#1
Wat denken jullie van eerste maal een pilletje?
ewwem zei:Wat denken jullie van eerste maal een pilletje?
matthijs zei:ewwem zei:Wat denken jullie van eerste maal een pilletje?
Pak in ieder geval genoeg. De eerste keer XTC moet je, naar mijn mening, goed doen.En dan niet gaan overdrijfen met 6 pillen ofzo maar bouw het gewoon op totdat je voldaan bent
Als je een beetje normale pillen hebt zal dat rond de 2 pillen liggen.
![]()
Saivy zei:Ik zou beginnen met een halfje en kijken wat dat doet.
teebo zei:zuivere mdma kristallen...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."