Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste maal

Eerste maal

41 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat denken jullie van eerste maal een pilletje?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou je pillen laten testen bij een testcentrum...
En afwachten wat eruit komt.

Mochten je pillen tussen de 70 en de 100 getest zijn, zou ik er gewoon één pakken. En mooie dosis.

Vergeet ook niet dat je eerste pilletje, je mooiste zal zijn :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou beginnen met een halfje en kijken wat dat doet.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja maar misschien woont deze jongeman in Belgïe waar men geen testcentra heeft. :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat zou kunnen :P


Dan kan je inderdaad beter beginnen met een halfje :openmouth:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
je eerste pilletje zal je mooiste zijn kwa gevoel dat het geeft, dat super gelukkige gevoel en dat nog super sterke love-effect.

Maar kwa spacen heb ik toch wel wat mooiere momenten gehad nadat ik al een beetje gewend was met mdma. De eerste paar keer nam ik namelijk altijd 1 pilletje op de hele avond, dat vond ik heftig genoeg. Maar de keren daarna dat ik er meer ging pakken op een avond heb ik ook wel eens hele chille hallucinaties gehad en lekker van de kaart, op het begin had ik dat niet zo.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
ewwem zei:
Wat denken jullie van eerste maal een pilletje?
Klik om te vergroten...


Pak in ieder geval genoeg. De eerste keer XTC moet je, naar mijn mening, goed doen. :) En dan niet gaan overdrijfen met 6 pillen ofzo maar bouw het gewoon op totdat je voldaan bent :) Als je een beetje normale pillen hebt zal dat rond de 2 pillen liggen. :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
matthijs zei:
ewwem zei:
Wat denken jullie van eerste maal een pilletje?
Klik om te vergroten...


Pak in ieder geval genoeg. De eerste keer XTC moet je, naar mijn mening, goed doen. :) En dan niet gaan overdrijfen met 6 pillen ofzo maar bouw het gewoon op totdat je voldaan bent :) Als je een beetje normale pillen hebt zal dat rond de 2 pillen liggen. :)
Klik om te vergroten...

klopt.. dat bedoelde ik ook te zeggen in mijn eerdere posts!
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
2 :hearteyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
die eerste optie en de 2e kan ik echt niet tegen

1/4 pilletje, dat geef je nog aan een kind van vier :rolleyes:

gewoon lkr met 1tje beginne, dood zal je echt niet gaan :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Saivy zei:
Ik zou beginnen met een halfje en kijken wat dat doet.
Klik om te vergroten...
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#12
zuivere mdma kristallen...
j
jappe_1991Lid
01-01-2024, 00:00
#13
2 als je te weinig neemt heb je de eerste keer en dus ook de mooiste keer verneukt
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
teebo zei:
zuivere mdma kristallen...
Klik om te vergroten...

hoezo?? als je goeie kwaliteit pillen hebt, is het nagenoeg t zelfde
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#15
De meeste pillen van de laatste tijd zijn niet bijzonder hoog qua gehalte MDMA. Zo rond de 100 mg denk ik. Dan kan je best met 1 beginnen en dan eventueel na een uurtje of 2 tot 3 nog eentje.

Is de dosering hoger dan kom je op maximaal iets van 185 mg uit en dat is dan, zeker voor een tenger persoon, iets te veel van het goede. Dan lijkt me een halfje beter. De hele pil naar binnen kan op zich geen kwaad. Te hard gaan kan als nogal overdonderend worden ervaren. Die eerste keren zou je juist lekker dat love gevoel moeten ervaren en die drang om te bewegen en te socialiseren.

Ik zou nooit meer dan 2 pillen gebruiken de eerste keer.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
1ste keer geen halve nemen, maar een hele, dat geeft teminste een 'eerste keer was vet' gevoel... anders slaat ie niet lekker in.. :wave:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
maarja weinig kans dat je de eerste keer echt weet waar je mee bezig bent als je iets van iemand koopt, tenzij via vrienden of bekenden, maar meer kans dat je de eerste keer wat zwaks koopt als dat je knallers hebt van 160 mg dus gewoon een hele :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Halfje gestemd maar was 3 kwart.
Jammer dat ik de eerste keer zo weinig had wat opzich leuke trip.

Heb het nu alleen nog een keer overtroffen met 6 pillen (En hoe :grin: )
Spijt dat ik er geen 2 had eerste keer (110mg)

Mja het is altijd ff uitkijken hoe en wat je reageerd..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
6 pillen tegelijk? :confused:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ellesdee zei:
6 pillen tegelijk? :confused:
Klik om te vergroten...

kkwaus gaan...je weet tog!!!! :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."