Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi all (ben newbie hier ) héél héél soon ga ik met icfisthename paddoën (eerste keer) Maar gisteren kreeg ik een serieuze migraine waardoor ik zeer veel pijnstillers heb moeten slikken (5gram op 24 uur). Laatste pijnstiller was om 3 uur deze middag, paddo eet ik deze avond rond 22-23 uur... Vandaag voel ik me wat flauwtjes.. happy ben ik wel hoor. --> is de kans nu groot dat ik hard neer zal gaan.. of bad trip zal hebben?"
"Het was goed verlopen Je kan men report lezen @ http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?p=13997#13997 ps: perongelijk vergeten in te loggen."
"Nu herinner ik plots dat Benji en ik een kwartier lang hebben zitten lachen met een kunstwerkje bij jullie in de keuken, een schilderij met 9 kippen op. Benji wees lang naar het schilderij en ik vroeg, "Welk???" Hij schoot in zijn lach, en ging op de grond liggen van het lachen, door zijn lachkick kreeg ik het over Hij zag de kippen namelijk rondlopen!! Ook heeft Benji 45 min lang aan een joint bezig geweest, volgens mij heeft hij die nooit dicht gekregen. Soms gaapte ie minuten lang naar zijn toet zonder te bewegen! Deze trip is gwn om <NOOIT> te vergeten!!!"
"Dit had ik ook, maar dan tijdens een trip van paddos"
"Je moet niet ver gaan zoeken hé, zoek gewoon iemand die meerdere malen per week gebruikt, probeer een conversatie met hem aan te gaan, wedden dat dit niet vlotjes verloopt? 200% effect op je brains. They rot."
"Hi all, Ben nu ongeveer een weekje gestopt met smoken.. Vanaf toen kan ik gewoon elk moment gaan slapen. Ik ben sneller moe dan ooit ter voren Het is nu ongeveer 3 weken geleden dat ik X geslikt heb.. Maar daarmee heeft et niets meet te maken vermoedt ik? In enkele dagen moet ik bloed laten trekken, hopelijk vinden ze de oorzaak. Kan dit nu zijn door te kappen met blowen? Greetz"
"fneawognfkgln zei: de hele shit is gewoon uit balans in je hersens, cannabis werkt niet zoals bv speed of valium op bepaalde gebieden, maar net als alcohol, op veel verschillende gebieden in het brein, als je stopt herstelt het zich, bij cannabis althans, eigenlijk altijd, na een paar weken is 60% van de geheugenproblemen bv. over die je bij excessief gebruik vaak ziet Klik om te vergroten... Mooi gezegd! Thanks fneawognfkgln zei: gaat over het algemeen over nadat de shit uit je systeem is... weekje of 6... geduld en blijven stoppen, van alle mensen die ik heb gehoord die wilden stoppen met blowen zagen de meeste er enorm tegenop maar vonden ze het heeeeel erg meevallen hoe langer ze gestopt waren hoe beter ze klagen wel vaak over verveling, daar moet je wel wat op zoeken alvast zou ik zeggen Klik om te vergroten... Verveling, dit zou het wel kunnen zijn ja! Ik doe alvast men best om er af te blijven.. het ligt allemaal in handbereik, maar toch.. Greetz en bedankt voor snelle reacties!!"
"Dit is dus mijn REPORT Ik dacht dat auto login was ofzo.. GREETZ!"
"Had ik vorig jaar in december gedaan. Had hiervan een pad trip gekregen. Het was koud, vochtig weer buiten. Ik wou naar de bus pakken naar huis en raakte verdwaalt in de straten, ze leken allemaal op elkaar. Net een doolhof, toen begon ik ff te flippen Heb veel suikers moeten drinken om me te kunnen kalmeren. Geen aanrader imho."