw vraagje, hoop dat hij hier goed staat.

welke drugs komt het meeste bij het effect van xtc ?

ik ben er namelijk gek op, maar elke week half jaar lang echt veel gebruike. heeft beetje zen tol geeist/
ben nu maand nuchter maar begint saai te worden:P

dus drm dacht ik welke drugs er een beetje op lijkt

en dan bedoel ik met name gevoel van euforie
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDA
MDE
Methylone en analogen (ethylone, propylone en ik dacht butylone nog)
4-fl-amph

Een aantal piperazines, wat was het ook alweer, cMMP?
B
BrascoLid
01-01-2024, 00:00
#14
mmm... het enige wat ik kan bedenken is een goede spacecake in combinatie met een beetje alcohol en echt goede muziek.. maar dat is persoonlijk.. Met goede muziek en alcohol kom je ook een heel eind.. En als ik de verhalen mag geloven is LSD voor velen ook erg euforie opwekkend :wink:
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niet een drug volgens mij. Ik heb ze allemaal geprobeerd. Xtc is tamelijk uniek. Alleen als je t vaak gebruikt, en dan bedoel ik elke week, ben je dat echte xtc gevoel snel kwijt. Dan werkt t nog als 'n gewone amfetamine (speed). En dat is zonde. Mij kan je d'r ook voor wakker maken, maar ik wacht liever een paar weken / maanden voor het echte xtc efekt weer terug is.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
Coke afhankelijk van hoe je er op reageert en hoe de kwaliteit is.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jammer dat ze hier coke en speed aanraden, want het is net zo ongezond als xtc.
Kan je niet gewoon wat minder xtc gebruiken, bijvoorbeeld 2 keer in een maand ofzo.. dan blijft het leuk als je het neemt. Anders weet ik ook geen drugs die dat kunnen vervangen..
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Probeer dan eens ephedra, of ga eens langs de smartshop, daar kunnen ze je vast wel wat 'gezondere' dingetjes aanbevelen,
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tuurlijk niet.
Je had methylone maar dat is illegaal nu.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bal0n zei:
MDA
MDE
Methylone en analogen (ethylone, propylone en ik dacht butylone nog)
4-fl-amph

Een aantal piperazines, wat was het ook alweer, mccp?
Klik om te vergroten...

:wink:

wat is MDE?? bedoel je niet MDEA? :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."